Skip to main content

Auteur Topic: schaamschaam..

n

nina

schaamschaam..
OP: 10-06-2010, 13:45
Ik ben een meisje van 15 en ik zit ergens nogal mee..
Ik durf het aan niemand te zeggen of vragen want ik schaam me er nogal voor..
Ik heb namelijk best grote schaamlippen..
Ik durf hier door ook niet goed ''verder'' te gaan met een jongen omdat ik bang ben dat hij het vies vind of zo..
Ik ben tegen plastische chirurgie als het gaat over niet-medische redenen. En ik zou dat zoiezo, áls ik het zou doen nooit kunnen betalen.
Heeft iemand dit ook en hoe ga jij er dan mee om? En hoe gaan jongens er mee om?
  • IP logged

v

verkauft

Re: schaamschaam..
#1: 10-06-2010, 18:39
als je echt van iemand houd zou uiterlijk niet uit moeten maken. wat bedoel je trouwens met grote ik bedoel niet iedereen heeft van die strake dingen als je in somige van die filmpjes ziet. 9 vd 10 is dan ook nep...
grtz
verk
  • IP logged

K

Karian

Re: schaamschaam..
#2: 10-06-2010, 18:55
Alle vrouwen hebben andere schaamlippen. De binnenste zijn soms kleiner en soms hangen ze er een beetje tussenuit. Ik heb het tweede zelf ook, niet extreem, maar wel een beetje.
Geloof me, er is niks raars aan. Iedere vrouw heeft het weer anders en mannen vinden het absoluut niet raar. Zo hoort het nou eenmaal.
  • IP logged

_

_xDeb

Re: schaamschaam..
#3: 11-06-2010, 16:51
ik heb zelf ook wat grote schaamlippen.
ik vind het niet erg wat is daar mis mee.
Iedereen is anders x
  • IP logged

e

emelus

Re: schaamschaam..
#4: 12-06-2010, 13:54
ik heb ook best grote en ik schaam mij daar obsolut niet voor , en als je een stapje verder wilt gaan ga je gang, Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat een jongen zei dat  ze grote schaamlippen heeft, en kijken ze daar eigenlijk naar?
  • IP logged

n

nina

Re: schaamschaam..
#5: 12-06-2010, 19:40
Bedankt voor jullie reacties
Dat het blijkbaar geen issue is voor jullie helpt mij echt om in te zien dat ik me eigenlijk maar schaam om niks en dat het niet iets ongewoons is om wat grotere schaamlippen te hebben.
Nogmaals,
Bedankt!
  • IP logged

F

Francis

Re: schaamschaam..
#6: 16-06-2010, 18:29
ik heb zelf ook hele grote schaamlippen ze hanger er bij mij wel 1 centimeter er onder uit, ik schaam me er echt voor, ik heb het met moeite tegen me moeder gezegd en ze had gekeken maar ze zei dat het zo hoort, maar ik durf ook niet met jongens verder te gaan... niemand weet hier van.. ik schaam me er echt heel diep voor!
  • IP logged

n

nina

Re: schaamschaam..
#7: 24-08-2010, 23:25
Ik ben nu ook verder gegaan met mijn vriend
dankzij jullie berichten durfte ik het aan
(bij mij ook ongeveer 1 cm eruit hoor)
hij heeft er helemaal niks over gezegt en zei dat ik me nergens voor hoefde te schamen ( omdat ik het eerder nog niet wou omdat ik me schaamde zei ik toen)
en hij zei ook dat ik trots moet zijn dat ik een vrouw ben.
Daar was ik zo blij mee toen hij die dingen zei
volgens mij vinden jongens het idd niet erg of letten ze er amper op en ik denk dat als jij er geen groot probleem van maakt zij het al helemaal niet vinden
  • IP logged

K

Karian

Re: schaamschaam..
#8: 25-08-2010, 09:01
Zo zie je maar weer ;) Goed dat je toch hebt doorgezet! Knap van je!
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: schaamschaam..
#9: 26-09-2010, 12:50
bij mij is dat ook hoor, dat ze wat langer zijn, net zoals bij jou eigenlijk.
Volgens mij is dat best normaal. Ik voel me er niet ongemakkelijk over, maar ik ben
soweiso gewoon blij met hoe ik eruit zie.

En trouwens...Jongens maken zich ook zorgen over hun penis soms.
Te groot, te klein, te dik, te dun, en weet ik het waar ze zich nog meer zorgen om
kunnen maken.
Niemand heeft van nature een perfect lichaam, maar juist dat maakt ons toch uniek?
  • IP logged

M

Myanna

Re: schaamschaam..
#10: 17-11-2010, 18:10
Jeetje,
ik ben echt blij met deze vraag.
Ik had precies dezelfde vraag.
En ik schaam mij er ook voor,
maar ik durfde het niet tevragen!
Echt bedankt !
  • IP logged

L

Limoen

Re: schaamschaam..
#11: 10-03-2011, 17:58
bij mij is dit ook hoor
& in het begin was ik er ook onzeker voor,
maar nu besef ik dat als een jongen je daarvoor afkeurt, hij je gewoon niet waard is
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal