Archief > Problemen met Seksualiteit

raar

<< < (2/2)

HereIAmG98:
nou bij de mensen die ik ken is heus niet om stoer te doen dat weet ik zeker..... heel zeker..

bbroek:

--- Citaat van: HereIAmG98 op 27-01-2013, 17:09 ---we kunnen weltegen iedereen zeggen dat alles normaal is maar voor een jongen van 15 is het wel apart naar mijn gevoel. die jongens wouden het vorig jaar allemaal all doen op mijn school

--- Einde van citaat ---
dat is misschien jou ervaring, maar lang niet bij iedereen gaat het zo, als ik een vriendin zou hebben dan zou ik het ook nog niet weten of ik seks wil.

marcel:
Misschien moet je gewoon proberen een stapje verder te zetten dan hoef je niet direct aan neuken te denken.
Ik neem aan dat jullie wel zoenen met elkaar maar een stap verder kan zijn vrijen en knuffelen zijn.
Of misschien wil je haar borsten wel eens zien of voelen ? Jullie kunnen eens samen onder de douche stappen om elkaar te ontdekken
Of misschien wil je haar vagina een zien en of voelen hoe ziet dat er uit hoe werkt dat en zoals jij je wel eens aftrekt vingert zij zichzelf wel eens misschien kunnen jullie eens kijken naar elkaar of elkaar er in helpen en zijn nog dingen zat die jullie kunnen doen zonder dat jullie direct hoeven te neuken.
Ik wens jullie veel plezier met die ontdekkingstocht.     

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie