Skip to main content

Auteur Topic: maagt

a

agaath

maagt
OP: 25-02-2009, 15:29
wat vinden julie leuker met een maagt
of met een niet maagt
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 25-02-2009, 15:55 door agaath »

m

magiclover

Re: maagt
#1: 25-02-2009, 15:51
hoe bedoel je
gewoon zo of om de eerste keer sex mee te hebben. een beetje meer uitleg graag
  • IP logged

m

mich

Re: maagt
#2: 25-02-2009, 18:03
lijkd me wel zo woord je of blijf je maagd of word je ontmaagd mr mij zou het egt helemaal niks uitmaken :P
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: maagt
#3: 25-02-2009, 19:16
met een maagd:D
die zijn lekker stuntelig
  • IP logged

m

magiclover

Re: maagt
#4: 25-02-2009, 19:38
mij maakt het ook niks uit. iedereen is ooit eens maagd geweest. het leukste lijkt me gewoon beide maagd zijn of beide niet

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: maagt
#5: 25-02-2009, 21:32
Maakt me weniig uit. Maar ik denk eerder met een onervaren, ik ben nogal gewend aan haar gerust te stellen en haar genoeg te laten genieten en der zorgen laten vergeten. Terwijl iemand die het vaker gedaan heeft al snel weet wat die wilt en niet echt iets anders probeerd, omdat ze al snel houden op wat ze kennen en ik hou ook van expirimenteren.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

Re: maagt
#6: 25-02-2009, 22:50
Haha precies wat Charelle zei! Beide wel of beide niet. Ik vond het heel fijn dat mijn eerste vriendje ook nog maagd was. Nu vind ik het juist leuker om iemand met meer ervaring te hebben! In tegenstelling tot wat steffen zegt, zou ik juist zeggen dat het wat makkelijker gaat dan om te experimenteren soms, omdat die ander dat misschien al wel eens heeft gedaan.... en het gaat zoizo wat makkelijker als iemand wat meer ervaren is.

Groetjes, Elize
  • IP logged

t

totalwar

Re: maagt
#7: 26-02-2009, 08:28
Tja ik vind het leuk om alles te ontdekken als nieuw en dan is het ook leuker als de ander niet weet hoe het moet :p anders neemt die al snel de leiding :P Ik geef niet graag de leiding weg, alleen als ik er zin in heb :P daarnaast sommige durven niks te doen als ze in leiding zijn :( dats wel jammer.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: maagt
#8: 26-02-2009, 17:10
nou voor de jongens is het zo dat het meisje de eerste keer wat krapper is en idd wat stuntelig. en met meisjes die t al vaker gedaan hebben kan je soms nog wat van leren:P
  • IP logged

t

totalwar

Re: maagt
#9: 26-02-2009, 18:32
dat eerste hoeft niet perse hoor. Is per meisje verschillend. Ligt er ook veel aan hoe zenuwachtig het meisje is. :P krap hoeft van mij niet :P daarom zei ik ook een onervaren :P niet perse een maagd :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: maagt
#10: 03-03-2009, 21:06
ik bleef ff on topic maar t was eerste keer bij 2 meisjes(nog een 3e maar die was al ontmaagd) (altans voor mijngevoel dan)wel wat krapper dan de keren daar na
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: maagt
#11: 12-03-2009, 22:29
lol om de een of andere reden asl ik iets post stopt t topic met besprokken te worden
  • IP logged

t

totalwar

Re: maagt
#12: 13-03-2009, 18:08
Hahaah denk dat dat meer komt omdat je vaak als laatste antwoord :P de meeste hebben al geantwoord dan :P Ik heb namelijk niet veel meer op te merken :P Want qua sex ben ik zelf een soortvan maagd omdat ik maar met 1 meisje sex heb gehad.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: maagt
#13: 13-03-2009, 18:19
haha, dat heb ik ook eigenlijk, alleen heb ik nog nooit seks gehad... dus ik heb meestal maar 1 post, soms 2 :D

Ik vraag me wel vaak af of meisjes mij nou leuk of aantrekkelijk vinden of niet :P me ouders zeggen dat ik een hele mooie jongen ben, en op school ben ik een niets zeg maar...  Hebben jullie die vraag nooit?

Ik kan lastig een foto hier plaatsen en dan op reacties w88, want dan is mijn identiteit niet meer anoniem zeg maar... me naam, oké. maar foto niet :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

te weinig tijd

Re: maagt
#14: 13-03-2009, 21:45
nou ja met naam kan je altijd nog googelen of op hyves kijken en met foto niet en die 3 waren de enige 1e gwn met me ex en daarne 2 one night stands in de zomer vakantie
  • IP logged

t

totalwar

Re: maagt
#15: 13-03-2009, 23:53
haha, dat heb ik ook eigenlijk, alleen heb ik nog nooit seks gehad... dus ik heb meestal maar 1 post, soms 2 :D

Ik vraag me wel vaak af of meisjes mij nou leuk of aantrekkelijk vinden of niet :P me ouders zeggen dat ik een hele mooie jongen ben, en op school ben ik een niets zeg maar...  Hebben jullie die vraag nooit?

Ik kan lastig een foto hier plaatsen en dan op reacties w88, want dan is mijn identiteit niet meer anoniem zeg maar... me naam, oké. maar foto niet :P

Nee die vraag heb ik nooit echt :P vroeger maakte ik me niet druk om uiterlijk en boeide het me niet zo als een meisje me wel of niet aantrekkelijk vond. Tegenwoordig krijg ik van meerdere meisjes te horen dat ik wel leuk ben, ook mede door me vriendin omdat die natuurlijk zoals alle meisjes wilt weten wat andere meisjes van haar vriend vinden.

Daarnaast weet ik niet of ik ooit met een ander meisje in bed zal duiken. Aan de ene kant ben ik wel nieuwschierig ernaar, hoe et zal zijn met een ander :P andere kant moet ik me verantwoorden bij me vriendin en dat is lastig. Ze is al heel ruim en aardig in de relaties wat andere meisjes betreft, maar zover denk ik niet dat ik der zal krijgen :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: maagt
#16: 15-03-2009, 09:38
volgens mij zeggen ouders altijd dat je er goed uitziet:P
zeiden ze tegen mij ook...
maar die kop die ik heb daar ken je amper een woord voor verzinnenxD
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal