Skip to main content

Auteur Topic: Verwaarlozing

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Verwaarlozing
#15: 08-08-2014, 16:25
ja nee dat snap ik maar mijn antwoord was gericht naar arne. misschien had ik het niet goed uitgelegd vn wat ik bedoelde, de situatie van riri raad ik wel gewoon aan om ermee te kappen.
maar ik bedoelde je hoeft niet persee iemand af te wijzen die jenooit in het echt hebt gezien of ''kent'' ofzo x] je snap me wel
  • IP logged

R

RiRi

Re: Verwaarlozing
#16: 11-08-2014, 13:44
Zijn jullie klaar.. Het gaat alweer goed met mij hoor :)
  • IP logged

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Verwaarlozing
#17: 11-08-2014, 13:51
Hoe is het afgelopen met je vriend? Ben stiekem wel benieuwd eigenlijk!
  • IP logged

R

RiRi

Re: Verwaarlozing
#18: 11-08-2014, 14:25
Nee eigelijk niet. We praten al weken niet. Hij is ook op vakantie dus ik gun het hem wel. Maar sinds er steeds meer problemen zijn en ik het niet kwijt kon bij niemand was ik dus even in de war enzo. Het gaat intussen wel wat beter, dus niet helemaal. Maar ik red het wel. Hij is altijd druk bezig enzo dus ik gun hem de vakantie. Maar ik mis hem en heb hem nodig. En zijn internet doet het niet zo goed dus dan maar wachten tot 27 aug.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Verwaarlozing
#19: 11-08-2014, 17:11
Sorry RiRi, er was een off-topic opmerking geplaatst waar behoorlijk op doorgeborduurd is. Ik zal proberen dit beter in de gaten te houden.

Enne, volgens mij was er wel iemand met wie je KON praten, je moet het alleen wel willen :)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal