Skip to main content

Auteur Topic: overgeven

l

lisjeuh

overgeven
OP: 09-11-2008, 13:01
Haii,
Ik voel me nogal dik de laatste tijd (de laatste paar maanden), maar ik heb niet genoeg lef en moed om de heledag niets te eten, dus he ik soms geprobeerd om over tegeven na het eten.
Maar het probleem is dat ik het niet kan er komt alleen een beetje slijm uit. Kunnen jullie me mischien zeggen hoe ik makkelijker kan overgeven wat moet ik doen ?   >:(
alvast bedankt,
xoxo Lisjeuh
  • IP logged

m

magiclover

Re: overgeven
#1: 09-11-2008, 17:35
over geven om slanker te worden is een va de slechtse dingen je kunt doen als jer mee door gaat kun je er zelf aan dood gaan.

  • IP logged

l

lisjeuh

Re: overgeven
#2: 10-11-2008, 06:38
Ik weet dat het niet goed is maar ik moet zo snel mogelijk gewicht verliezen en dat is de enige oplossing, heb jij het al één keer gedaan ?   :-\
  • IP logged

m

magiclover

Re: overgeven
#3: 10-11-2008, 13:38
nee ik heb het nog nooit gedaan en dat wasik neit van plan. maar zo als rotjonk al zegt eet op vastetijden. eet ook geen tussedoortjes of een appeltje. en drink water want dat reinigd je lichaam en vaak word je er ook slanker van
  • IP logged

r

riwi

Re: overgeven
#4: 10-11-2008, 15:59
ja ik kan je vertellen hoe ,, neej dat doeik niet ,, mens stel je nie taan hoe lang en zwaar ben je ?? xd eet gewoon zoals magic en rotjonk al zeiden op vaste tijden en gezond dan komt het wel goed ,, want jezus afvallen tot daar aan toe maar niet zo xd
  • IP logged

l

lisjeuh

Re: overgeven
#5: 12-11-2008, 15:56
Ik ben 1m65 en 46kg ...  ???
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: overgeven
#6: 13-11-2008, 18:47
Waarom zou iemand het gaan uitleggen hoe je moet kotsen.. jezus hier wordt ik zo gek van
Wees es niet zo onzeker.. je bent niet dik
  • IP logged

m

mich

Re: overgeven
#7: 15-11-2008, 10:17
niet doen!! :(
je moet gwn veel gaan drinke goed blijve ete en de rest niet snoepe of tussedoortjes en ga gwn 2 sporte doen met een vriendin ofzo  :)
dat heb ik ook gedaan ben nu de dunste van mn familie ;)
  • IP logged

G

Gást.

Re: overgeven
#8: 19-01-2009, 15:38
Ik ben 1m65 en 46kg ...  ???

Ik ben 1.66 en 53kg.
  • IP logged

s

superdenman

Re: overgeven
#9: 19-01-2009, 20:32
Ik ben 1m65 en 46kg ...  ???

Dat is hartstikke normaal!!!
  • IP logged

T

Tessa

Re: overgeven
#10: 09-02-2009, 14:01
Heey ik heb het zelf ook een tijdje gedaan, eerst kon ik het niet maar ik wilde zó graag dunner worden dat ik t na een paar keer proberen wel kon. maar ik wil je dus niet aanmoedigen om het te doen. Het is ontzettend slecht. Al je vitamines en bouwstoffen enz. die je nodig hebt kots je dan weer uit, daardoor verzwak je ook en je wordt sneller moe enz. Ook moet je de zuurheid van je maag niet onderschatten. Je tanden rotten waar je bij staat. En is het natuurlijk een onnatuurlijke manier van afvallen. En je hebt het ook niet nodig. Wees gewoon blij met jezelf, met wie je bent en hoe mooi je bent.
Liefs Tessa
  • IP logged

E

Elize

Re: overgeven
#11: 10-02-2009, 15:08
Als er iets is wat jij niet zou moeten doen is het afvallen, ik weet niet hoe oud je precies bent maar ik kan je wel vertellen dat jij al erg licht bent.
Dus niet zoals iemand eerder zei dat je normaal bent, want nee je bent juist al erg licht!
Met 1.65m en 46kg heb je een Body Mass Index van 16.9, dat is op bijv. 16 jarige leeftijd net goed, tegen de ondergrens aan, maar als jij 18 bent zou je met een BMI van onder de 17 al te laag zitten.

Kortom, braken is niet goed omdat je alle belangrijke stoffen die je lichaam nodig heeft er uit gooit en het is niet goed voor je gestel omdat je lichaam dat niet hoort te doen. Het zijn niet alleen je tanden die kunnen gaan rotten, maar ook door de zuurgraad van overgeefsel dat terug om hoog komt gaat die hele pijp geirriteerd raken en dat kan erg pijn gaan doen als je het te vaak doet. Je lichaam is om eten er in te doen, het is niet voor niets alleen als je ziek bent *of heel dronken* dat je lichaam het er op die manier uit gooit, want het hoort niet en is niet goed!!!

En daarbij ben je al erg licht, dus zal ik het zeker niet aanraden!! Eet gewoon gezond als je jezelf toch te dik voelt en beweeg regelmatig (weer, overdrijf niet want dat is ook niet goed voor je lichaam als je het niet op de goede manier doet)

Succes
  • IP logged

S

Something.else

Re: overgeven
#12: 27-02-2009, 14:22
Hey hey,

Hele lange tijd niet meer hier geweest! Ik heb het berichtje van dik-dik verwijderd. Vind niet dat we hier aan elkaar moeten gaan vertellen hoe we overgeven want je weet niet hoeveel je daarmee kapot maakt. Ben er zelf ook mee begonnen een tijd terug, en het is gewoon een verslaving. Je komt er niet vanaf.

Dus lieverd, ga alsjeblieft niet zulke domme dingen doen, je hebt een prachtig gewicht, en daarvoor zou ik een moord doen. Echt, maak jezelf niet kapot, leer jezelf te accepteren. En zoek desnoods hulp.

Something.else
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: overgeven
#13: 14-05-2009, 11:46
Haii,
Ik voel me nogal dik de laatste tijd (de laatste paar maanden), maar ik heb niet genoeg lef en moed om de heledag niets te eten, dus he ik soms geprobeerd om over tegeven na het eten.
Maar het probleem is dat ik het niet kan er komt alleen een beetje slijm uit. Kunnen jullie me mischien zeggen hoe ik makkelijker kan overgeven wat moet ik doen ?   >:(
alvast bedankt,
xoxo Lisjeuh

Ik heb het zelf ook wel een gedaan , maar het is echt niet goed voor je en je krijgt er  gelere tanden door. Dus.... ik ga je geen tips geven.
xxx Anoniempje
  • IP logged

R

RRRachh

Re: overgeven
#14: 17-05-2009, 20:14
Waarom zou iemand het gaan uitleggen hoe je moet kotsen.. jezus hier wordt ik zo gek van
Wees es niet zo onzeker.. je bent niet dik


Sinds wanneer is dat dik?
Geloof me je bent niet dik ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal