Skip to main content

Auteur Topic: overgeven

D

Diiannetjuuh

Re: overgeven
#15: 31-05-2009, 13:39
Je kan ook gwoon gaan sporten ofzo..
Wrom gelijk zulke dinge doen? Snap je niet dat dat neit goed is ofzo? Of vind je het leuk om dood te gaan?
xx
  • IP logged

v

verlegenmeisjee994

Re: overgeven
#16: 01-06-2009, 18:41
heey,
ik kots zelf ook heel vaak me eten uit
ik ben heel onzeker en ik denk altijd dat mensen je leuker vinden als je slank ben :-[

ik raad je aan om niet te kotsen
ik doe het ook en nou kom ik er nie meer vanaf

sport gewoon en eet wat je wil
je leef maar 1 keer
wees blij dat het je niet lukt meid

heel veel succes!
  • IP logged

t

totalwar

Re: overgeven
#17: 02-06-2009, 08:13
@ verlegenmeisje. Je kan er altijd een beetje vanaf komen of proberen ervanaf te komen. Sos heb je alleen hulp of woorden van iemand nodig om ervoor te zorgen dat je meer vertrouwen in jezelf krijgt. Ik ken nu heel wat meisjes en sommige ervan zijn heel wantrouwend over hun gewicht en slankheid, maar als ik eerlijk toegeef, als 1 van hun mij verkering zou vragen (en ik zou single zijn) zou ik niet twijfelen om ja te zeggen, want stuk voor stuk hebben ze een leuk karakter en een goed figuur. Het enigste wat ze missen is het vertrouwen en die missen ze allemaal om verschillende redenen (meestal doordat ze niet de aandacht krijgen van jongens of wie dan ook, die ze verwachtten en daardoor denken dat ze te dik zijn).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

n

nobody

Re: overgeven
#18: 07-08-2009, 10:42
prop een tandeborsten in je keel (bij mij werkt het..)
ik raad je egt niet aan om te gaan braken maar ik kan je ook nergens toe dwingen..

doe het asjeblieft niet

mrjaa het blijft je eigen keuse..

hugs<33
  • IP logged

T

TienerJen

Re: overgeven
#19: 10-08-2009, 13:23
Uhm,, mensen ze is hier voor tips he.. Dat wil dus zeggen dat wij niks te zeggen hebben en dus toch info moeten geven..
Ookal is het slecht ja dat weten we..


Gewoon iets wat diep je keel in kan door blijven gaan en je kotst..

Tja sorryy mensen maar het is misschien beetje rare reactie van mij maar ze wilt hiermee geholpen worden.
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: overgeven
#20: 10-08-2009, 14:40
ik zeg dat je t niet moet doen..
op een gegeven moment ga je namelijk maagzuur/sappen spugen.
en dat kost je je gebit..
want als tanden ergens niet tegen kunnen dan zijn t maagsappen
  • IP logged

v

veraaa

Re: overgeven
#21: 29-08-2009, 19:28
ik zou niet gaan kotsen om af te vallen,
het is zeker niet goed voor je,
je krijgt er lelijke tanden door omdat je glazuur kapot gaat en het is slecht voor je hart. ;)
het is eigelijk nergens goed voor, alleen om af te vallen. En als ik dat denk heb je dat helemaal niet nodig, het is ook helemaal niet nodig om de dunste te zijn. Ik heb ook een tijdje gedacht dat dat wel nodig was en dat overgeven de oplossing was, maar dat was het niet. Het is smerig en je voelt je er absoluut niet goed door.
xx
  • IP logged

t

totalwar

Re: overgeven
#22: 01-09-2009, 22:41
Er zijn heel veel dingen slecht aan niet genoeg eten, iedereen denkt het te kunnen verbergen met whitnet of make-up, maar als je dat allemaal weg haal en een foto van hun maak, dan schrikken de mensen zich meestal rot.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

Re: overgeven
#23: 11-12-2009, 15:35
Ja, maar je kiest er zelf voor.


xx.
  • IP logged

t

totalwar

Re: overgeven
#24: 12-12-2009, 15:03
Het probleem is alleen TienerJen, dat ze zelf niet zien wat ze zichzelf aan doen en alleen denken dat ze wat ze doen goed voor ze is, ongeacht of ze er als een zombie uit komen te zien, zonder dat ze het door hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

Re: overgeven
#25: 18-12-2009, 15:57
I know'.


xx.
  • IP logged

C

Chocokus

Re: overgeven
#26: 29-01-2010, 15:02
ik zou het niet doen!
je kan er verschillende enge dingen van krijgen :(
zoals hartproblemen, het tast je tandglazuur aan, er zijn zelfs meisjes die hier dood aan gaan :o
er zijn meisjes die al zolang overgeven na het eten dat ze het eten niet eens meer binnen kunnen houden en moeten dan naar het ziekenhuis :o dus als je wilt afvallen is het beter om een paar keer te gaan hardlopen en wat gezonder te eten.
het kost wat meer moeite maar het het is veel beter voor je
  • IP logged

l

lalala-leroy

Re: overgeven
#27: 29-01-2010, 20:45
ik zou het niet doen gr leroy!
  • IP logged

k

kimm

Re: overgeven
#28: 28-08-2010, 15:59
heeej ik voel me heel dik en te zwaar.
ik ben 1.61 en weeg 63 kilo.
En ik eet ook niet veel en vet ofzo of snoep.
maar bijvoorbeeld vandaag had ik weer zon vreetbui en ik heb er van alles ingepropt.
het moet er echt ff uit. :(
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal