Skip to main content

Auteur Topic: Ben ik te dikk ?

S

Sweettt

Ben ik te dikk ?
OP: 05-08-2007, 13:44
hooi hooi
alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht,,
Ik vraagg me al een tijdje af of ik het goede figuur heb,
ik ben namelijk 1,72 59 kilo en heb nu ong. cup B70/75 willen jullie alsjeblieft reageren en vertellen of het te dik is of juist goed of te dun? Want ik zit hier erg mee ben namelijk net 13 en elke jongen kijkt als ik met ze gaa zwemmen zowat alleen maar naar me tieten! ,, xxx :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ben ik te dikk ?
#1: 05-08-2007, 13:48
Je bent neit te dik en niet te zwaar. Wat dat betreft heb je een aardige maat borsten en daarom kan het zijn dat de jongens veel kijken.

Jongens kijken nou eenmaal snel naar dat gedeelte, maar dat betekend neit dat de rest van je lichaam niet in orde is ;) Volgens mij ben je een prachtmeid die waarschijnlijk nog mooier later zal worden ;) Dus maak je niet te druk, laat de jongens maar kijken, zolang jij maar weet dat er meer is dan alleen je borsten waar ze op kunnen vallen en dat een jonge vind die je helemaal perfect vind en niet alleen op je borsten let.

Groetjes,

Steffen

(p.s. omdat je 13 bent en een aardig cup heb, letten jongens er op)
  • IP logged

S

Sweettt

Re:Ben ik te dikk ?
#2: 05-08-2007, 13:53
Okee ,, dankjewel voor je reactiee !  :)
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ben ik te dikk ?
#3: 05-08-2007, 13:59
Graag gedaan
  • IP logged

e

esther

Re:Ben ik te dikk ?
#4: 05-08-2007, 16:56
ben ik te dik. ik ben 1.68 en weeg 58 kilo ik voel me wel heel erg dik en zit er erg mee
  • IP logged

m

magiclover

Re:Ben ik te dikk ?
#5: 05-08-2007, 21:43
ester; je bent absoluut niet te zwaar (het idiale gewicht is zelf denk ik nog wat hoger
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ben ik te dikk ?
#6: 06-08-2007, 00:00
Het verschil tussen jou sweet is heel klein, daardoor kan je al aardig weten dat je niet te zwaar ben. Dus maak je daar maar geen zorgen over, want je gewicht is geen probleem.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:Ben ik te dikk ?
#7: 17-08-2007, 20:50
Ga naar:

http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Dan kan je kijken of je gewicht goed is!

xxx  :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal