Skip to main content

Auteur Topic: : Bang dat hij me vind :

c

caromi-1996

: Bang dat hij me vind :
OP: 06-12-2008, 15:30
Hee,

Vanmiddag zat ik op een chatbox en er leek een aardige jongen, ik had hem toegevoegd op msn en we begonnen gewoon te praten, opeens vroeg die of ik me bh en slipje wou laten zien. Ik zei dat ik dat niet wou en toen zei die: okee dan niet, dan kan ik opeens een keer voor de deur staan of je een brief sturen. Hij zei dat ie zo aan me adres kan komen!!Ik schrok me natuurlijk rot en heb hem meteen geblokt en verwijderd. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen & hoe hij me niet kan vinden! En hoe kan die me adres weten? Ik heb hem niks gegeven ; adres, achternaam, telefoon nummer ofso.

Ik vind dit echt vreselijk en ik weet dat het dom van me is geweest! maar wat moet ik nu?

  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: : Bang dat hij me vind :
#1: 06-12-2008, 15:35
in ieder geval tegen je ouders vertellen... dan weten hun er ook van.

misschien kun je de politie waarschuwen?
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

a

anne--16

Re: : Bang dat hij me vind :
#2: 06-12-2008, 15:37
ben het helemaal eens met de gene boven mij(L)
  • IP logged

m

mich

Re: : Bang dat hij me vind :
#3: 06-12-2008, 16:05
aan een modernator melden over die jonge  :-\
en goed van je dat je niks gegeven hebt :)
en het lijkt me miss ook handig om t aan je ouders te vertellen  :o mr hij weeet tog niks over hij kan je niet vinde daarmee sirieus  :)
en er niet super druk over make zo raak je flink gestrest mar er wel bij stilstaan dat dit niet zo handig was :(
(srry dat ik dit miss een beetje rot zeg mr ik hoop dat je wel weet wat ik bedoel :))
  • IP logged

t

triiesja

Re: : Bang dat hij me vind :
#4: 06-12-2008, 17:07
moderators kennen er ook niks aan doen...
Je moet gewoon oppassen met je msn geven
  • IP logged

c

caromi-1996

Re: : Bang dat hij me vind :
#5: 06-12-2008, 18:26
Ja ik weet dat ik moest oppassen, en hem niet moest toeveogen maarja, mensen maken ook fouten..
Maar hij kan toch niet aan mijn adres komen als ik hem geen gegevens heb gegeven?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: : Bang dat hij me vind :
#6: 06-12-2008, 18:43
nou... als hij een computer genie is dan zou hij achter je ip-adres kunnen komen en via dat je huisadres kunnen vinden, maar dat is uiterst onwaarschijnlijk...
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

d

dik-dik

Re: : Bang dat hij me vind :
#7: 06-12-2008, 20:00
Hee,

Ik denk dat hij je gewoon wou laten
schrikken zodat je je slipt ect.
dna had laten zien.


<3
  • IP logged

m

mich

Re: : Bang dat hij me vind :
#8: 06-12-2008, 21:11
ja dat bedoelde ik ook mr straks gaat hij natuurlijk weer naar een ander meisje en die doet het wel dus je kan het wel beter ff melden dnek ik
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: : Bang dat hij me vind :
#9: 06-12-2008, 23:59
volgends mij kan je via msn of chat box niet achter een ip addres komen (weet zelf in iddergeval niet hoe en weet veel van hacken) dus maak j maar geen zorgen
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: : Bang dat hij me vind :
#10: 07-12-2008, 00:00
ja niet alle sporters zijn herzenloos (ben trouwens ook een gamer dus vandaar) :p
  • IP logged

m

mich

Re: : Bang dat hij me vind :
#11: 07-12-2008, 14:03
via msn kan je ander mans ip address lezen maar daar is weer software voor nodig.
als men de ip address heeft gaat men hem opzoeken via een bestand of een site.
meeste routers zijn beveiligd met een fire wall dus kan je kans hebben dat de router een ander ip geeft.

ja mr das een heel gedoe
en je moet er een speciale computer voor nodig hebbe  :-\ dus dat gaat niet het is mogelijk ja mr je moet er gespecialieseert in zijn met een baan of opleiding
mr dat lijkt me sterk  :o
& bn zelf ook sporter en wel nerd vaak computere want heb egt nooitttttttt wat te doen :P
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: : Bang dat hij me vind :
#12: 07-12-2008, 16:52
ik dus ook:p
  • IP logged

i

iemand

Re: : Bang dat hij me vind :
#13: 09-12-2008, 15:44
Hij laat jou gewoon schikken,
hij kan namelijk niet aan joun aders komen zondar dat jij die gevegen hebt.

dit heeft een vriendin van mij ook gehad en hij is nog nooit bij haar gekomen
  • IP logged

t

totalwar

Re: : Bang dat hij me vind :
#14: 09-12-2008, 16:50
Afgezien daarvan werken de iplocators niet eens nauwkeurig, alleen als je bij de speciale dienst of FBI en zulk soort dingen werk, heb je toegang om echt het huis precies op te zoeken. Zelf kom je niet echt verder dan een regio, als je zo ie zo al weet hoe je achter het IP moet komen.

Maar je hoeft je geen zorgen te maken caromi-1996. Meeste van die types proberen je bang te maken en op zo'n manier je toch over te halen. Gewoon niet voor vallen en laat ze maar lekker lullen.

Let de volgende keer wel op in een chatbox, sommige jongens zijn nu eenmaal daaropuit, ookal lijken ze een leuk gesprek te hebben met je. Gewoon goed opletten.

En dom is het niet hoor, je wilt neit weten hoeveel personen mensen toevoegen die ze niet eens kennen. Me vriendin heeft ook al een stuk of 10 tot 15 jongens verwijderd die dingen uitspoken achter de cam of willen dat zij dingen doet. Die jongens zijn er nu eenmaal en dat is niet te veranderen.

Hoewel ikzelf er niet al te veel commentaar op moet geven, want dan ben ik mezelf aan het tegenspreken :P

Maar maak je gewoon niet druk.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal