Jongeren Problemen of Vragen > Problemen op Medisch of Geestelijk gebied

Stoppen met snijden, zelfbeschadiging, automutilatie

<< < (14/15) > >>

Happy_Man:
Ik zoek je nog eventjes op ;)

Dunno:
Hoi allemaal,
dankjewel voor de reacties,
Ik heb het uiteindelijk toch gedaan, ookal wist ik dat dit niet de oplossing was.
Ik ga voor mezelf nu doelen stellen, als ik deze heb behaald beloon ik mezelf met kleine dingen die ik graag wil.
Ik heb alle mesjes en evt andere scherpe dingen uit mn kamer gehaald, zodat ik er niet steeds aan wordt herinnerd.

Het is fijn om te zien dat je niet alleen bent op zo'n moment. Dit klinkt misschien heel verkeerd, en ik vind het echt vervelend voor iedereen die met hetzelfde probleem als ik te kampen heeft, maar het geeft steun dat we elkaar hier kunnen helpen.

Mijn vriend, die overigens ook mijn beste vriend is, weet van alles af, alleen heeft een schuld gevoel. Het word wel minder omdat hij er meer bij stil probeert te staan dat hij trots op me is omdat ik wel echt mn best doe en er voor open sta om vanalles te proberen om ervan af te komen. Hij zegt ook vaak dat ie trots is op me en dat we er samen wel gaan komen. Hier geloof ik zelf ook wel in, tenzij ik er echt flink doorheen zit, dan zakt alle moed me in de schoenen. Zijn vertrouwen en steun geeft mij ook meer motivatie om ervoor te zorgen dat dit stopt en ik me beter ga voelen.

Ik heb nu echt het gevoel dat ik veel te zeikerig of sentimenteel bezig ben, maar voor het geval iemand dat vind raad ik je aan gewoon lekker door te scrollen, maar alsnog dankjewel voor het lezen en dat ik goed opgevangen wordt binnen dit forum :)

Happy_Man:

--- Citaat van: Dunno op 13-01-2018, 14:33 ---Ik heb nu echt het gevoel dat ik veel te zeikerig of sentimenteel bezig ben, maar voor het geval iemand dat vind raad ik je aan gewoon lekker door te scrollen

--- Einde van citaat ---

Ik dacht ik ga wel doorscrollen maar er stond niets meer onder  8)

Gewooneenmeisje:

--- Citaat van: Dunno op 13-01-2018, 14:33 ---Hoi allemaal,
dankjewel voor de reacties,
Ik heb het uiteindelijk toch gedaan, ookal wist ik dat dit niet de oplossing was.
Ik ga voor mezelf nu doelen stellen, als ik deze heb behaald beloon ik mezelf met kleine dingen die ik graag wil.
Ik heb alle mesjes en evt andere scherpe dingen uit mn kamer gehaald, zodat ik er niet steeds aan wordt herinnerd.

Het is fijn om te zien dat je niet alleen bent op zo'n moment. Dit klinkt misschien heel verkeerd, en ik vind het echt vervelend voor iedereen die met hetzelfde probleem als ik te kampen heeft, maar het geeft steun dat we elkaar hier kunnen helpen.

Mijn vriend, die overigens ook mijn beste vriend is, weet van alles af, alleen heeft een schuld gevoel. Het word wel minder omdat hij er meer bij stil probeert te staan dat hij trots op me is omdat ik wel echt mn best doe en er voor open sta om vanalles te proberen om ervan af te komen. Hij zegt ook vaak dat ie trots is op me en dat we er samen wel gaan komen. Hier geloof ik zelf ook wel in, tenzij ik er echt flink doorheen zit, dan zakt alle moed me in de schoenen. Zijn vertrouwen en steun geeft mij ook meer motivatie om ervoor te zorgen dat dit stopt en ik me beter ga voelen.

Ik heb nu echt het gevoel dat ik veel te zeikerig of sentimenteel bezig ben, maar voor het geval iemand dat vind raad ik je aan gewoon lekker door te scrollen, maar alsnog dankjewel voor het lezen en dat ik goed opgevangen wordt binnen dit forum :)

--- Einde van citaat ---

Ik herken wat je zegt hoor, iemand die het zelf meemaakt, reageert heel anders dan iemand die erbuiten staat! Het is meer dat zij je wel willen helpen maar alles heel erg op zichzelf betrekken, terwijl wij weten dat het niet onze schuld is, omdat wij allemaal weten dat het niemands schuld is.

Happy_Man:
Ik hoop toch dat ik na 4 jaar een relatie gehad te hebben met een heel lief meisje dat auto-mutileerde wel een heel klein beetje weet hoe het werkt.
Ik zeg niet dat ze het na die 4 jaar niet meer deed maar het was vele malen minder en minder ernstig dat toen ik haar pas leerde kennen.

Ondanks dat er een groot leeftijdsverschil was tussen ons heeft ze haar relatie met mij, mede hierdoor, als bijzonder waardevol ervaren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie