Skip to main content

Auteur Topic: Lippen!!!!

D

DruifJee7

Lippen!!!!
OP: 02-01-2008, 22:42
Altijd als ik me opmaak dan doe ik eerst lippenbalsem op me lippen... en dat een klein beetje foundation erop...zodat het een lichtere kleur heeft en dat komt mooi over ;)
Maar nou had ik een vraag...
Als ik dat dus op heb gedaan en ik praat ofzo is de foundation na een kwartiertje ofzo al weer weg en hebben me lippen weer zijn eigen kleur...
Heeft iemand een idee hoe de foundation er permanent op blijft zitten voor een paar uur? zou ik er dikkere lippenbalsem op moeten smeren? Of is daar spul voor?
En ik ga geen bruine kleur lippenstift kopen ofzo wand da komt niet zo mooi over als wat ik nu doe...
Heeft iemand een idee?
Kzou het heel fijn vinde  :)

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

m

magiclover

Re:Lippen!!!!
#1: 02-01-2008, 22:56
lippestif gaat er altijd af tenzij je die spesiale koopt maar het er dikker op doen heeft geen nut gewoon iedere keer er op nieuw op doen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

C

ChAnTaL

Re:Lippen!!!!
#2: 03-01-2008, 11:11
misschien moet je betere foundation kopen ;)
je kan natuurlijk ook proberen om eerst lippenbalsem dan foundation en dan lipgloss helpt altijd...

Suc6 ermee en hoop dat je =er wat mee kunt!
  • IP logged

x

xRockinPrincess

Re: Lippen!!!!
#3: 07-02-2008, 19:18
Al doe je eerst lipgloss of lippen stift op en er dan lippenbalsem over doet ( labello bijv. ) dan blijft het al langer zitten..

Ipv foundation kan je mischien poeder gebruiken  ;) dat gebruik ik zelf en blijft best wel lang zitten .. en je kan altijd nog op de wc ( of ergens anders ) bij-poederen  :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal