Skip to main content

Auteur Topic: Een jongen zegt dat hij mij haat..

R

RRRachh

Een jongen zegt dat hij mij haat..
OP: 17-05-2009, 19:38
Hey, :-\
Ik was op msn en ik was met een jongen aan het praten en hij was ooit (half jaar geleden ofzo) een hele goeie vriend van de jongen die ik leuk vind. Ik vroeg aan hem of de jongen die ik dus leuk vond mij haatte. Dus hij zei ja. Ik vroeg waarom toen zei hij weet ik niet maar ik denk het wel.Ik vroeg of hij dat ooit had gezegt toen zei hij nee maar ik denk het. Toen ik het aan mijn vriendin vertelde werd ze boos en vroeg ze waarom hij dat zei omdat ze dacht dat dat hellemaal niet waar was. Toen zei hij ineens ja omdat hij nooit tegen haar praat op school. Toen zei ze nee jij praat toch ook niet altijd met haar op school haat jij haar dan ook? Toen zei hij nee maar ik denk het gewoon. Toen zei ze ja tuurlijk daarom praat hij ook tegen haar op msn. Toen zei hij ineens dat zei hij tegen mij oke hij zei ik mag haar niet. Ze geloofde het nog niet maar ik wel en ze zei dat het een sukkel is die altijd zulke domme grapjes maakt.Maar toch vroeg ik het aan die jongen en hij gaf geen antwoord hij ging op afwezig.. En die jongen die ik leuk vind die laat niet zien dat hij me haat ofzo hij lacht gewoon naar me enzo.En hij zei zelfs dat hij messchien verliefd op mij is. Maar messchien is dat ook wel nep. Wat moet ik nou doen en wat denken jullie haat hij mij ?
  • IP logged

m

mich

haal alles gwn uit je hoofd over die 2 jongens en vergeet wat ze gezegd hebben en wat jij denkt dat ze van jou denken en richt je alleen mr op die jongen die jij leuk vind en ga nie meer praten mt die jongen waaraan je het vroeg want die maakd je alleen mr in de war
  • IP logged

R

RRRachh

haal alles gwn uit je hoofd over die 2 jongens en vergeet wat ze gezegd hebben en wat jij denkt dat ze van jou denken en richt je alleen mr op die jongen die jij leuk vind en ga nie meer praten mt die jongen waaraan je het vroeg want die maakd je alleen mr in de war

1 jongen zei dat de jongen die ik dus leuk vind dat hij mij haat
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-05-2009, 20:08 door RRRachh »

m

mich

ik had het dus ook over die jonge die je leuk vond probeer alle slechte dinge wat je denkt dat hij van jou denkt te vergeten
  • IP logged

t

totalwar

Zoals runningrabit probeerd duidelijk te maken. Werk met vragen nooit via iemand. Vraag het altijd direct aan de persoon waar je het antwoord van wilt weten. Andere personen kunnen altijd antwoorden verdraaien of liegen. Dus vraag die jongen die je leuk vind of het zo is of niet. Stuur hem desnoods een email om te weten of het zo is. Reageerd hij daar helemaal niet op, vergeet hem dan, dan is hij de aandacht ook niet waard.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Ik ben het met hun eens.

Maar vergeet niet haten is een groot woord ;o
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal