Skip to main content

Auteur Topic: terug naar ex?

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
terug naar ex?
OP: 09-08-2014, 22:51
Zoals het onderwerp al zegt wil ik terug naar mijn ex. Ik heb het een half jaar geleden uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was op hem. Dat was niet het enige, hij was namelijk enorm lui, kwam nooit zelf met een initiatief om leuke dingen te doen. Hij had het gewoon te druk met zijn eigen leven. We hadden die weken ervoor al een aantal keer ruzie gehad maar toen stelde ik steeds voor om te praten, niet via whatsapp wat hij graag wou maar ik ging op de fiets naar hem toe en daarna was het weer goed. Hij zou zijn best doen om het te veranderen. Helaas was dat niet gebeurd in die tijd.

Een tijdje terug kregen we weer een soort van contact met elkaar. Af en toe berichtjes op whatsapp maar meer ook niet. Dat heeft mij blijkbaar aan het denken gezet. Ik ben de momenten in onze relatie nagegaan en heb spijt van hoe ik dingen heb aangepakt. Graag zou ik het allemaal opnieuw willen doen!

Helaas gaat het niet allemaal zo makkelijk. Het moet namelijk van twee kanten komen en ik weet niet hoe hij erover denkt. En natuurlijk de grote vragen waar ik nog geen antwoord op weet: passen we wel echt bij elkaar? vind ik hem echt nog wel leuk? is hij ook veranderd of is hij nog altijd net zo lui?
Hoe ik achter de antwoorden kan komen heb ik dus echt geen idee! misschien heeft iemand tips? of herkend iemand dit?

Ik wil het eerst helemaal zeker weten voordat ik er tegen hem over begin.

De gesprekken lopen namelijk al niet erg soepel op dit moment, ik ben namelijk degene die vooral het woord doet omdat de gesprekken anders gelijk al stil vallen.

Help! Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen of denken!
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 90
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: terug naar ex?
#1: 10-08-2014, 00:05
Dumpen. Dan krijg je antwoord op jouw vragen.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: terug naar ex?
#2: 10-08-2014, 08:34
Meisje, waarom zou je hem terug willen wanneer de WA gesprekken NU al moeizaam verlopen ?

Bovendien, denk je dat hij nu opeens niet meer lui is, wel initiatief gaat nemen ? Ik garandeer je dat dit niet het geval zal zijn en binnen no-time erger jij jezelf weer rot aan zijn gedrag.

Vergeet niet dat het niet voor niets je ex is.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: terug naar ex?
#3: 10-08-2014, 09:05
Hij is ook ouder geworden, naar mijn mening is er best kans dat hij volwassener is geworden (al blijft het een jongen, haha). Dat de whatsapp gesprekken niet zo soepel lopen kan ook door een bepaalde spanning tussen jullie twee komen, het is natuurlijk wel je ex.

Als ik jou was zou ik gewoon een tijd met hem blijven praten. Niet te snel je besluit nemen, hem opnieuw leren kennen. Dan merk je vanzelf wel wat hij voor jou voelt en jij voor hem.

Verder is het niet raar dat je weer wat voor hem begint te voelen. Mensen willen graag een "speciaal iemand" hebben en met hem heb je wel die leuke herinneringen die gevoelens bij je oproepen. Laat je gevoel je dus niet voorliegen en onderzoek of je dit wel écht wil. Een tweede keer dumpen zou heel zielig voor hem zijn.

Succes!
  • IP logged

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: terug naar ex?
#4: 10-08-2014, 19:16
Heel erg bedankt allemaal! ♡
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: terug naar ex?
#5: 10-08-2014, 19:27
Ik ben toch wel erg benieuwd wat je nu gaat doen:)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: terug naar ex?
#6: 10-08-2014, 20:52
het is maar een halfjaar geleden zo lang geleden is het niet, ik ga er niet vanuit dat hij nu opeens niet meer lui is, ik vind dat als je al een beetje twijfelt op sommige dingen dan zou ik niet terug gaan maar dt is mijn mening
  • IP logged

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: terug naar ex?
#7: 11-08-2014, 10:59
Ik laat het nu maar gewoon rusten. Nog een paar weken en dan is mijn vakantie voorbij, nieuwe opleiding en nieuwe vrienden maken. Dan ben ik met mijn gedachten toch vaak ergens anders.
Hopelijk heb ik leuke klasgenoten waarmee ik lekker kan winkelen en uitgaan!

Als hij in de tussentijd een gesprek begint ga ik hem natuurlijk niet negeren. Ik ben dan alleen niet van plan het gesprek op gang te houden, wat erg moeilijk gaat worden voor mij.

Een relatie gaat het niet sowieso niet meer worden, daar ben ik nu al wel achter gekomen.
Het lijkt mij wel leuk om gewoon vrienden te kunnen zijn en dan af en toe een keer wat leuks te doen samen.

Als hij helemaal geen gesprek meer begint, dan laat ik het gewoon voor wat het is!

Dit is hoe ik er nu over denk haha, misschien is het volgende week wel weer anders maar dat zien we dan wel weer! :)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: terug naar ex?
#8: 11-08-2014, 11:50
Goede beslissing :)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal