Skip to main content

Auteur Topic: Ik vind iemand leuk

J

Jonguh2682

Ik vind iemand leuk
OP: 10-12-2013, 16:14
Ik vind een meisje uit mijn klas leuk en ik zou haar wel willen uitvragen, alleen ik ben bang dat ze nee zegt en ze het doorverteld aan andere meisje waardoor ik voorschut sta
  • IP logged

d

delphine

Re: Ik vind iemand leuk
#1: 13-12-2013, 20:39
- Zoek uit waar ze van houd en of ze single is (handig!)
- Wees voorbereid op een nee (wat ga je dan zeggen?:Kunnen we nog vrienden blijven?)
- bedenk hoe je het gaat vragen (persoonlijk, maar wapp of facebook kan evt ook)
- Begin een gesprek op een goed tijdstip: bijvoorbeeld: Hé, hoe gaat het
- als het persoonlijk is maak oogcontact en glimlach
- als het gesprek goed op gang is, stel iets voor om te gaan doen, en vraag of ze mee wilt
Wees vooral niet bang voor een evt. Afkeuring, en probeer zelfverzekerd en verder als jezelf over te komen. Maar weet vooral de wereld vergaat niet als ze nee zegt
Ik ken haar niet, maar de meeste meisjes vertellen elkaar veel, of ze nou ja of nee zegt. Maar trek je daar zo min mogelijk van aan, want het juist heel stoer als je het haar hebt durven vragen. Laat het je niet tegen houden...
  • IP logged

x

xdatenemeisje

Re: Ik vind iemand leuk
#2: 15-12-2013, 19:32
Halloo, wat ik zou doen is kijken of je haar nummer kan krijgen via-via, (Tenzij je die al hebt.) En daarna met haar gaan appen en langzaam aan bijvoorbeeld eerst 1 kusje sturen als ze weggaat, steeds meer en daarna kijken hoe je gesprekken lopen. Langzaam aan beginnen dat je haar wel een leuk meisje vind, misschien geeft ze wel complimentjes terug en zo langzaam aan kijken of het iets kan worden.

Of een paar keer gewoon chillen als vrienden en haar daarna een keer om een relatie vragen.

Zo lopen relaties vaak bij mij (:

Groetjes,
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal