Skip to main content

Auteur Topic: Gemengde gevoelens

N

Nicky17

Gemengde gevoelens
OP: 14-11-2013, 14:56
Ik ben een meisje van 16 jaar en dacht zeker te weten dat ik op jongens viel. Dit veranderde toen een week of drie geleden een meisje me begon te volgen op instagram. Ik bekeek haar profiel en kwam erachter dat ze bij mij op school zit en een klas lager zit. Ik volgde haar op twitter en ze volgde me terug. Niks raars nog dus. Tenminste dat dacht ik. Ik begin haar steeds vaker te zien in de gang en sinds een week zit ze non-stop in m'n hoofd. Ik kan alleen nog maar aan haar denken en aan hoe graag ik haar wil zoenen, ze heeft de allerliefste glimlach ooit en ik vind haar gewoon heel erg mooi. Ik heb nooit eerder zoiets voor een meisje gevoeld en heb geen idee wat ik er mee aan moet. Zomaar een gesprek beginnen lijkt me raar omdat we elkaar dus niet kennen. Ik praat ook met een hele lieve en leuke jongen, maar ze blijft maar in m'n hoofd zitten. Ik denk dat ik een serieuze crush op haar heb. Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Gemengde gevoelens
#1: 16-11-2013, 21:08
Aangezien jullie elkaar volgen op instagram&twitter lijkt me dat je dan ook wel een keer kunt aanspreken, niet?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal