Skip to main content

Auteur Topic: huh?? :S

i

inx

huh?? :S
OP: 26-12-2007, 16:10
Hallo, ik ben al een tijdje verliefd op een jongen, maar ik weet niet wat hij wil. Hij heeft een vriendin, maar op school kijkt hij regelmatig naar mij. Hij zendt ook dikwijls lieve smsjes maar hij zegt zelf dat hij alleen maar vrienden wil zijn. Op school kan ik nergens meer lopen want hij ziet me overal. Hij draait zich dan om en kijkt naar mij, maar denkt dat ik het niet zie. wat moet ik doen? ik begrijp hem helemaal niet meer.
Daagx
  • IP logged

i

inx

Re:huh?? :S
#1: 26-12-2007, 16:21
ohja nog iets, hij wil nu met ij naar de cinema, dat smste hij, en er stond bij 'kwil et eigenlijk stiekem ook wel'. maar hij heeft een vriendin, en kijkt voortdurend naar mij?! toen vroeg ik wrm hij heel de tijd kijkt, maar daar wil hij niet op antwoorden... help me plz!
  • IP logged

t

triiesja

Re:huh?? :S
#2: 26-12-2007, 16:54
ga met um daarheen
vraag aan hem wat hij nou eigenlijk van je vind
en vraag hoe het dan zit met die vriendin van hem ;)
  • IP logged

B

Britt.

Re:huh?? :S
#3: 26-12-2007, 18:47
Volgens mij heb hetzelfde topic ook op meiden praat gezet. Wees niet ongeduldig, een topic is genoeg.
  • IP logged

i

inx

Re:huh?? :S
#4: 29-12-2007, 18:20
ja hier ben ek trg..nu hebk een nieuw probleem, hij wil dat ik per se naar een fuif ga op oudejaar, n ik begrijp nt wat hij daarmee wil bereiken. er was ook een fuif in september waar ik niet naartoe mocht van m'n ouders, maar hij wilde toen ook dat ik kwam. z'n beste maat zei tegn me dat hij gezegd had dat hij ging 'vrijen' met me, mr ik kon dus niet. een week later had hij een andere vriendin, waar hij nu nog altijd mee samen is. nu hebk onlangs gelezen dat als een jongen kijkt als hij denkt dat jij niet kijkt een serieuze boon voor je heeft. zou het kunnen dat hij twijfelt of denk ik dat?
  • IP logged

L

Lies

Re:huh?? :S
#5: 06-01-2008, 23:04
Ik heb bijna exact jou verhaal mee gemaakt.
Ik was smoor op een jongen.. hij wou met me zoenen maar dit hebik niet gedaan (want ik wist toen nog niet hoe het moest, en ik was bang dat hij me uit zou lachen). Een week erna kwam ik hem weer tegen en ik had mezelf voorgenomen gewoon met hem te zoenen, hoe slecht ik ook was. maar recht voor mijn neus pakt hij een ander meisje! (echt zo'n kuttekop) ze hebben nog steeds verkering.. maar telken als ik nu langs hem heen loop dan zit hij aan mijn kont,, of hij strijkt over mijn buik.. opzich is hij best nog wel leuk.. maar hij heeft verkering! en ik weet niet of hij dit ook bij andere meisjes doet!
Ik moet eigenlijk ook naar hem toe gaan en vragen wat hij wil.. maar ik durf het niet.. nu negeer ik hem gewoon en ga opzoek naar andere leuke jongens..
Maar ooit denk ik altijd.. zal hij bij me terug komen!
ik ben benieuwd!
Ik wens jou heel veel succes bij dit probleem! ik denk dat je je ogen open moet doen en moet kijken naar alle andere leuke jongens op deze aardbodem! ooit zal deze jongen bij je terug komen, wacht maar af!
Kuske
  • IP logged

t

totalwar

Re:huh?? :S
#6: 07-01-2008, 16:46
@inx

Ik vind dat hij wat te makkelijk naar een ander meisje gaat, ookal zou hij misschien op je verliefd zijn, hij lijkt niet echt de moeite te doen om ervoor te zorgen dat hij verkering met jou kan krijgen. Kijk je kan niet altijd mee naar elk feest, om welke reden dan ook. Dat moet hij gewoon inzien en verkering betekend niet alleen maar feesten, zoenen (en eventueel sex), maar betekend veel meer. Pas als hij dat inziet en jou leert kennen hoe je bent en wat je wel en niet mag en niet al te veel met andere meisjes gaat, dan pas zou ik erover nadenken of hij goed geschikt is, eerder niet.

@Lies

Tja sommige jongens zijn niet echt uit op echte liefde maar meer geinen of dingen krijgen om zich stoer te voelen. ik denk dat je een beetje met dat typetje te maken heb, die het leuk vind om met meiden te flirten, zoenen enzovoorts, maar niet echt klaar is voor een echte relatie. Terwijl jij wat meer waarde hecht aan een relatie. Daarom vraag ik me af of hij wel de ware voor je is en of het wel zo goed zou zijn als hij naar je terug zou komen. Want met een ander meisje gaan alleen maar omdat die wel zoent.... Dat is niet verliefdheid....

Ik hoop dat jullie beide wat aan de raadt hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

i

inx

Re:huh?? :S
#7: 09-01-2008, 14:31
ja danku voor de raad  :) een vriend van hem riep gisterenmiddag iets grofs wat van hem zou komen. hij beweert dat het niet zo is, maar nu is het uitgekomen dat het ook zo niet was. Hij kwam me troosten en wilde dat het weer goed kwam. hij wilde dat ik even meeging met hem om erover te praten, maar daar had ik op dat moment helemaal geen zin in. toen kwam hij naast me zitten, en troostte me. Hij zat heel dicht tegen me, en zei dat ik me het niet moest aantrekken enzo, het troosten is hem dan ook gelukt. 's Avonds op msn, zei hij nog: duizendmaal sorry echt waar. Ik denk dat hij nog bij dat meisje is maar ben dat niet zeker. Toen ik naar m'n kastje ging op school, moest hij ook die richting uit, en keek hij of ik achterkwam. Hij kijkt overal waar ik ben. Daarnet kwam ik hem tegen, en toen keek  hij weer naar me, maar hij dacht dat ik het niet zag. Moet ik hem niet beter vergeten? wrm komt hij niet uit voor wat hij voelt of niet voelt?ik zie het helemaal niet meer zitten  :(
  • IP logged

t

totalwar

Re:huh?? :S
#8: 09-01-2008, 15:40
Het is lastig om ervoor uit te komen wat je voelt en soms nog lastiger als je dan al verkering heeft, maar wat wil je zelf precies, want aan de ene kant wil je hem wel aan de andere kant niet. Dus welke redenen houden je tegen en voor welke redenen zou je gaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

i

inx

Re:huh?? :S
#9: 10-01-2008, 15:38
Hallo
waarom ik wel zou gaan: hij is lief, hij kijkt overal naar me, ik ben verliefd op hem, hij chat direct als ik op msn kom, ...
waarom ik niet zou gaan: hij heeft (denk ik nog altijd) een vriendin, het is al veel te lang zo
ik weet het gewoon niet, hij kijkt overal naar me enzo en hij wil gewoon vrienden blijven??? ik ging daarnet naar huis toen ik van school kwam met m'n fiets, en keek welke kant ik op ging. Tegen bepaalde mensen zegt hij: ik moet haar niet, tegen andere zegt hij: ze is m'n beste vriendin
alvast bedankt voor al de raad  :)
Daagx
  • IP logged

i

inx

Re:huh?? :S
#10: 18-01-2008, 20:46
Hallo !
kheb vandaag n beetje gepraat met hem en hij zei achteraf dat ij et tof vond enzo, dus ik denk dat het goed gaat. Sinds vorige week is het gedaan met z'n vriendin, dus ik ga er weer helemaal voor. ik zie hem zo (!) graag! maar hebben jullie zo wat tips om te weten of hij me leuk vind of niet? aan wat merk je het zoal? en als hij gevoelens voor me heeft, hoe kan ik dan maken dat hij z'n gevoelens toont of heb je daar geen invloed op?
  • IP logged

t

totalwar

Re:huh?? :S
#11: 19-01-2008, 13:19
Je heb al een groot deel verteld, hij is aardig veel met je bezig en meestal betekend dat wel dat hij je tenminste een beetje leuk vind. Of hij echt verliefd op je is kan je alleen achter komen door het hem te vragen of doordat hij het bekent.

Je bent aardig bevriend/close met hem, dus ik denk wel dat je het kan vragen aan hem. Maar probeer niet te snel na de relatie van hem verkering te nemen, dat staat aardig slecht en geeft een beetje een verkeerde indruk van hem. Probeer in de tussentijd gewoon plezier met hem te hebben, wie weet vraag hij jou wel eerder ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal