Skip to main content

Auteur Topic: Biseksueel

L

Lola

Biseksueel
OP: 02-07-2007, 18:03
Hallo,
Ik ben een meisje van 15 jaar en zit dus op de middelbare school... Ik word erg gepest op school. Eerdere voorvallen waren: kauwgom in men haar, me duwen, appelsap over me heen, aan men haar trekken, roddels en uitschelden. Dit heeft mij erg ongelukkig gemaakt. Ik heb recent men ouders verteld over een geheim dat ik al heel lang heb, ik wist wel dat ze het zouden accepteren, maar toch durfde ik t niet. Ze weten nu eindelijk dat ik biseksueel ben en ik was blij dat ik t eindelijk had verteld... Maar ik kan er openbaar niet vooruit komen! Ik ben altijd gepest en geef egt niet meer om hun oordeel, maar toch... Het zou alleen maar erger worden als ik er vooruit kom dat ik biseksueel ben. Ik weet dat t niet iets geks is om biseksueel te zijn! Ik vind t normaal, maar waarom accepteren zo weinig mensen t? Ik bedoel t is niet alsof ik er zelf voor gekozen heb! Hoe durfen ze te oordelen over me op basis van men uiterlijk, de muziek die ik luister en of ik op meisjes of jongens of beide val...

Anyway, als jij ook zo'n geval ben, ik wil graag je situatie weten. Of als je ergens op wil reageren, maar please geen racistische anti homoseksuele en anti biseksuele berichten plaatsen!;)

Lola
(niet men egte naam wat je wss al wist...)
  • IP logged

t

totalwar

Re:Biseksueel
#1: 02-07-2007, 21:20
Het laatste zullen ze niet doen :p daar zijn de moderators voor :P als er zo'n bericht verschijnt, dan halen we die ook weer weg :P dus onbegonnen werk.

En waarom mensen zo zijn, dat weet ik niet :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:Biseksueel
#2: 02-07-2007, 22:49
ik weet ook niet waarom mensen zo zijn. ik weet uberhaupt neit waarom mensen voor oordelen hebben.
Ik word ook gepest mij bij mij blijft het bij roddelen en uitschelden maar dat ze je gewoon aan je haren trekken enz. is wel heel erg.

sterkte er mee om het te negeren en boven te staan.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Biseksueel
#3: 04-07-2007, 15:37
negeer hun gewoon en het is niet erg als je op jongens en op meiden valt
  • IP logged

L

Lola

Re:Biseksueel
#4: 21-07-2007, 15:06
I know! Ik vind t ook helemaal niet erg, alleen maar bredere keuze tog?? ;D Maarja thnx voor de reacties!! Egt gezellige mensen hier op Tienerproblemen, had veel eerder zo'n site moeten bezoeken!! Anyway, Ik spreek jullie nog wel!!

En, just so you know, nog meer reacties zijn ook welkom hoor!! Ik ontvang ze met open armen!!

Kusjes
Lola (Schuilnaam)
  • IP logged

s

shyguy

Re:Biseksueel
#5: 21-07-2007, 18:07
ik heb het ergens anders ook gepost, kdoe het uit mijn gedachten nog een keer:
mensen die je pesten als je niet hetero bent is omdat ze niet begrijpen dat dat heel normaal kan zijn.
als zij op een ander geslacht vallen is dat om een reden of karakteristiek. dat gaat precies het zelfde bij jouw.
je kan aan je mentor vragen (privé) of hij aan de klas vraagt wat zij van bisexuelen vinden en wat er mis mee moet zijn. als de hele klas het begrijpt, owrdt je sowieso niet gepest.

meestal beginnen er twee populaire jongens met pesten en moet de rest volgen. maar ze maken zichzelf gewoon belachelijk.
wees wie je bent ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-07-2007, 18:08 door shyguy »

L

Lola

Re:Biseksueel
#6: 21-07-2007, 20:53
ik heb het ergens anders ook gepost, kdoe het uit mijn gedachten nog een keer:
mensen die je pesten als je niet hetero bent is omdat ze niet begrijpen dat dat heel normaal kan zijn.
als zij op een ander geslacht vallen is dat om een reden of karakteristiek. dat gaat precies het zelfde bij jouw.
je kan aan je mentor vragen (privé) of hij aan de klas vraagt wat zij van bisexuelen vinden en wat er mis mee moet zijn. als de hele klas het begrijpt, owrdt je sowieso niet gepest.

meestal beginnen er twee populaire jongens met pesten en moet de rest volgen. maar ze maken zichzelf gewoon belachelijk.
wees wie je bent ;)

Weet je ik word zowiezo al gepest want ik ben: "gohtic (Ja ze spellen en zeggen t zo verkeerd), een hoer, een slet, een kutwijf en vanalles en nog wat..."! En weetje dat kan we niet eens meer schelen, ik heb geen leuke klas, of eigelijk ook geen leuke school! Er zitten alleen maar mode tutjes en kutwijfen en een paar aardige mensen bij...! Daarom vertel ik dit soort dingen ook alleen aan de meest vertrouwbare  menskes^^

Groetjes
Lola (Schuilnaam)
  • IP logged

s

shyguy

Re:Biseksueel
#7: 21-07-2007, 21:58
dank dat je ons vertrouwt :D
maar ff op een rijtje zetten. je bent gothic (nix mis mee) en je wordt uitgescholden voor hoer en er zijn modetutten in je klas. beetje verkeerd gesorteerd lijkt me dan. de tutjes, die diva's moeten ze dan hoeren noemen.

mijn goede vriendin is half goth (wel de stijl, niet het gevoel)
  • IP logged

L

Lillith

Re:Biseksueel
#8: 23-07-2007, 12:56
Lieve Lola,
Wat goed dat je het al weet op zo'n jonge leeftijd!
veel mensen komen er pas veel later achter, en weten het dan nog niet zeker.
Ik vind het heel goed van je dat je er voor durft uit te komen, en ik vind het goed dat je er zo openlijk over durft te praten.
Bi-seksueel betekend voor mij alleen maar: meer keuze! en verder, wat is er mis mee?!
Wat ik me afvraag is hoe je er achter bent gekomen.
En waar ligt jouw voorkeur? meisjes of jongens?  
je kan alsnog op beide vallen, maar een bepaalde voorkeur hebben.
Ben je verliefd op dit moment?
Ik heb zelf al zo vaak problemen gehad met verliefd worden op een hetero meisje!
dat is echt naar!

Groeten van Lillith.
  • IP logged

M

Michaelnicht

Re:Biseksueel
#9: 29-07-2007, 18:21
I know! Ik vind t ook helemaal niet erg, alleen maar bredere keuze tog?? ;D Maarja thnx voor de reacties!! Egt gezellige mensen hier op Tienerproblemen, had veel eerder zo'n site moeten bezoeken!! Anyway, Ik spreek jullie nog wel!!

En, just so you know, nog meer reacties zijn ook welkom hoor!! Ik ontvang ze met open armen!!

Kusjes
Lola (Schuilnaam)

wrrm een schuilnaam ? ten eerste als mensen uit jou klas hier al op kijken weten ze niet dat jij het bent , er zijn fast duizenden mensen met jou naam en wij gaan echt niet naar jou huis hoor ofzo om je in elkaar te slaan als we je voornaam weten

Maikel wat is dat nicht
  • IP logged

s

shyguy

Re:Biseksueel
#10: 29-07-2007, 20:12
maar stad, naam, leeftijd EN onderwerpen kunnen 1 persoon wel verdacht maken ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re:Biseksueel
#11: 06-08-2007, 00:38
Een persoon beslist anoniem te blijven en kan daarom een schuilnaam gebruiken. Niemand hoeft elkaars echte namen hier te kennen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal