Skip to main content

Auteur Topic: hopeloos :s

z

zielepoot

hopeloos :s
OP: 30-03-2008, 11:10
hej ik ben een gast van 17 en ik zet dit even bij de meisjes omdat jullie het waarschijnlijk wat beter weten.

ik heb dus  al eens 8 maand verkering gehad en dat is door men eige fout kapot gegaan, omdat ik haar niet kon vertrouwen :s. en stik jaloers was.
ookal deed ze niets verkeerd.
nu had ik 2 maand verkering met iemand anders, in het begin liep het goed ik vertrouwde haar, tot ik verhalen uit haar verleden hoorde . ik bebon schrik te krijgen dat ik haar zou verliezen ookal wist ik dat ze van mij hield.
maar ze kon niet zonder andere jongens, normaal zou ik dat niet erg vinden maar door die verhalen wist ik echt niet wat ik moest denken, het was vaak ruzie en ze was et beu! ik ook, ik zag dat ze geen nood meer had aan andere jongens maar ze gaf mij ook niet bepaald veel liefde en aandacht, de meeste zeggen dat ze zo iemand is. maar daardoor kon ik haar nog minder vertrouwen, nu heeft ze het gistere uitgemaakt omdat het weer eens ruzie was, ze negeerd mij en is terug kei veel met andre jonens bezig, ik ben stik jaloers :s en wil haar dood graag terug, en ik weet dat ze nog van mij houdt maar ze is mij en onze ruzies echt beu! weet iemand hoe ik het vertrouwe kan terug krijge in mezelf en de meisjes en liefst wil ik haar ook terug! heb er alles voor over.

en ow ja is het normaal dat sommige meisjes niet goed hun liefde kunnen tonen en kunne naar buite brengen en praten over hun problemen met hun lief?


 
  • IP logged

r

roosje

Re: hopeloos :s
#1: 30-03-2008, 11:39
 wrm vertrouwde je je ex niet??
omdat ze met andere jongens ook bezig was??
nou zo te horen ws je stikjaloers.
en bang om haar kwijt te raken.
je moet leren meisjes ruimte te geven.
het is heel ambetant als je als een waakhond rond haar hangt.
jij moet ze meer leren vertrouwen.
als ze echt om je geeft.
dan zal ze je niet bedriegen.
maar zij zou er eig ook rekeing mee moete houden.
mss kun je dat tege haar zeggen.
en dn kn zij zien of ze hot nog eens wilt proberen of niet

en ja dat is nrml ;)
meestal na een tijdje wel maar je moet het de tijd geven
  • IP logged

z

zielepoot

Re: hopeloos :s
#2: 30-03-2008, 11:49
ik zie gewoon mijn lief veel te graag altijd en ik geef massa's liefde en aandacht en ze vinden dat wel fijn maar dan is het probleem dat ik da ook graag terug krijg, en ik denk dat ze dat niet kunne zoveel als ik hun geef. daarom maak ik me steeds zorgen:s
en ik wil haar echt trug. maar ze doet (sorry dat ik dat zo zeg, maar er zijn echt wel veel mensen dat dat vinden) nogal hoer:s
haar kleding ze heeft haar al eens naakt gegeven.
maar dat was vroeger maar het blijft in men hoofd steken. en ze zei dat ze blij is dat ze van mij af is maar ik weet da ze van me houdt en kwil haar terug.
misschien moet ik haar een tijdje laten en tonen dat ik zonder haar verder kan! (ookal kan ik dat niet)
of beter iets anders?
  • IP logged

r

roosje

Re: hopeloos :s
#3: 30-03-2008, 12:36
hoe weet jij zkr dat ze ng vn je houdt?
  • IP logged

z

zielepoot

Re: hopeloos :s
#4: 30-03-2008, 12:45
omdat ze mij dat gezegd heeft. maar ze zegd heel de tijd iets anders. en ik denk ook da liefde ni in 1 dag weg kan zijn. want de avond er veer zei ze nog mega lieve dingen. ik begrijp da ze het beu was, maar ik had het ook ni bepaald makkelijk. kheb veel voor haar over.
ze zei dat ze nog van mij hield maarniet goed wat ze moest doen. en datze nu wel ff blij is zonder mij en zonder problemen
  • IP logged

r

roosje

Re: hopeloos :s
#5: 30-03-2008, 12:50
mss moet je het gwn ff laten rusten.
ze zegt zelf dat ze ff blij is zonder jouw en problemen.
  • IP logged

z

zielepoot

Re: hopeloos :s
#6: 30-03-2008, 12:52
ja wil wel! heb er alles voor over!
maar ik en bang dat ik ze niet meer terug krijg :s
en ik ben nu stikjaloers nu ze kei veel met andere jongens doet nu :s
  • IP logged

r

roosje

Re: hopeloos :s
#7: 30-03-2008, 12:55
die kans zit er natuurlijk in.
maar laat het toch maar ff rusten....tis mss moeilijk .
maar ze kn nie verandere op het gebied vn jongens(denk ik toch)
dus..
  • IP logged

z

zielepoot

Re: hopeloos :s
#8: 30-03-2008, 12:57
idd, ik zal probere.
danku x
  • IP logged

r

roosje

Re: hopeloos :s
#9: 30-03-2008, 13:01
is nix  ;)
ng veel suc6 :D
  • IP logged

m

magiclover

Re: hopeloos :s
#10: 30-03-2008, 13:21
zeg anders ook eens tegen haar dat je snel jaloers bent, misschien doet ze er wat mee.

als ze er wat mee doet en er rekening mee houd kun jij haar weer meer gaan vertrouwen maar het duurt lang voordat jou vertrouwen in haar terug is.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

E

Elize

Re: hopeloos :s
#11: 31-03-2008, 17:41
Probeer het eerst een beetje tijd te geven, het is pas net gebeurd.. Als jullie beiden over een weekje ofzo wat beter er naar kunnen kijken, ga dan met haar praten. Vertel haar dat je snel jaloers bent en dat je het moeilijk vind. Wees eerlijk met wat je voelt, maar val haar niet aan. Ga niet lopen schreeuwen dat je vind dat haar kledingstijl niet correct is, maar vertel dat je jaloers wordt, omdat ze veel (verkeerde) aandacht krijgt van andere jongens doordat ze zich zo kleed.

Verder komt het wel voor dat meisjes niet goed weten hoe ze hun liefde kunnen laten zien. Misschien komt ze niet uit een liefde vol gezin, of zijn er andere dingen die haar dwars zitten. Dat kan dan ook weer een reden zijn waardoor ze het moeilijk vind om met je te praten, omdat er dingen zijn die haar dwars zitten. Probeer er eens naar te vragen, maar doe het voorzichtig en vraag niet te veel door. Laat weten dat je er voor haar bent, maar ben niet te opdringerig. Geef haar tijd om haar verhaal te doen als dat nodig is.

Succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal