Skip to main content

Auteur Topic: 1ste kus

m

maske938

1ste kus
OP: 19-06-2007, 19:20
ik wil doodgraag kussen met ma lief maar ik weet niet hoe het moet

ik ben bang dat als iemand het weet ze me musschien uitlache  dat wil ik niet want van ons 'groepke' ben ik de populairste

enfin verder... voelt me lief wel da ik het wel wil maar op 1 of andere manier ligt het toch moeilijk
 :'(
heeeeeeeeeeeelp ::)

ik ben beschaamd alle meisjes die ik ken kusten wel 'ns
(tenminste da zegge ze toch) :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re:1ste kus
#1: 19-06-2007, 19:30
Tja ik heb ergens een hele uitleg staan over de makkelijkste manier om te kussen, maar je kan met je vriendje eens thus proberen en vaker proberen totdat het goed gaat.

Kussen gaat om gevoel en de eerste keren zal het altijd een beetje stijfjes zijn, maar na verloop van tijd leer je je te ontspannen en went het.

Dus ik zou zeggen, zoek even naar berichten over kussen in deze forum, daar staan alle stappen, de andere manier is de jonge laten leiden en kijken wat er gebeurd. Dus gewoon langzaam je mond open doen en zijn tong laten komen, probeer dan gewoon zijn tong met jouw tong te volgen, hij geeft het ritme wel aan. Als hij dat niet kan, dan kan hij niet zoenen en dan geeft het niet :P

De eerste keer dat ik kuste was een flop en de 2e keer ook. Pas toen ik met een ander meisje kuste ging het goed, omdat die ontspannender was en al had leren zoenen, maar die had het op een andere manier geleerd dan mij, want ik deed het volgens mijn gedachten en zij hoe ze het met een andere jonge had geleerd. Wat zij fijner vond, tja dat weet zij :P maar probeer zelf je manier te vinden die het lekkerst is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:1ste kus
#2: 25-06-2007, 17:32
Hoi,

Ja Steffen heeft gelijk. Hier staat ergens een bericht hierover wat Steffen heeft gepost. Was een goede uitleg. Je moet dat zeker eens opzoeken.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:1ste kus
#3: 04-07-2007, 21:35
ik had nou 2 dagen geleden precies hetzelfde probleem!!! :D hoe heb ik me erover heen gezet?
ik heb het gewoon gedaan en na een paar keer lukt het  beter. je moet gewoon doen wat de anders ook doet en dan komt alles wel goed geloof me :)

groetjes xXx Rosie
  • IP logged

b

bianca

Re:1ste kus
#4: 10-07-2007, 11:51
heey ik heb ook mijn eerste kus gehad je moet het gevoon laten geburren groetjes xxx-jes  :-[ :-*
  • IP logged

f

fenne

Re:1ste kus
#5: 11-07-2007, 17:09
kijk op misschien wel een beetje gekke site maar kijk es op sexwoordenboek.nl typ dan is zoenen.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal