Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: uhm jah nogal genant ofso xd

#

# Bart #

uhm jah nogal genant ofso xd
OP: 06-03-2011, 05:06
.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-03-2011, 18:41 door # Bart # »

K

Karian

Re: uhm jah nogal genant ofso xd
#1: 07-03-2011, 05:53
Dertien centimeter is niet heel erg groot, maar je bent nog maar veertien, dus het kan best zijn dat dat nog gaat veranderen. Je bent nog in de groei.
Maar geloof me, ik zou je er niet teveel zorgen om maken. Ik heb het hier vaker met jongens over gehad, dus ik weet hoe belangrijk het voor ze is wat de lengte (en dikte) van hun penis is,
maar wat ik je ook als vrouw kan vertellen is dat het zéker niet je seks-prestaties bepaald! Ik zou je meer op je vaardigheden richten dan op de lengte/dikte van je penis ;)
Die zijn namelijk voor een vrouw veel belangrijker.

Het is normaal dat je bloedvaten ziet in je penis, het is inmiddels hetgeen wat het stijf maakt als er bloed doorheen begint te stromen.
  • IP logged

#

# Bart #

Re: uhm jah nogal genant ofso xd
#2: 07-03-2011, 13:58
thanks :)
  • IP logged

h

hhhamster

Re: uhm jah nogal genant ofso xd
#3: 07-03-2011, 18:41
ik had eerst een piepkleine en pas sins een jaar begint ie te groeien en nu versla ik iedereen omdat mijne veel langer is(nml. 18cm) dus het komt vanzelf hoor gewoon geduld hebben en niets van anderen aantrekken die zeggen dat ie groot is. ook niet onzeker raken als je bij jongens een grote bobbel ziet want meestal worden die minder groot stijf dan eentje die eerst klein is

ps: beter een kleine die stijgert dan een grote die wijgert
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal