Skip to main content

Auteur Topic: So confused

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 56
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: okt 2011
So confused
OP: 22-08-2014, 19:31
Lately voel ik me echt terrible.
Een paar jaar geleden had ik een vriendin voor iets meer dan een jaar maar het ging uit tussen ons omdat haar ouders me niet mochten.
We hebben toen een tijd niet gepraat en both nieuwe "liefdes" gehad.
Maar een paar maanden geleden kregen we weer wat contact , en nu heb ik al die feelings die ik eindelijk in de 2 jaar kwijt was geraakt weer helemaal teruggekregen.
Ik heb het haar ook verteld, en ze zei dat ze mij ook nog leuk vond maar niet toe was aan een relatie en dat ik geduld moest hebben.
Nu spreken we laatste tijd best vaak af en liggen we bijvoorbeeld in bed te knuffelen while watching a serie of iets dergelijks.
En zegt ze ook (soms) lieve dingen tegen me, en ik (best vaak jammer genoeg) tegen haar.
En ik weet echt niet meer wat ik moet want er zijn ook een paar andere meiden die me leuk vinden maar ik ben gewoon niet toe aan een relatie met iemand terwijl ik feelings heb voor iemand anders.
Ze lijken het niet te begrijpen omdat ze boos op me worden en zeggen dat het toch niks word tussen mij en mijn ex (wat waarschijnlijk ook zo is maar toch..)
Ik weet niet meer wat ik moet doen..

I'm feeling so happy when i'm around her, maar als ze niet in de buurt is raak ik onzeker en ben ik bang en voel ik me echt heel erg klote en vooral heel erg moe elke dag.
Elke dag wachten op een bericht van haar, ga ik paniek texten en allemaal lieve dingen zeggen, en dan vervolgens leest ze alles (atleast er staat op app dat ze online is geweest, vaker dan 1x) maar reageert ze niet.
of ze reageert op 1 ding (wat dan weer een normale vraag is ipv iets liefs) en negeert ze de rest.
Ik ben echt super confused over alles and I totally lost track of everything and I don't know what to do no more..
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: So confused
#1: 22-08-2014, 19:42
Als ik jou was zou ik opnieuw met haar praten. Het zal ook wel lastig voor haar zijn, zeker omdat ze zei dat ze jou ook leuk vond maar nog niet toe was aan een relatie. Je kunt haar vertellen hoe lastig je het vindt, en dan merk je aan haar reactie wel of het het wachten waard is.

Succes!
  • IP logged

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 15
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2014
Re: So confused
#2: 25-08-2014, 22:08
Hai,
misschien moet je het gewoon nog wat tijd geven.
Probeer wat leuke dingen te gaan doen samen, maar probeer niet aan te dringen op een kus of dergelijk dit komt na loop van tijd zelf. Als je gaat pushen zal ze wss afknappen en blijven negeren. Ik denk gewoon dat je nog wat geduld moet hebben. Ze zal daarna ook wel inzien dat ze je nog altijd leuk vind, en het toch een kans wilt geven

veel succes
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 56
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: okt 2011
Re: So confused
#3: 26-08-2014, 22:13
bedankt voor de reacties..
Ik heb geprobeerd met haar te praten.
Ze zei tegen me dat ze niet klaar is voor een relatie met mij door de reactie van haar ouders op mij, ze wil vrij zijn.
ze houd wel van me, maar ze zei dat ze eerst wil dat we ouder zijn. Dat als we het nu zouden proberen en het fout zou gaan, het waarschijnlijk onze laatste kans zou zijn..

Ik ben alleen zo zo bang dat ze voor iemand anders valt / of gewoon in een relatie komt met iemand anders.
Ik zou dat niet aankunnen..
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: So confused
#4: 26-08-2014, 23:06
Dat kan je wel aan. Je bent veel sterker dan je denkt en je verdient een kans om dat te bewijzen. Schrijf jezelf niet meteen af.

Mocht ze in een relatie met een ander komen, dan weet je dat ze je niet waard is. Het is pijnlijk, maar het bespaart je ook een heleboel moeite en energie. Als ze dit meent en ze echt wil wachten, is dat juist een ontzettend goed teken. Dat betekent dat ze jullie relatie serieus neemt en ook wil dat het werkt.

Andersom werkt het trouwens precies hetzelfde. Als jij nu met anderen gaat omdat je geen zin hebt om te wachten of omdat je haar niet vertrouwd, ben je haar niet waard.

Blijf wel met haar praten. Zo zorg je dat jullie band niet verwaterd en dat haar gevoelens voor jou niet kunnen verwateren. Op deze manier blijf je ook wat op de hoogte van hoe het met haar leven zit.

Geef niet op, sommige mensen zijn het wachten waard.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 56
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: okt 2011
Re: So confused
#5: 02-09-2014, 19:42
I really want to, but I have so many mixed feelings..
When I think about her past after she broke up with me, with how many guys she went , I dont know anything anymore.
Im so confused, the one moment I love her and I want to wait forever for her.
The other I just want to jump in front of a train and end all of this..
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: So confused
#6: 02-09-2014, 20:19
The other I just want to jump in front of a train and end all of this..
Is dit een zelfmoord aankondiging?

Je komt er echt wel overheen geloof me <3
Gewoon even doorbijten. Ik weet dat het moeilijk is. Maar je vind echt wel een beter iemand die bij je past.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: So confused
#7: 02-09-2014, 20:22
Beste EMOLOVE,

We zitten hier op een Nederlands(talig) forum. Zeker gezien het feit dat hier erg jonge mensen komen zou ik het dan ook op prijs stellen wanneer je je berichten gewoon in het Nederlands plaatst.

Gezien eerdere berichten welke je hier geplaatst hebt weet ik zeker dat dit geen enkel probleem is voor je.

Wat we hier in principe nooit doen ga ik nu wel doen, ik ga je topic sluiten.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal