Skip to main content

Auteur Topic: Dames/Meisjes die problemen hebben met hun borsten

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Hallo alle dames hier,

Ik had laatst een idee voor een topic...

Aangezien er zoveel topics zijn over meisjes die ontevreden zijn over de vorm van hun borsten, of hun tepels zijn verkeerd, of ze willen tips hebben over hoe ze iets kunnen veranderen ofso etc...

Nou heb ik dus dit topic aangemaakt voor al die problemen.
Je kunt dus hier je probleem dat met je borsten te maken heeft kwijt, en dan krijg je (waarschijnlijk) hulp van andere mensen.

Het kan natuurlijk ook dat je jezelf afvraagt wat jongens van jou borsten vinden... dan zou je een foto van je 'decolleté' hier posten en dan kunnen jongens zeggen wat ze ervan vinden. (ik zeg wel dat je een foto moet opsturen, maar dat leek mij logisch want aan een beschrijving heb je niet veel :D)

Voor privé advies voor problemen kun je natuurlijk ook een persoonlijk bericht naar mij, of een ander persoon waar je iets aan wilt vragen, sturen.

Groetjes,

Lekkerding

P.S. De foto's die je dan (misschien) instuurt hoeven niet je hele lichaam te zijn, zodat je indentiteit nog steeds anoniem blijft. En naakte foto's lijken me ook niet tactisch want dit is en blijft een net forum.
(voor privé advies kun je natuurlijk iemand een bericht sturen)

P.S. 2; misschien kunnen de moderators/redactie iets maken dat belangrijke topics een 'sticky' functie krijgen zodat ze altijd bovenaan staan ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-02-2009, 14:19 door Lekkerding »
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

ik vind het een goed idee van je. alleen als er foto's worden geplaats let wel op geen naakt foto's want de foto's kunnen onbedoelt verkeert gebruikt worden.

ik heb er een sticky bij gedaan even voor de duidelijkhied

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
ik vind het een goed idee van je. alleen als er foto's worden geplaats let wel op geen naakt foto's want de foto's kunnen onbedoelt verkeert gebruikt worden.

ik heb er een sticky bij gedaan even voor de duidelijkhied

Groetjes,

Charelle

Bedankt, ik vond het wel handig :D

En met die foto's zal ik op letten, maar dat had ik ook al vermeld bij de 'P.S.' ;)

Misschien kunnen we meer van dit soort sticky's worden gemaakt?
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

D

De Paperaaste

dude je bent een dude...
dit is meer een soort voyeuristisch topic dan een help topic
  • IP logged

m

mich

ik vind t ook wel een goed idee mr ik denk dat het met sommige jongens ng wel uit de hand kan lope met die foto's  :-\ (raare opmerkingen enzo....)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Dan moeten die reacties maar verwijderd worden als mensen niet serieus kunnen antwoorden...
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

riwi

* ligt dubbel om dit topic *;

* ziet in dat het serieus bedoeld was *

* krijgt weer een lagstup L*

mwahahaha geniaal persoontje dat ikw el hip vind ^^

ik like dit topic ding denk ik wel

wahahaha xd
  • IP logged

T

Tessa

Weetje het lijkt me zo best moeilijk om een serieus bericht neer te zetten nu. Om onder al die on-serieuze berichten te zetten wat je nou echt dwarszit aan jezelf of waar je je voor schaamt. 'k hoop dat ze nu nog wel eerlijk gaan reageren =)
maarja misschien ben ik wel n beetje overreacted.
liefs
  • IP logged

m

magiclover

de domme of assiosiale berichtne worden gewoon verwijderd
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Weetje het lijkt me zo best moeilijk om een serieus bericht neer te zetten nu. Om onder al die on-serieuze berichten te zetten wat je nou echt dwarszit aan jezelf of waar je je voor schaamt. 'k hoop dat ze nu nog wel eerlijk gaan reageren =)
maarja misschien ben ik wel n beetje overreacted.
liefs

Ik verwacht dat als je een bericht neerzet, serieus, over je eigen probleem en dat je daar hulp voor vraagt, dat er dan echt wel mensen zijn die serieus antwoorden...

Desnoods vraag je het iemand(en) persoonlijk waarvan je denkt dat ze je serieus helpen. :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

E

Elize

Ik heb wel een serieuze vraag.. Ik lees en hoor vaak wel mensen die het een probleem vinden dat ze te kleine borsten hebben, maar zijn er hier ook mensen (meisjes dus) die last hebben van het feit dat ze juist grote borsten hebben?
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Ik heb wel een serieuze vraag.. Ik lees en hoor vaak wel mensen die het een probleem vinden dat ze te kleine borsten hebben, maar zijn er hier ook mensen (meisjes dus) die last hebben van het feit dat ze juist grote borsten hebben?
ik heb er las van eerste dag op sgool zat ik met 2 meisejs uit de 3 de en 2 boys uit de 2 de dus 1 meisje zei je heb omin grote borsten dus iedreen keek en dan schaam ik me ook op de basisschool soms lijken me borsten wel hangtieten niet dat het  helemaal hangt ofso maar bij zangersen staat die omin hoog en dat staat mooi en bij mij staat het zo niet.
 
  • IP logged

E

Elize

Vergelijk je zelf alleen alsjeblieft niet met zangeressen! En als ze op oudere leeftijd nog helemaal strak en recht staan.. dan zijn ze 9 van de 10 keer niet helemaal echt of in iedergeval bewerkt... haha

Maar het is inderdaad wel vervelend als mensen je gaan opmerken vanwegen je borsten ipv om wie jij bent......
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Ik denk dat je jezelf niet zoveel zorgen moet maken, want waarschijnlijk is je hele lichaam nog in de groei, en zijn je borsten wat eerder dan de rest van je lichaam.
Waarschijnlijk dat ze over een aantal jaar wat minder op "hangtieten" lijken.
En misschien kun je wel speciale Bh's kopen die ze een beetje liften ofso ;)

Succes nog!

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

D

DorisMm

Weetje het lijkt me zo best moeilijk om een serieus bericht neer te zetten nu. Om onder al die on-serieuze berichten te zetten wat je nou echt dwarszit aan jezelf of waar je je voor schaamt. 'k hoop dat ze nu nog wel eerlijk gaan reageren =)
maarja misschien ben ik wel n beetje overreacted.
liefs

ik vind wel dat je kunt vragen wat je dwars zit. want daar is deze site toch voor?? en als je, je er egt voor schaamd: het is toch anoniem.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal