Skip to main content

Auteur Topic: lelijk of mooi??

j

julietta-armo

lelijk of mooi??
OP: 06-12-2009, 14:19
nou ik weet nou niet if ik lelijk of mooi ben ja rare vraag maar tog want ik ben best in de war namelijk vaak krijg ik leuke complimentjes over hoe ik eruiit zie meestal voor me figuur maar op school staat een groep meisje die roepen steeds dat ik dik ben en lelijk ze zijn nu van die school af want ze handelde in drugs maar ik ben nu wel af van hun maar ik zit er wel mee als ik het zeg tegen iemand zeggen ze dat ze gewoon jaloers zijn  maar als iemand een complimentje geeft dan denk ik meteen aan wat die zeiden ik ben namelijk best gevoelig komt door me verleden

en wat ook raar is ik heb best veel jongens achter me aan maar als een meisje het ziet dan zegt ze denk maar niet dat je mooi bent of zoeits maar het kan tog niet kloppen dat iedereen jaloers is en daarom ben ik ook in de war

ik zou nam,elijk niet weten wat ik fout doe??
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: lelijk of mooi??
#1: 06-12-2009, 16:54
so what als je niet mooi bent?
t gaat om t innerlijk.
en mensen die op anderen lopen te kankeren zijn gewoon ongelooflijk onzeker en proberen andere mensen nog onzekerder te krijgen, zodat ze zelf stoer lijken.

niks aantrekken van wat anderen zeggen, en vooral jezelf blijven;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: lelijk of mooi??
#2: 06-12-2009, 19:17
Wat zijn de referenties voor een vrouw met een mooi uiterlijk ?

Is daar de haarkleur van vastgelegd ? De vorm van het gezicht ? De kleur ogen ? de huidskleur ? De manier waarop het haar gedragen wordt ? Heeft die persoon lange benen ? of juist korte ? Is die persoon slank, mollig of dik ? Heeft die persoon grote of kleine borsten ? of daar net tussen in ?

Een dergelijke beoordeling is toch volkomen subjectief ? Iets dat jij mooi vind hoef ik toch niet mooi te vinden ? En iets dat jij mooi vind hoef ik toch niet mooi te vinden ?

Dit soort beoordelingen zijn toch heel erg persoonlijk en totaal afhankelijk van wie het beoordeelt ?

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

h

hallodoei

Re: lelijk of mooi??
#3: 07-12-2009, 20:39
Iemand mooi vinden is een mening. Ik kan iemand lelijk vinden, die mijn vrienden helemaal het einde vinden..

Om mijn mening over jou uit te spreken (zo uit deze foto), je ziet er niet slecht uit.. Ik vind je foto wel iets speciaals uitstralen.. :)
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: lelijk of mooi??
#4: 11-12-2009, 07:35
Iemand mooi vinden is een mening. Ik kan iemand lelijk vinden, die mijn vrienden helemaal het einde vinden..

Om mijn mening over jou uit te spreken (zo uit deze foto), je ziet er niet slecht uit.. Ik vind je foto wel iets speciaals uitstralen.. :)



dankje:D
  • IP logged

M

Meldiriel

Re: lelijk of mooi??
#5: 17-12-2009, 16:48
dit is volgens mij ook wel een meiden ding..

ik kan uren in de spiegel kijken, en als k dan nog een keer kijk kan k mezelf heel lelijk vinden

maar als k gwn lkkr gek bezig ben of lkkr aan het dansen en met een lag langs de spiegel kijk vind k mezelf veel mooier.

dus k zou je geen zorgen maken over mooi of lelijk. want hoe je er ook uitziet, als een persoon straalt omdat ie blij is is die altijd mooi
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: lelijk of mooi??
#6: 17-12-2009, 20:21
Dat vind ik mooi gezegt Meldiriel :].

Ik ben het ook helemaal met je eens :'D

Ik heb dat ook wel eens.
Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik; ik ben lelijk.

Maar als ik dan vrolijk ben en op een muziekje voor de spiegel dans denk ik er niet eens meer aan :3

<3
  • IP logged

c

cappucino

Re: lelijk of mooi??
#7: 28-12-2009, 17:11
Bij mij is dat ook altijd zo . Ik weet het , vervelend . Maar uiteindelijk , als zij je lelijk vinden is dat maar zo , tis niet dat zij je leven beter gaan maken eh .
 zorg wel dat ze je geen hoer gaan noemen , want dat is veel erger dan lelijk genoemd worden hoor
  • IP logged

s

shannon1994

Re: lelijk of mooi??
#8: 27-01-2010, 13:59
meis!
ik wed gewoon dat die meiden jarloers zijn!
want heel veel mensen zeggen dat je wel mooi
bent. dus geloof hun & niet die bitches.
en niemand is lelijk! iedereen is mooi op zijn manier.

succes girl.  ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal