Skip to main content

Auteur Topic: Meer dan een goede vriend

t

tita

Meer dan een goede vriend
OP: 24-01-2014, 21:49
Ik heb iemand leren kennen toen ik vorig jaar met de school naar Londen ben gegaan. Eenmaal terug in Mijn moederland, heb ik ontdekt dat die jongen al een lief had. Terwijl hij in Londen daar helemaal niets van had gezegd en had laten merken, en ik vraag me af of hij eigenlijk gewoon een meisje zocht voor de dagen dat we daar waren. Hij was bevriend met een paar mensen uit mijn klas, ik ben daardoor te weten gekomen dat die ene jongen een weddenschap over me had gemaakt. Ik was eerst heel boos, maar uiteindelijk vind ik die jongen nog altijd leuk. Is het de moeite waard om te wachten tot het uit is met zijn lief of moet ik overgaan tot iets anders??? En hem daarbij dus laten vallen????
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Meer dan een goede vriend
#1: 25-01-2014, 16:07
Ik denk persoonlijk dat hij jou meer laat vallen dan jij hem.
Daarom zou ik gewoon verder kijken.

Groetjes,

Meisjegevoel
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

V

Vanessa

Re: Meer dan een goede vriend
#2: 26-01-2014, 00:38
Nou ik vind het nogal onrespectvol dat hij om je heeft gewed. Volgens mij denk je dat je hem nog leuk vindt, door de tijd in London. Maar nu je ziet hoe hij echt is moet je kijken of je die kant ook wel leuk vindt. Of hij het wel waard is dat je op hem wacht. Persoonlijk vindt ik dat hij je niet waard is. Dus denk er goed over na.

Nessa
  • IP logged

t

tita

Re: Meer dan een goede vriend
#3: 26-01-2014, 21:06
bedankt voor de tip, alleen zou ik hem wel willen laten vallen. Maar ik kan niet, ik zie hem elke dag op school, zijn kluisje is dichtbij die van mij. Ik zie hem altijd!! hoe kan ik hem vergeten??? Ik heb hulp nodig!!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal