Skip to main content

Auteur Topic: Ben ik dik?

L

LoveMyHero

Ben ik dik?
OP: 16-10-2007, 20:56
Ik ben ne 1m81 en ik weeg 75kg !
Ik weeg meer dan mijn moeder
  • IP logged

A

Anique

Re:Ben ik dik?
#1: 17-10-2007, 16:23
Heee .. ja ok je ben misgien ietsjes te zwaar maar de meeste jongens houden van lekker stevige meiden hoor ik ben ook niet de dunste ik heb ook heupen en een kont .. dus maak je maar geen zorgen hoor .. het komt egt goed .. en zoveel te zwaar ben je niet .. je bent gewoon even wat steviger maar dat geeft egt hellemaal niks  en volgens mij ben je nog een beetje in de groei en misgien moet je lichaam nog vorm krijgen .. ik was ook eerst veel te zwaar maar toen kreeg ik oppeens hele vrouwelijke vormen en toen ben ik heel veel afgevalle dus maak je geen zorgen
  • IP logged

m

magiclover

Re:Ben ik dik?
#2: 17-10-2007, 18:45
ik ben ook wat zwaarder maari kvidn het zelf niet erg en misschien bne je inderdaad wat zwaarder maar ik weet niet hoe groot je moeder is als jij groter bent is het logisch dat je ook zwaarder bent.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

S

Sweetheart

Re:Ben ik dik?
#3: 04-11-2007, 10:21
Tja.. Je bent tuurlijk erg lang,
Ik vind dat je op normale zwaarte zit. (of hoe je dat ook noemt :P)
egt waar. als je wilt afvallen minder snoep eten! :P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-11-2007, 10:22 door Sweetheart »

j

jootjuh

Re:Ben ik dik?
#4: 12-11-2007, 15:24
ben ik dik?
------
Gewicht: 44.5 kilo.
Lengte: 1.67

Volgends men DMI , heb ik een eetstoornis, omdat ik elke keer me schuldig voel als ik ook maar iets dan 2 maaltijde per dag eet..

ik weet het ook allemaal niet meer hoor..
Wete julie het ?

Gr. Linda
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ben ik dik?
#5: 12-11-2007, 23:54
mmm je bent aardig licht voor je lengte, ik gok dat je leeftijd rond de 14 is. Dus dan ben je aardig licht.

Verder moet je bij dikheid niet op de weegschaal letten maar op een meetlint. Meet je omtrek (of welke maat kleding heb je (shirt)).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jootjuh

Re:Ben ik dik?
#6: 13-11-2007, 06:10
ben 13 :O


":(:("
maar k woog eers 48..
ben afgevalle..

Gr. Linda
  • IP logged

j

jootjuh

Re:Ben ik dik?
#7: 13-11-2007, 06:11
& men kleding maat is.. 164


Gr. Jolanda
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ben ik dik?
#8: 13-11-2007, 19:49
Mmm dan ben je niet dik. En als ik jou was zou ik niet meer afvallen.

Afvallen op jonge leeftijd is namelijk slecht voor je omdat je lichaam de energie nodig heeft om te groeien, pas als je rond de 18 tot 20 ben en dan te dik of te zwaar ben, dan pas zou je naar afvallen moeten gaan kijken.

Verder moet je gewoon opletten wat je eet (dus eet wat je dagelijks nodig heb en snoep niet te veel) en dan blijf je meestal op je goede gewicht.

Maar ik vind het persoonlijk niet dik of zwaar. (bijna eerder te licht)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jootjuh

Re:Ben ik dik?
#9: 14-11-2007, 05:59
kan wel hoor totalwar..
want ik heb teste gemaakt en die schatte me ook all. te licht..    Maar dat het eten er weer uitkomt, kan ik niks aan doen..

Gr. Linda
  • IP logged

R

Rose

Re:Ben ik dik?
#10: 14-11-2007, 10:37
Dat zeg je fout, dat kun je wel, nu nog wel tenminste.
  • IP logged

R

Rose

Re:Ben ik dik?
#11: 14-11-2007, 10:44
Ik weet trouwens niet waarom iedereen zo simpel reageert, maar dit meisje heeft een dik ondergewicht. Je zou het beste naar een dietiste kunnen gaan om aan te komen, te dun is echt niet mooi.

Ik ben 1,63 en weeg 53 kilo, en er werd vandaag aan me gevragen of ik een eetstoornis had. Ik ben wel niet super dun, maar ook echt niet dik, kan hier goed tevreden mee zijn, en ik hoop jij ook. Let een beetje op jezelf, dit kan heel hard uit te hand lopen en daar verkloot je meer mee dan je zelf denkt.

Niet meer afvallen dus, niet kotsen, lekker een chocoladereep naar binnen werken, en mogen nog heel wat kilo's aan!!

Liefs
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ben ik dik?
#12: 14-11-2007, 11:07
Dik ondergewicht vind ik overdrijven Rose, ze zit volgens mijn berekeningen en volgens de site:

http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Die ik zo'n beetje aan hou net op het randje, Daarom zei ik ook dat ze eerder aan de lichte kant was dan te zwaar.

En Linda,

Dat het eten er gewoon weer uit kom is logisch, want je bent het gewend om te doen. Het beste is proberen beetje bij beetje alles uit te stellen (het overgeven) en ervoor zorgen dat je gebalanseerd eet. Eet je ook ontbijt? Zo niet, zorg er dan voor (al is het 1 craker) dat je wat eet, dat zorgt ervoor dat je lichaam aan het werk gaan om energie te verbruiken en dat je maag aan het werk gaat voor verbranden. Zo langzaam alles opbouwen en dan zal het steeds beter gaan.

Gaat het niet beter, dan zal je echt naar een dieëtiste moeten gaan of misschien langs het ziekenhuis, want als je nog meer afval en niet iets bijkom dan gaat het verkeerd.

Je gewicht licht ideaal rond de 55 Kg. Maar probeer eerst maar rond de 50 te komen ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

Rose

Re:Ben ik dik?
#13: 14-11-2007, 11:18
Klopt, ik heb ook de BMI check gedaan,
maar als ze zegt dat haar eten er steeds uit komt,
vraag ik me af hoelang ze nog onder 'gezond gewicht' behoord.

Misschien heb ik wat gemist hoor, maar ik pakte haar zin;  '' dat het eten er weer uitkomt, kan ik niks aan doen ''  op als: Ik kots alles uit wat ik eet (met opzet).

Volgens mij zit ik verkeerd te denken, mijn excuses dan. Ik dacht dit omdat ze ook al zei dat ze zich gelijk zo schuldig voelt na het eten. Daarbij eet ze 2 maaltijden per dag en niet meer. Als 1 maaltijd voor haar 2 boterhammen inhouden is ze niet goed bezig, ik hoop dat je snapt wat ik wilde zeggen.

x
  • IP logged

t

totalwar

Re:Ben ik dik?
#14: 14-11-2007, 11:29
Daarom zeg ik ook, als ze het uitkotst, dan kan ze dat beter proberen te voorkomen. En als dat niet lukt en ze kotst het uit en valt nog steeds af, dat ze dan beter naar het ziekenhuis kan gaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal