Skip to main content

Auteur Topic: HELP!

Z

Zygon

HELP!
OP: 20-09-2007, 15:03
Hallo, ik heb een lang en ingewikkeld verhaal ...
Ik heb 3 weken geleden 2 meisjes ontmoet, ik vond ze allebei wel een klein beetje leuk, maar ik had dus de eerste week al een klein beetje te klef gedaan met een meisje , en daardoor ging ze me negeren, en ik zei  dus tegen die andere meid dat ik die ene wel leuk vond waarmee ik zo klef deed, dat was namelijk haar beste vriendin, maar zei vroeg  t dus aan haar en ze vond me niet leuk. En een weekje later vroeg die meid waarvan ik niet op verliefd was me bij haar thuis, en toen waren we erg klef geworden, we hadden elkaar net nog niet gekust. Diezelfde dag zei ik tegen haar op msn dat ik gevoelens voor haar begon te krijgen. Ze zei dat ze graag vrienden wou blijven... Maar daarna deed ze weer heel erg lief enzo op msn, maar telkens als ik naar haar toe wil gaan wil ze niet of kan ze niet of zoiets... maar ze doet wel heel aardig op msn en ze praat met me, ik bel r , smsen.... En deze gevoelens voor haar zijn nog steeds niet weg... Vind ze me leuk, of begint ze gevoelens voor me te krijgen of wat?
Kunnen jullie me aub helpen, want ik wil egt een relatie met dit meisje... Ik hou van haar!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-09-2007, 15:04 door Zygon »

t

totalwar

Re:HELP!
#1: 20-09-2007, 17:20
Hoe komt het dat je het meisje eerst niet ziet staan en pas wanneer je met haar alleen geweest ben en klef heb gedaan, haar pas ziet staan?

Daarnaast, je zal toch echt haar wens moeten respecteren, al helemaal als je verliefd op haar bent. Ze wilt vrienden blijven en tot nu toe niks meer, dus ga niet dingen uitlokken die ze niet wil, want dat ben je nu wel een beetje aan het doen.

Als je echt een relatie met haar wil zal het tijd kosten, je zou haar kunnen vragen waarom ze niet verder dan vrienden met je wil, maar dat moet je niet zomaar doen, want dat is iets dat heel erg fout kan lopen.

Maar zoals ik al zeg, je moet eens rustiger worden, liefde kan je niet dwingen, dat komt vanzelf. Ookal zou ze nu al verliefd op je zijn, je zal het af moeten wachten. Kan je dit niet, dan ben je niet op der verliefd.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

S

Sweetheart

Re:HELP!
#2: 23-10-2007, 10:53
Wat Steffen zegt is wel waar.
Je bent een begin aan het maken..
  • IP logged

M

MadelonX

Re:HELP!
#3: 12-12-2007, 21:15
Je zal het moeten waarderen ze is niet op je.
Maar misschien krijgt ze later toch nog gevoelens voor je. Dus geef haar de tijd.

En eigelijk heeft Steffen het allemaal al gezegd.

Maar als zei nou echt niet op jou verliefd word.
Ben niet bang. Er zijn nog veel meer meisjes op de wereld!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal