Skip to main content

Auteur Topic: verliefd

m

meisje1301

verliefd
OP: 19-09-2013, 19:18
hallo allemaal,
ik zit sinds een paar weken op een andere school,
daar heb ik een hele aardige knappe jongen ontmoet.
we praten soms maar meestal is het gewoon dat er iets in de les is ofzo. tijdens de pauze zit hij de hele tijd met meiden die hij kent te knuffelen en spelen enzo en mijn vriendinnen zitten dan te kijken met een afkeurende blik, ze weten wel dat ik op hem ben, en door een groep op whatsapp heb ik nu zijn nummer en ik heb naar hem  hee gestuurd maar hij is daarna online geweest en heeft gewoon niet geantwoord dus ik vroeg het eerst aan mijn zus die weet het ook niet en nu wil ik het aan me moeder vertellen maar ik weet niet of dat een goed plan is want hij is de zoon van de reserve burgemeester dus iedereen kent hem zij ook. ik ben bang dat ze het aan der vriendinnen door gaat vertellen en dat ze het elke dag vraagt hoe het is enzo en dat wil ik niet wat moet ik doen ik weet het niet meer ik wil wel graag dat ze me helpt maar ik wil dat ze het dan weer gewoon vergeet alsof er niks is gebeurd, wat moet ik doen??!!!  :-X
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: verliefd
#1: 20-09-2013, 12:49
Ik denk dat je helemaal niets moet doen.

Hoe vervelend het ook is voor jou, wanneer hij met alle meisjes knuffelt behalve met jou, wanneer hij niet op WA van jou reageert, dan denk ik zo maar dat hij erg weinig interesse in je heeft. En dat is iets dat je niet af kunt dwingen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

i

imane

Re: verliefd
#2: 26-10-2013, 19:23
Hooii

Ik heb dat probleem ook gehad .

Je moet gewoon naar hem toe lopen als hij een keer alleen is of briefjes door sturen in de les , zodat je meer over hem te weten komt , snap je ?

Doeegg x.  :-*
  • IP logged

L

Lieveschat2000

Re: verliefd
#3: 27-12-2013, 06:17
Maak hem jaloers, zoen met jongens als hij er staat. Knuffel met jongens die hij ook goed kent. Als je het echt hard wilt spelen, heb sex met een jongen uit zijn vriendenkring. Of laaf hem zien wat hij mist als hij je laat lopen. Maak geile sexy foto's die je hem laat zien. ;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: verliefd
#4: 27-12-2013, 18:59
Maak hem jaloers, zoen met jongens als hij er staat. Knuffel met jongens die hij ook goed kent. Als je het echt hard wilt spelen, heb sex met een jongen uit zijn vriendenkring. Of laaf hem zien wat hij mist als hij je laat lopen. Maak geile sexy foto's die je hem laat zien. ;)

Dit is echt belachelijk.. "Heb seks met een vriend van hem" dat word hem dus niet.

Dit jaloers maken, door meer met vrienden van die jongen te knuffelen en klef doen doen best veel meisjes. Op mij heeft dat juist een tegenovergesteld effect, ik twijfel dan (als ik al enige kriebels zijn) of ze me dan wel leuk vind, als ze juist veel met andere jongens bezig is.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: verliefd
#5: 27-12-2013, 19:50
En ik krijg dan onmiddellijk het idee dat ik blijkbaar erg weinig voor dat meisje betekend heb en zal haar zeker niet meer terug willen.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal