Skip to main content

Auteur Topic: Emo

x

xRockinPrincess

Emo
OP: 07-02-2008, 19:14
Ik ben zelf half emo  :P
Maar veel mensen zien het hele 'emo-gebeure'  als een manier om je af te reageren..
ikzelf vind het meer een levensstijl iets waarnaar je gaat leven ..

Ik snij mezelf niet ofzoo Maar zie er verder wel uit al emo

Wat denken jullie van emo's ?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-02-2008, 15:35 door xRockinPrincess »

t

totalwar

Re: Emo
#1: 07-02-2008, 19:23
Tja ik maak me niet druk om andermans levenstijlen :P Iedereen heeft zijn eigen manier om te leven en om die manier een naam te noemen, kiezen ze zelf voor. Ik heb er geen problemen mee. Ik kan meestal met iedereen opschieten, zolang het karakter maar leuk is en de ander het ook wil.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

Re: Emo
#2: 07-02-2008, 19:24
ik vind emo's eng
  • IP logged

m

magiclover

Re: Emo
#3: 08-02-2008, 11:20
scholluhkop; waarom vind jij emo's eng?

  • IP logged

f

fishguy

Re: Emo
#4: 08-02-2008, 14:53
ze doen zo duister en raar enzo, en de emo's die ik ken die zien overal duisternis in.
dat is verfockt..
daarbij word ik om de dag bedreigd door emo's en gewoon bleg
  • IP logged

x

xRockinPrincess

Re: Emo
#5: 08-02-2008, 15:34
Het zal wel gewoon een vooroordeel zijn  :-X

Emo's zijn ook gewoon mensen hoor net of het hele monsterlijke creaties zijn  :P

Ik ben bang voor jou  Scholluhkop  :-X
  • IP logged

f

fishguy

Re: Emo
#6: 08-02-2008, 15:42
kan wel, ik ben ook best angstaanjagend.
ik word wel is vergeleken met een beer:P
lang breed en zwaar
  • IP logged

x

xRockinPrincess

Re: Emo
#7: 08-02-2008, 15:53
Dan vind ik iemand met zwarte kleding tegenkomen toch beter dan een beer  :P
  • IP logged

f

fishguy

Re: Emo
#8: 08-02-2008, 15:55
ik niet
  • IP logged

r

roosje

Re: Emo
#9: 08-02-2008, 16:25
emo's daar heb ik niks op tege.
kheb veel vriendinne die vn emokleding steil houde.
dus kheb er niks op tege ;D
  • IP logged

D

DruifJee7

Re: Emo
#10: 16-02-2008, 23:22
Ik vind het eigelijk wel een leuke stijl van hoe ze hun eyeliner opdoen.. zon uitlopend randje boven je ogen...  :)

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

s

shyguy

Re: Emo
#11: 17-02-2008, 22:16
emo's en gothics (srry dat ik ze bij elkaar zet) kunnen ook sympathiek zijn hoor, ik heb een vriendin en die is emo maar hardstikke leuk om mee om te gaan :D
  • IP logged

D

DruifJee7

Re: Emo
#12: 27-02-2008, 14:57
Ik heb ook een vriendin die is Emo...
Maar wat is het verschil tussen emo en gotic eigelijk?
  • IP logged

r

roosje

Re: Emo
#13: 27-02-2008, 17:43
emo is als je jezelf snijdt.
en gotich als je gwn veeelzwart draagt.
kn zn dak verkeerd bn
  • IP logged

N

Nibs

Re: Emo
#14: 27-02-2008, 21:26
echt emo's hardcore emo's zijn gewoon mensen die aandacht willen en dat krijgen ze omdat ze dan zo gaan doen
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Emo
#15: 12-03-2008, 13:53
het zn Leuke mensen :DDoeii,
  • IP logged

j

just_x_me

Re: Emo
#16: 25-03-2008, 15:28
het gaat niet om aandacht, ik ben emo!
ik kleed me alleen anders, en snij me.. so what..
het voelt goed, mensen schrikken vaak als ze het zien, maar goed...
het gaat gewoon om sommige problemen met mensen, of dingen.. die ik niet aankan en dan moet ik het gewoon kwijt, maar veel mensen begrijpen dat niet..
gothics luisteren naar andere muziek, ander haar, andere kledingstijl, emo's hebben vaak piercings in hun lip, en gothics op andere plaatsen enzo;)
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Emo
#17: 25-03-2008, 15:34
ik blijf er toch bij dat emo's raar zijn.... wtf waarom zou je als een carneval attractie rond gaan lopen in van die vage kleren
  • IP logged

r

roosje

Re: Emo
#18: 25-03-2008, 15:35
emo is een style.
khb er nix tege .
mn vriendinne drag ook emoklere beetje toch :P
ma snijden zich nie :D
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: Emo
#19: 26-03-2008, 09:39
ook al ben je emo gotich of iets anders je bent gewoon netals andere mensen normaal omdat je emo bent betekent niet gelijk dat je eng bent ofso... je hebt alleen een andere stijl vorm bijv. moslims die dragen hoofdoeken of joden die dragen ook iets op ze hoofd ik weet niet meer hoe je dat noemtmaar jah iedreen heeft een eigen stijl maar iedreen blijft een normaal mens niemand veranderd je kan mischien van uiterlijk nezo.. maar je blijft net als iedereen een normaal mens . en maak je er niet om druk groetjes hilal
  • IP logged

D

Danischa ;;

Re: Emo
#20: 01-04-2008, 17:58
Emo vindt in een hele apparte styl.
En het is absoluut niet raar.. myn zus is het ook een tijdje geweest.
Weetje.. ik zeg altijd.. je moet zijn zoals je wilt zijn en wie dat niet accepteert dan hebben ze gewoon pech. ::)'
dikke kus.
  • IP logged

T

TheUnknown

Re: Emo
#21: 21-04-2008, 14:58
what the hell is een emo
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: Emo
#22: 06-05-2008, 22:35
Ik ben een echte metalhead. veel metalheads (en andere mensen) hebben wat tegen Emo's.
Naar mijn idee komt dit gewoon doordat ze denken dat emo's altijd snijden en dat de meesten bi zijn..

Ik ken genoeg emo's die zich niet snijden en ook genoeg die niet bi zijn.

maar ik vind dat emo eigenlijk net zoiets is als Skaters, Punkers, Metalheads, Gothics enz.. gewoon met een eigen kleding stijl en haardracht.

en boeie als de mannelijke emo's zich soms een beetje verwijft gedragen... ik vind dat persoonlijk wel wat hebben :D
  • IP logged

d

darkness_falls-X-again

Re: Emo
#23: 15-05-2008, 14:50
Ik zelf ben ook half emo, als ik het zo mag noemen, en half goth. Veel mensen hebben dan ook wat tegen mij, en word dus ook vaak gepest.
Maar het zijn altijd voor oordelen als je het over verschillende stylen hebt:
Emo snijden hunzelf
Goths denken átlijd duister
Punkers zijn mensen die niks anders te doen hebben dan hun haar verven [word bij mij gezegt! no hard feeling]
Metalheads zijn schreeuwes en skaters zijn blowers. Maar zelfs heb ik geen vooroordelen, mensen zijn gewoon mensen, en wat ze dragen, is hun zaak, niet die van mij. Maar van de meeste Goths en Emo's die ik ken, hebben die ook vooroordelen over de zogenaamde 'huppelkutjes' ik noem ze eerder 'preps'.

Voor oordelen zullen toch altijd blijven, dus ik denk dat dat het beste is dat je er mee leert leven.

Maar om even on-topic te zijn: EMO"S VIND IK COOL!!
 ;D

x
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Emo
#24: 15-05-2008, 16:00
emo's zijn eng
  • IP logged

r

roosje

Re: Emo
#25: 15-05-2008, 16:10
bij ons op school is echt zo'n rare :s

die snijdt zichzelf gwn op de speelplaats als iedereen het ziet :s

en hij is ook zo lelijk !!
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Emo
#26: 15-05-2008, 16:26
wij hebben echt een soort emo school in de buurt..
we lopen ze de hele dag te focken is echt leuk:D
t zijn net aapjes
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Emo
#27: 23-06-2008, 18:21
ROOSx

Dat vind ik echt Iewl..je gaat jezellf tog niej snijden
waar iedereen bij is?!
Maar de meeste Emo boys, Zijn Hot!


DC-P

Wrm ga je een Emo lopen pesten?
'h zijn ook normale mensen..
This zielig.. :-\
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Emo
#28: 23-06-2008, 18:22
nee joh t is focking grappig:P
en pesten is anders dan focken..
t zijn zulke mongolen.
kapotte broeken
littekens xD
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Emo
#29: 23-06-2008, 18:35
Oké
Het zn mensen die niej zo snel iets trug zeggen..
Maar is tog zielig..
Jij hebt tog oOwk je eigen styl, is oOk niej leuwk als
iemand jou loopt te 'focken' Zoals jij dat noemt xD ;D
(sorry..Maar 'k vindt dat je iemand met een andere styl wel moet respecteren)



  • IP logged

n

nickozzz

Re: Emo
#30: 25-06-2008, 19:15
whahaha vandaag werd ik lekker afgezeken door een paar van die snijers xD
ze noemde me lijp xD en ze vonden dat ik kakkers belachelijk maakte..
maar ja die maken zich zelf belachelijk xD
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Emo
#31: 02-07-2008, 20:05
Kakkers mogen ook belachelijk worden gemaakt met hun eigendunk en asociale gedrag..

    
Re: Emo
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 27, 2008, 06:43:51 »    Antwoord met citaat
emo is als je jezelf snijdt.
en gotich als je gwn veeelzwart draagt.
kn zn dak verkeerd bn



Veel gothics snijden zich ook, ja ze dragen zwarte kleren en luisteren vaak deprissiefe of hardcore muziek.
Emo's hebben hun eigen stijl, maar niet alle emo's snijden zichzelf..(veel wel  ;))
  • IP logged

R

RebeCc-

Re: Emo
#32: 03-07-2008, 12:15
Met emo-zijn is helemaal niets mis. Ik ben zelf helemaal gek van emo-style en emo-muziek! Iedereen denkt dat emo's alleen maar zielige mensen zijn die zichzelf opsluiten en zichzelf in de polsen snijden, maar dat is maar 10%!! :o Emo's zijn juist heel fantasievol en stoer!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-07-2008, 12:43 door RebeCc- »

A

Allardinflames

Re: Emo
#33: 03-07-2008, 12:34
Ik vind Emo style gewaagd, en gaaf dat mensen zich zo kleden, alleen bij jongens mogen de kapsels wel is wat minder overdreven,

Emocore en al die andere muziek is ook super gaaf.
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Emo
#34: 05-07-2008, 00:39
Oke 10% is niet geweldig veel maar niet weinig..-.-'
Jongens en emo daar val ik niet op,
maar heb wel gewoon vrienden die emo zijn en geloof me die zijn wel zeer gevoelig.
Vaak is die muziek wel leuk, maar soms heb je liedjes die ik totaal niet leuk vind.
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: Emo
#35: 05-07-2008, 14:34
Oke 10% is niet geweldig veel maar niet weinig..-.-'
Jongens en emo daar val ik niet op,
maar heb wel gewoon vrienden die emo zijn en geloof me die zijn wel zeer gevoelig.
Vaak is die muziek wel leuk, maar soms heb je liedjes die ik totaal niet leuk vind.

In veel nummers wordt huilend gezongen (dat vind ik tenminste)  en dat vind ik toch weer vet lelijk klinken,,
er moet op z'n minst in gegrunt/gescreamt worden
  • IP logged

N

Nibs

Re: Emo
#36: 09-07-2008, 07:46
In veel nummers wordt huilend gezongen (dat vind ik tenminste)  en dat vind ik toch weer vet lelijk klinken,,
er moet op z'n minst in gegrunt/gescreamt worden

Huilend gezongen = screamo = afschuwelijkste ooit in muziek?
  • IP logged

D

DC-P

Re: Emo
#37: 09-07-2008, 18:05
Met emo-zijn is helemaal niets mis. Ik ben zelf helemaal gek van emo-style en emo-muziek! Iedereen denkt dat emo's alleen maar zielige mensen zijn die zichzelf opsluiten en zichzelf in de polsen snijden, maar dat is maar 10%!! :o Emo's zijn juist heel fantasievol en stoer!

Stoer...
weet je wat stoer is..
gewoon normaal doen.
in jezelf snijden etc is niet stoer
  • IP logged

s

siska07

Re: Emo
#38: 14-07-2008, 08:28
ik ben ook half emo maar ik snijd mij niet sommige emo s snijden zich omdat ze problemen hebben maar anders is de emo stijl een erg leuke stijl want gothic is zwart bijna alleen zwart bij emo zijn er net iets meer kleuren!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • IP logged

p

pbrr

Re: Emo
#39: 06-08-2008, 12:26
Ik ben half gothic maar hoezo aandagt trek je er niet mee hoor als je gwn van zwart houd daar kan je toch van houden
  • IP logged

t

triiesja

Re: Emo
#40: 08-08-2008, 00:46
ik hou van swart maarbben geen gothic ofsoiets hoor vind se maar eng :S
  • IP logged

l

levenloos765

Re: Emo
#41: 30-08-2008, 08:34
heey ik heb zoiets van iedereen mag dragen wat ie zelf wilt en mijn vriendin is ook half emo ik vind dat best gaven kleren heeft enzo je hoeft iemand niet te beoordelen door hun uiterlijk dat vind ik dom
xxxmy
  • IP logged

A

Anoniempjeee

Re: Emo
#42: 10-10-2008, 17:15
Een emo is tog niet zon iemand die alleen maar zwart draagt. die draagt tog ook vaak kleuren. zoals een paarze skinny jeans met luipaard print.
ik vind dat iedereen zijn eigen stijl heeft. ookal loop ik rond in me nakie. het boeit me niet wat andere van me denken en ik vind dat iedereen gelijk is. misschien niet van de buitenkant maar van binnen wel!

;)
  • IP logged

T

TokioHotelLovex

Re: Emo
#43: 27-10-2008, 16:21
Ik ben zelf niet echt emo ofzoo.. nou ik heb wel die kledingstijl zeg maar.. ik snij mezelf ook soms... maar dat is niet omdat ik Denk of omdat ik wil dat ik emo ben.
dat is echt gewoon om een andere reden.
Ik Vind emo's echt zoo Gaaf! ze zijn gewoon koel!:)
Hhaha, echt! er loopt een hele leuke Emo Boy Bij mij op school xD Ooeh Hij is gewoon TE Leuk! ;D

xxx!.
  • IP logged

r

riwi

Re: Emo
#44: 30-10-2008, 14:04
ja xd bij ons opsgoolook ,, toevallig is die alleen homo :D naja somehow hijs wel heel aardig :D ( ikken hem al eeuwig xd ik had zelfs nog met hem ) maar ja ,, das 2 jaar trug :D en toen ging het uit omdatie gay was
  • IP logged

J

JustMe

Re: Emo
#45: 04-11-2008, 18:30
Ik heb SUPER VEEL RESPECT voor emo's.
Toen ik zelf nog niet was, dacht ik als ik ze zag dat zij zich gewoon durven te kleden als zij willen daarom heb ik ook respect voor gothics ze zijn niet bang van wat anderen van ze zeggen.
Verder vindt ik dat emo's er zo cool uit zien die haren vooral.
Ik ben zelf nu ook een beetje emo, ik snij ook in mezelf maar da was al voordat ik emo werd omdat ik thuis en oop school zoveel gepest word.
maarja RESPECT!!!!!
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: Emo
#46: 19-11-2008, 14:59
Hmm.. emo vind ik weer een van de zovele labels, sommigen zien het als een scheldwoord, sommigen zien het als een stijl, sommigen zien het als een compliment.

Het volgende stond als omschrijving van emo op wikipedia :

 emo-cultuur wordt gekenmerkt door emotionele, soms zelfs impulsieve buien. Emo's worden door andere emo's en onderzoekers beschreven als verlegen, gevoelige, emotionele, teruggetrokken personen. Tieners en soms ouders zien ze vooral als Gothics, soms zelfs als 'zielige en eenzame mensen, die maar moeilijk contact kunnen leggen met anderen'. Net als vele jongeren worstelen ze met de wereld rondom hen en de soms zware maatschappelijke verwachtingen. Doordat de emo-cultuur de laatste twee jaar sterk opgekomen is, zijn er ook veel voorkomende misverstanden. zoals dat emo's aan zelfverwonding doen. Sommige personen die bij de emo-cultuur willen horen voeren dit uit. Emo's zijn niet slechts mensen met eenzelfde muziek- en kledingstijl, het gaat ook om de ideeën.

Hierbij vind ik het net klinken alsof zijn alle "emos"hetzelfde, maar niet alle "emos" zullen aan dit beeld voldoen en niet iedereen die aan dit beeld voldoet zal "emo"zijn


Dingen die ik hier lees zoals bijv.
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 27, 2008, 06:43:51 »    Antwoord met citaat
emo is als je jezelf snijdt.
en gotich als je gwn veeelzwart draagt.
kn zn dak verkeerd bn


Vind ik echt niet kloppen. Kan zijn datj e verkeerd bent, nja, volgens mij zit je ook verkeerd.
Mensne die zulke reacties posten, zoek aub eerst eens uit wat emo inhoud voor je zoiets neerzet.
Je omschrijft een stereotype, een vooroordeel.
Zoek aub eerst uit wat emo daadwerkelijk inhoud voor je er comentaar op geeft

Maargoed even weer ontopic, wat vind ik van emos?
Ik vind het goed dat mensen zichzelf durven te uiten ongeacht de vooroordelen, daar heb ik respect voor, dus jek an wel stellen dat ik ook respect heb voor emos :)
  • IP logged

x

xx_rebecca

Re: Emo
#47: 10-12-2008, 17:25
Heej,,

Ik vind emo's echt TOF!! Vooral die muziekstijl..
laat die mensen maar praten en denken over jouw stijl... BOEIEN!!!
Ga gewoon lekker door met jouw emo- stijl..
en trek je niks van andere mensen aan hoor.. laat ze maar praten.. roddelen enz..  :-X
suc6

  • IP logged

x

x_DontLikeMe_x

Re: Emo
#48: 17-01-2009, 16:21
emo s zijn gewoon leuke mensen!
veel mensen van men school en vrien dinnen en vrienden enzo zijn emo ikzelf ook en ik vind het heelemaal niet erg! ik snijd mij niet fzo! ik vind gwn de emo stijl heel mooi nzo! je moet dus niet bang zijn voor emo's het zijn ook gwn maar mensen hoor!
xxxxxxxxxxxxxxxxx
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Emo
#49: 18-01-2009, 09:19
Ik haat emo's. :-[

Ik heb nu met 2 emo's een relatie gehad.. Het ging gewoon niet. Altijd dat gezeur dat ze ongelukkig waren en een mes achter hun bed hadden liggen.. En dan zeggen dat als ik niet zou zeggen dat ik van ze hield, ze in zichzelf zouden snijden.. Dat voel je dan toch eigenlijk wel.. Eerst geef je toe, maar ooit kom je op het punt dat je dat niet meer wilt. En dan gaat alles totaal mis. En uiteindelijk met problemen uit elkaar gaan, enz.

Doe mij toch maar iemand die niet emo is en niet in zichzelf snijdt, ongelukkig is en dreigt met dingen wanneer ik niet doe wat ze willen. :)
  • IP logged

t

twilighter

Re: Emo
#50: 26-04-2009, 18:19
Xrockinprincess ik heb een vraagje: wat vind je dan zo leuk aan de levensstijl? want zover ik het ken is het gewoon zo duitser mogelijk in het leven staan en in sommige gevallen zelfkastratie (geloof niet dat dat alleen bij emo's is hoor) maar ik je bent toch eigenlijk veel gelukkiger als je positief in het leven staat?:s
  • IP logged

E

EMLYY

Re: Emo
#51: 06-05-2009, 16:59
emo's plegen niet allemaal zelfmoord hé
en je mag ze ook niet egt linken met snijden
het is totaal niet bewezen dat het snijdpercentage bij emo's hoger ligt ;)
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Emo
#52: 06-05-2009, 17:57
er is ook nooit onderzoek naar gedaanxD
  • IP logged

r

riwi

Re: Emo
#53: 11-05-2009, 17:19
dat is wel waar
er is onderzoek gedaan naar het aantal jongeren die doen aan automulitatie ( en da schrijf ik vast niet goed )

en er is gebeleken dat 10/15 % van de jongeren snijd
waarvan 95 % alternatief is ( maar ikb edoellike alsof ik dat geloof ofzo )
naja

om nog is te bedenken wat ik eigenlijk van emo vind..

ik vind het gewoon een uber vette subcult
  • IP logged

t

totalwar

Re: Emo
#54: 11-05-2009, 18:28
alternatief betekend niet direct emo. Daarnaast worden mensen al snel in hokjes geduwd tegenwoordig. Et slaat gewoon nergens op.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

riwi

Re: Emo
#55: 11-05-2009, 19:45
@ totalwar

uhu weetik dat alternatief en emo niet persee het zelfde is

* prise the lord dat dat niet zo is zeg*

maar ik doelde geloof ik ook eve nie top emo maar op alternatief int algemeen.. en daar valt emo wel onder

hetis ook zo dat veel mensen op het forum niet eens weten wat emo inhoud en alels wat alternatief is of voor goth of voor emo aanzien dush vandaar mijn niveau verlaging
  • IP logged

t

totalwar

Re: Emo
#56: 11-05-2009, 20:00
Jah weet ik. Ik heb me ook nooit echt in verdiept hoor :P en er is anders nooit iemand geweest die me alles echt uitgelegd  heeft :P maarja dan nog stop ik mensen niet in hokjes :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

P

PaulieenOnTheRadio

Re: Emo
#57: 18-06-2009, 17:46
I LOVEEEEEE emo's ,
laat de rest gewoon zagen en let er niet oçp ben wie jue kwilt zijn
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: Emo
#58: 07-08-2009, 07:16
ik vind emo's en mooie kledingstijl hebben en leuk haar
met allerlei kleurtjes en clipjes en strikjes  :-*
  • IP logged

v

verkauft

Re: Emo
#59: 07-08-2009, 07:59
ik vind emo`s soms een beetje raar overkomen maar zolang ze niet iritanter dan andere zijn heb ik er geen problemen mee
  • IP logged

m

muis

Re: Emo
#60: 20-08-2009, 19:09
Kheb geen problemen met emo's

ik las ergens dat emo's Mensen zijn die problemen hebben en ze in hun houden, zonder geholpen te worden, zonder erover te praten

is that true?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-10-2009, 15:02 door muis »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal