Skip to main content

Auteur Topic: HELP ME! Ik weet niet meer wat ik moet..

p

polly

Hey mensen!
Ik heb een groot probleem..
Ik ben 15 jaar oud, en ging laatst 2 weken op vakantie naar Frankrijk. Ik heb daar een jongen ontmoet, hij woont in Belgie en is 23 jaar. Het klikte heel erg goed tussen ons, ondanks ons leeftijdverschil. We hebben een geweldige tijd gehad en missen elkaar nu heel erg. Het klinkt raar, maar hij voelt echt als de ware. Dat gevoel heeft hij ook. Omdat ik vroeger heel erg veel mee heb gemaakt ben ik nu vanbinnen 'ouder' en denk ik anders dan anderen van mijn leeftijd. Nu zitten hij (Maarten) en ik telkens oplossingen te zoeken, we zouden elkaar 2 keer in de maand kunnen zien. Met de trein en zijn auto. Alleen ik twijvel, wat moet ik doen? Voor hem gaan, ook al woont hij heel ver weg en zie ik hem niet vaak. Of hem proberen te vergeten en doorgaan? Wat echt heel erg moeilijk is.. Alsjeblieft help me!
X een meisje dat niet meer weet wat ze moet..
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Beetje lastig om hier een antwoord op te geven.
De afstand België-Nederland kan 5 km bedragen maar het kan ook 500 km bedragen.
In het eerste geval lijkt het mij niet echt een probleem, in het tweede geval durf ik mij ernstig af te vragen in hoeverre de relatie kans van slagen heeft, tenzij jullie bereid zijn om genoegen te nemen met hoofdzakelijk virtueel contact.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I

Iris.Vcb

hm is best een moeilijk geval , ik zelf zou het niet aankunnen, want hij is 23 en heeft wss al seksuele behoeftes en daardoor denk ik dat de kans groter is op vreemd gaan. Moest ik in jou plaats zijn heb ik zelf al problemen met vertrouwen, Ik wil je niet bang maken fso. Maar als jij denkt dat hij de ware is moet je er zeker voor gaan! Je moet doen wat jij zelf wilt!
xxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal