Skip to main content

Auteur Topic: probleempjess.

J

JuLoverr

probleempjess.
OP: 11-06-2010, 20:04
Haaaaai
ik heb een paar probleempjes..
en ik wou dus vragen; wie
kan mij hiermee helpen?

1. Zweten
Ik zweet heel erg snel. Als i bijv. op school aankom en mijn jas uit doe,
heb ik echt van die plekken onder mijn armen
2. wratten.
ik heb een paar wratten op mijn linkerhand, maar ze gaan niet bweg en het zijn er te veel on te laten bevriezen.
iemand tips? wartner helpt ook niet

dat wast
dankjee

xxx
  • IP logged

v

verkauft

Re: probleempjess.
#1: 11-06-2010, 20:51
1 je hebt van die anti zweet deo`s enzo, mss werken die bij jouw?
2 hoezo zijn het er te veel, gewoon alemaal afvriezen toch (wartner is trouwens soortgelijk spul als de huisarts gebruikt...
mvg
verk
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: probleempjess.
#2: 13-06-2010, 22:29
Overmatig transpireren kun je hooguit een goede deo tegen gebruiken en eventueel wat vaker douchen.

Wat die wratten betreft, ik ben er van overtuigd dat deze wel te verwijderen is. Ik heb hier zelf ook last van gehad, een stuk of 25 per hand.
Deze zijn volgens mij in het ziekenhuis verwijderd en één hand per keer. Deze hand kon je dan ook eventjes niet gebruiken want hij werd goed ingepakt. Al met al ben je er even mee zoet maar verwijderen is zeker mogelijk. Ik zou je huisarts er nog eens op aanspreken. Voor mij als man was het al niet prettig maar voor jou als meisje lijkt het mij nog veel vervelender.

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m

magiclover

Re: probleempjess.
#3: 11-07-2010, 21:04
van de vratten, het is misschien een beetje vies en het hoeft neit te werken je moet er een beetje in geloven.

bak spek met zoert haal het zoert eraf en vrijf daar je wratten mee in. laat iemand anders het begraven.   las de spek vergaan is zouden je wratten ook weg moeten gaan.

het heeft bij mij mijn moeder en mijn paard gewerkt dus het is het proberen waart.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal