Skip to main content

Auteur Topic: ehm??

_

_verlegen_

ehm??
OP: 11-05-2014, 10:34
Hooii, ik heb ff jullie hulp nodig. Ik vind een jongen leuk maar ik weet niet of hij mij ook leuk vindt... De laatste 3 maanden hebben we vaak samen naar huis gefietst( 45 min) en dan zijn we gewoon gezellig aan het kletsen. Tijdens een soort disco op school hebben vriendinnen van me aan hem gevraagd of ie met me wilde dansen(geen slow nummer ofzo hoor!) En dat vond ie goed. Later die avond heb ik eerlijk tegen hem gezegt dat ik hem leuk vindt. Eerst zei ie een hele tijd niets, toen zei hij: ik wil er ff over nadenken in het weekend maar ik vind jou ook heel leuk. Toen ik die week daarna vroeg of hij er over na had gedacht zei ie dat ie me wel leuk vindt, maar niet leuk leuk...
Maar nu op school doet ie echt alsof ie me leuk vindt, zn vrienden kijken heletijd naar me, hijzelf  ook. En nog wel meer dingen. Mijn vriendinnen zeggen dat hij me wel leuk vindt, maar het niet eerlijk durft te zeggen. We appen nu ook nog best vaak, vooral laatst in de vakantie... Weet iemand wat ik kan doen??
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: ehm??
#1: 11-05-2014, 14:55
Ik denk dat als hij je echt leuk vind dat ie het wel had toegegeven... Maar het kan ook zo zijn dat ie miss nog geen relatie wil of zo?..
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

_

_verlegen_

Re: ehm??
#2: 11-05-2014, 19:00
Bedankt voor de reactie!!
Ik weet niet zeker of het echt zo is dat ie me echt niet leuk vindt, want volgens mn vriendinnen doet ie best vaak flirtacties.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: ehm??
#3: 11-05-2014, 21:03
Ik weet niet zeker of het echt zo is dat ie me echt niet leuk vindt, want volgens mn vriendinnen doet ie best vaak flirtacties.
Wat doet ie voor flirtacties?
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

_

_verlegen_

Re: ehm??
#4: 12-05-2014, 15:27
Ehm.. Vaak met Gym eigenlijk... Hij probeert mij altijd af te gooien met gym tijdens trefbal en ik ben nogal slecht in gym dus dat lukt hem bijna altijd.. Ook een keer toen ik buiten stond te wachten tot mn moeder me op kwam halen en toen kwam hij met zn vriend langs lopen en toen zei hij blozend: "goed gekeept net", want we hadden toen net gym gehad. Maar ik had helemaal niet gekeept, maar hij zei het zo als een compliment.. En tijdens biologie kijkt ie heel vaak naar me, en we zijn nu bezig met het onderwerp voortplanting dus dat is wel een beetje griezelig.. En tijdens bio gaat ie meestal achter me zitten en dan praten we enzo met mijn vriendin die naast me zit en zijn vriend..  Ook heeft hij een keer toen hij achter me liep met lokaalwisseling op mn schouder getikt, dus ik draai me om en kijk mn vriendin aan want ik dacht dat zij dat had gedaan. Maar zij wees naar hem en toen zei hij: "Nou verrader!!" (Als grapje). Ehm..  Ja dat dus en nog wel een paar van zulke dingen...
  • IP logged

G

Gangsterchick

Re: ehm??
#5: 12-05-2014, 17:05
Heeee

Waarschijnelijk, vind hij je wel gewoon leuk, maar durft hij niet voor zijn gevoelens uit te komen anders zou hij niet zo vaak oogcontact zoeken en je aanraken of plagen
Hij weet denk ik zelf niet wat tie wilt...
:S Zo'n soort gevalletje heb ik namelijk ook :(
  • IP logged

_

_verlegen_

Re: ehm??
#6: 12-05-2014, 17:13
Hooii,
Bedankt voor de reactie!!
Tja.. Ik dacht eigenlijk ook zoiets maar ik wilde even weten wat andere mensen er van vonden ;)

Hebben jullie misschien tips wat ik kan doen??
  • IP logged

s

sofiexoxo

Re: ehm??
#7: 13-05-2014, 18:51
Ik denk dat hij je echt leuk vindt. Als dat niet zo was geweest ging hij je ook niet te hele tijd appen en fietste hij ook niet met je naar school.  ;)
  • IP logged

_

_verlegen_

Re: ehm??
#8: 24-05-2014, 19:44
Heeft iemand tips wat ik kan doen/zeggen ect??
  • IP logged

h

hallo123

Re: ehm??
#9: 28-05-2014, 13:21
Ik weet 100 procent zeker dat hij je leuk vindt. Ik ben zelf ook een jongen en ik weet hoe een jongen zich gedraagt als hij iemand leuk vindt. Probeer een keer iets met hem af te spreken. Het liefst alleen met hem. Misschien dat ie dan iets durft te laten merken..
  • IP logged

G

Gangsterchick

Re: ehm??
#10: 28-05-2014, 16:51
_verlegen_

Tips?
ik weet een hele goede tip ;)
Zo hoef je niet te wachten enzo
Ik heb dit ook gedaan

Ga naar www.xxxx.xx en vraag om hulp aan de werknemers in chat
Hun zijn echt mega lief voor je en alles is anoniem ze geven hele goede tips !

EDIT : Link verwijdert, deze site heeft totaal niets met hulpverlening te maken dus link is spam. Tevens Gangsterchick onder berichtgoedkeuring geplaatst.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 28-05-2014, 17:29 door Happy_Man »

G

Gangsterchick

Re: ehm??
#11: 28-05-2014, 16:52
Bericht verwijderd i.v.m. spam.
  • IP logged

_

_verlegen_

Re: ehm??
#12: 28-05-2014, 17:11
Bericht verwijderd i.v.m. spam.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 28-05-2014, 17:27 door Happy_Man »

p

problemxsolver

Re: ehm??
#13: 28-05-2014, 20:16
Doe een beetje hard to get, flirt een beetje met andere jongens (maar ga niet tever!)
als hij er dan op reageert zovan je vond mij toch leuk.. dan zit je goed!

En anders verspil je tijd niet teveel aan hem.. hij is het dan niet waard.

x
  • IP logged

_

_verlegen_

Re: ehm??
#14: 30-05-2014, 08:59
Hooii. Ik heb dit gister eerlijk gevraagd wat hij nou echt van me vindt. Hij zei dat ie nix voor me voelt maar gewoon vrienden wil blijven..
Dus pech voor mij.. Toch bedankt voor jullie tips ;)
  • IP logged

G

Gangsterchick

Re: ehm??
#15: 30-05-2014, 16:29
Doe een beetje hard to get, flirt een beetje met andere jongens (maar ga niet tever!)
als hij er dan op reageert zovan je vond mij toch leuk.. dan zit je goed!

En anders verspil je tijd niet teveel aan hem.. hij is het dan niet waard.

x

Haha die is goed heb ik ook gedaan :D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal