Skip to main content

Auteur Topic: ik ben 17 heb een vriend van 26. maar het is verboden liefde wat nu?

h

hakkemelanie

hi,

ik zit eigenlijk met een heel groot probleem. Ik heb een heel lieve vriend, ik ben 17 en hij is 26, maar het gaat allemaal heel goed tussen ons. We zijn al 9 maanden samen. Mijn ouders accepteerden dit in het begin wel allemaal, totdat er verhaaltjes kwamen dat hij mij verkracht zou hebben, wat dus absoluut niet waar is! ik moest van mijn ouders de relatie verbreken, dit heb ik zogenaamd gedaan, maar ik ben dus nog steeds samen met die jongen en mijn ouders weten van niks. Ik wil heel graag dat dit allemaal weer goed komt, dat ik wel weer naar hem toe mag gaan enzo. dit doe ik ook wel maar het moet allemaal heel stiekem en ooit komen ze er toch achter en dan is de hel los. ik word echt gek zonder hem, ik heb er al aan gedacht om weg te lopen en bij hem en zijn vader te gaan wonen, dat vonden ze ook allebei goed. maar ik weet dat de politie, of jeugdzorg of iets in die richting me daar toch weg komen halen, dus heb ik het maar niet gedaan. is er geen enkele mogelijkheid dat dit allemaal opgelost word? of moet ik echt wachten totdat ik 18 ben?  en weet iemand wat ik tegen mijn ouders moet zeggen om ze over te halen mijn vriend nog een kans te geven, door hem langs te laten komen en met hem te praten? ik hoop echt dat iemand me kan helpen!!!

groetjes hakkemelanie.
 
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-12-2010, 12:50 door hakkemelanie »

C

CupCakeMies

Ik neem aan dat je, je ouders al vaak hebt vertelt dat je helemaal niet bent verkracht door hem? Ik weet niet of je snel 18 word, maar ik denk dat als jij wilt dat je relatie door gaat moet je toch je ouders moet overhalen.. Eigenlijk vind ik zelf dat je ouders helemaal niet zoveel recht hebben om een relatie te verbieden als jij de relatie zelf wilt. Neem je vriend een keer mee naar je huis en probeer met zijn alle het op te lossen. Je ouders moeten gewoon meer vertrouwen krijgen in jullie allebei denk ik..

Succes<3
  • IP logged

E

Emma

wat ik zou doen is of met je ouders over praten dat je hem echt van hem houd en dan moeten je ouders je geloven ,,  als je denkt dat de ware voor je is zeg dat ook tege je ouders ze moeten je dan wel snappen  en niet liegen tege ze want anders kome ze er messchien achter en dat is erger;)
ik hooop dat het lukt en sterktee ermee! xxxx
  • IP logged

h

hakkemelanie

dankjewel voor jullie reacties. ik heb nog meer met mijn moeder erover gepraat en binnenkort komt hij naar mijn maatschappelijk werker en daar worden hem kritische vragen gesteld en na dat gesprek komt die bij mij thuis, maar of het goed komt weet ik nog niet helemaal zeker. ik hoop het wel natuurlijk en anders word ik volgend jaar december 18 en kunnen ze me het zowiezo niet meer verbieden. meer tips zijn altijd welkom!

groetjes hakkemelanie
  • IP logged

h

hakkemelanie

hallo mensen,

ik wil jullie even laten wetn dat het allemala opgelost is met mijn vriend,
het is natuurlijk nog niet helemaal geod maar ik mag hem wel weer zien enzo.

xx
  • IP logged

a

anouk

fijn dat je hem weer mag zien....

Ik ken die verhalen, en mensen die deze verhalen de wereld inroepen weten vaak niet waar ze mee bezig zijn, jammergenoeg..
  • IP logged

#

# Bart #

omdat het opgelost is wil ik je feliciteren :)
en btw: ik ben ook jarig 18dec :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal