Skip to main content

Auteur Topic: uit maken?

y

ymaslove

uit maken?
OP: 03-05-2010, 12:01
Hee..
ik zit met iets. Kheb iets meer dan een maand verkering.
(mijn eerste vriendje) 
Maar nu zit ik eraan te denken om het uit te maken, hij
is toch niet echt mijn type en ik blijf toch liever single.. :S
Hoe moet ik dit nou aanpakken?
Hij is echt een hele lieve jongen..
mijn vrienden zeggen dat ik het niet uit moet maken, want hij zit
bij hun in de klas enz. echt balen!
Weet iemand raad?

xxx
  • IP logged

K

Karian

Re: uit maken?
#1: 03-05-2010, 12:13
Mijn raad is; denk er heel goed over na.
Voel je die fijne vlinders (of welk fijne gevoel dan ook) nog voor hem? Waarom zou je het dan uit maken?
Het feit dat je single bent of in een relatie zit zou je leven niet moeten veranderen.
Tuurlijk kun je niet met andere jongens dingen doen als je een relatie hebt, maar daar zou je ook geen behoefte aan moeten hebben.
En 'niet je type' vind ik een beetje een apart argument. Wat is precies 'je type'? Daar kom je pas achter als je een aantal vriendjes hebt gehad ;) Nu ben je pas bij je eerste (en ik zou als ik jou was het aantal laag laten, hoor!)
Nooit zomaar je relatie uit maken, want het kan bij de ander héél erg veel pijn doen.
  • IP logged

j

julietta-arm

Re: uit maken?
#2: 03-05-2010, 19:28
nou als eerste vraag je zelf eens af mischien heb je bindingsangst en vind je het niet jammer dat jee eerste vriendj maar 1 maand is gebleven ik zou niet te snel beslisingen nemen zeg bijv voor paar dagen in vakantie dat je mobiel is afgepkat dor je ouders en dat je niet op msn kan komen neem die tijd dan om na te denken wat je gaat doen 3 dagen dan weet je meer dan overhaaste beslissingen

Xx :-*
  • IP logged

J

Just_me

Re: uit maken?
#3: 04-05-2010, 13:28
Jammer dat je er nu pas achter komt dat hij niet je type is. :P Lijkt me ook niet leuk voor hem om te horen na een maand. Maarja, uiteindelijk gaat het erom wat jij nog voor hem voelt. Mis je hem als je niet bij hem bent? Ben je nog steeds verliefd? En waarom vond je hem eerst wel leuk? Denk er echt goed over na voordat je een beslissing neemt, zodat je later nergens spijt van hebt. :)
  • IP logged

y

ymaslove

Re: uit maken?
#4: 06-05-2010, 10:35
Hee hee!
thanks allemaal.. ;)

Ik voel niks meer voor hem en mis hem ook niet ofzo. Kan wel zonder hem.
Hoe lullig het ook klinkt, maar het is ook zo stom om hem nu aan het lijntje te
houden als ik toch niets meer voor hem voel.
Dus ik ga het wél uitmaken, hoe? dat weet ik nog niet..

nogmaals thnxx,, heb dr wat aan gehad!  :-*

  • IP logged

J

Janneman

Re: uit maken?
#5: 06-05-2010, 18:41
Ja als je echt niets meer voor hem voelt dan doe je er goed aan het uit te maken. Lullig? Misschien wel maar beter dan aan het lijntje houden.
Doe het wel op een juiste manier: vertel het hem face to face en wees eerlijk. Ga er niet om heen draaien of hem negeren.

Succes er mee

Groetjes

Ernst
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal