Skip to main content

Auteur Topic: Verlegen....

D

Dennis1410

Verlegen....
OP: 08-07-2013, 16:52
Hey,

Misschien iemand die mij kan helpen, ben altijd heel verlegen tegen meisjes vooral tegen leuke meisjes...

Meestal als een meisje wel ken na een tijdje dan kunnen we wel gewoon praten en vrienden zijn dan ben ik nooit zo verlegen maar het probleem is dus als ik een leuk meisje zie ofzo iets dan durf ik daar niet op af te stappen of mee te praten ( zou ook niet weten wat ik moet zeggen) maarja misschien iemand die dit zelfde probleem had / heeft en mij kan helpen. (ook als je dit niet hebt en je wil mij helpen hoor ik het ook)

Groetjes,
Dennis
  • IP logged

R

Renzo

Re: Verlegen....
#1: 08-07-2013, 23:10
hey,

ja, ik snap je best.. ookal ben ik jonger. Maar, als je een knap of leuk meisje ziet, moet je ook aan denken dat ZIJ ook het eng vind. En dan loop je op haar af, je gaat gewoon net hoe je tegen je vrienden praat (maar wel aardig en positief :P) en dan zie je het wel :)

ciaoo
  • IP logged

f

feelings-girl

Re: Verlegen....
#2: 09-07-2013, 13:44
Hey Dennis,

Ik ben dan geen jongen die zo'n "probleem" heeft maar misschien kan ik je een beetje helpen.
Vaak merk ik dat jongens ook een beetje raar doen bij mij waarschijnlijk dus ook gewoon verlegen.
Maar dat maakt niet uit, blijf gewoon lekker jezelf en ga vooral niet liegen over jezelf aangezien je in je verlegenheid dan hele rare dingen kan gaan zeggen, en geloof mij ik heb het meegemaakt dat jongens dat deden en dat was echt beschamend !
Maar nog even over dat het niet uitmaakt, de meeste meisjes vinden dat helemaal niet erg en snappen het echt wel, de meeste vinden het stiekem zelfs wel leuk want dan voelen ze dat er interesse in ze word getoond. Blijf dus jezelf ga niet liegen en probeer over je angst heen te komen door steeds meer met (leuke) meisjes te praten.

X van mij

PS : je mag me altijd mailen over zaken als deze maar ook over bijv. Andere dingen misschien is het juist fijn om ook met een meisje hier over te praten dus voel je vrij en mail me maar op xxxxxxxxxxxx@xxxxxxx.com

edit : Contact gegevens zijn niet toegestaan in berichten. Email adres onleesbaar gemaakt.
  • IP logged

f

feelings-girl

Re: Verlegen....
#3: 09-07-2013, 21:24
(Zie voor mijn e-mail op mijn profiel)
  • IP logged

D

Dennis1410

Re: Verlegen....
#4: 09-07-2013, 22:14
Hey,

Echt bedankt!

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal