Skip to main content

Auteur Topic: Wat vind je het lekkerst bij sex

t

totalwar

Re: Wat vind je het lekkerst bij sex
#15: 10-02-2009, 15:45
wel mee eens, alleen het uitvoeren vind ik toch leuker en fijner :P dan degene zijn waar het op uitgevoerd word. :P behalve als het meisje er ook van geniet als ze mij ziet genieten :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

s

s990pnnm0

Re: Wat vind je het lekkerst bij sex
#16: 23-02-2009, 19:09
Dat vind ik wel goed van jou, Totalwar :P.
Ikzelf vind t wel lekker om te verwennen, maar vind het veel lekkerder om verwend te worden :P.
Ik heb ''het'' nog niet gedaan, dus weet niet hoe dat is, ben pas 16 he :P.
Maar het lekkerste vind ik om gepijpt te worden  :-[.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Wat vind je het lekkerst bij sex
#17: 23-02-2009, 22:37
Tja elk meisje doet het anders en elke manier is weer anders, je kan mij daarmee ook helemaal gek maken, maar dan moet je wel de tijd nemen om het uit te vinden hoe het moet. Ik vind het altijd bijvoorbeeld wel leuk om een meisje te plagen en alles uit te stellen. Daardoor worden ze veel gevoeliger voor alles en heeft het ook meer nut. Ken alleen geen meisje die dat ook andersom doet :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

Re: Wat vind je het lekkerst bij sex
#18: 25-02-2009, 22:44
Haha volgens mij zijn er echt wel wat meiden die dat ook doen hoor!
Ik geef zelf liever ook de voorkeur om het allemaal lang te laten duren, dan even snel een vluggertje....
  • IP logged

t

totalwar

Re: Wat vind je het lekkerst bij sex
#19: 26-02-2009, 08:25
tja helaas heb ik die tijd meestal niet :P Omdat het eigenlijk van haar ouders niet mag, dus dan ben je meestal al wat vlugger en kan je minder snel de tijd nemen. Hopelijk wordt dat later wel anders :P

Maarja soms is me vriendin te gehaast, vind het leuker om lang te plagen en voorspel te doen, maar ze wilt soms te snel echt sex, omdat ze dan te opgewonden raakt :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

q

qwerty

Re: Wat vind je het lekkerst bij sex
#20: 26-02-2009, 18:05
Ik houd er toch meer van om VERWEND te worden, dan mijn chick te verwennen . ^^ :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal