Skip to main content

Auteur Topic: Dames/Meisjes die problemen hebben met hun borsten

l

lover12

paar vraagjes

1. Als je tepels opgeblazen zijn groeien ze dan nog.

2. als je bloedvaten in je borsten ziet betekend dit dan dat ze uit gegroied zijn???> stuur een pb
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
paar vraagjes

1. Als je tepels opgeblazen zijn groeien ze dan nog.

2. als je bloedvaten in je borsten ziet betekend dit dan dat ze uit gegroied zijn???> stuur een pb

ik heb je een PB gestuurd :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

eum lekkerding, je heb de topic aangemaakt om meisjes te helpen met vragen over borsten, om dan PB te gaan sturen is niet echt slim. Post dan gewoon de berichten hier.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

R

Roos-

paar vraagjes

1. Als je tepels opgeblazen zijn groeien ze dan nog.

2. als je bloedvaten in je borsten ziet betekend dit dan dat ze uit gegroied zijn???> stuur een pb
eum lekkerding, je heb de topic aangemaakt om meisjes te helpen met vragen over borsten, om dan PB te gaan sturen is niet echt slim. Post dan gewoon de berichten hier.

Groeten,

Steffen

Lees de vraag nog eens. :D
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
ze vroeg om een PB hoor... kan ik lastig negeren
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

ok, srry zag het laatste stukje niet :P maar ik heb maar geen pb gestuurd :P denk dat dat niet echt nodig meer is.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

J

Just me E.V.E.

Ik heb wel een serieuze vraag.. Ik lees en hoor vaak wel mensen die het een probleem vinden dat ze te kleine borsten hebben, maar zijn er hier ook mensen (meisjes dus) die last hebben van het feit dat ze juist grote borsten hebben?

ja best wel. Krijg er soms rugpijn van vooral odmat ik verder slank ben. en ze zitten in de weg soms met poolen of iets :p
Op je buik liggen is ook niet zo relaxt. Verder gaan grote borsten sneller hangen dan kleine borsten omadt ze zwaarder zijn en geeft de weegschaal ook meer kilo aan waardoor sommige meisjes ook weer gelijk gaan hyperventileren 8-)
  • IP logged

t

totalwar

Dat klonk een beetje heel verkeerd, net als die reclame op de televisie..

Groeten,

Steffen
  • IP logged

v

verteliklekkerniet

ik ben een meisje van 12 en ik heb zoke grote borsten
ik heb maat 65E alleen omdat dat er niet is het ik 70E
ik schaam me er dood voor :'(
  • IP logged

t

totalwar

Oef, dat is inderdaad een tegenvaller. Je moet kijken of je er geen klachten door krijgt. Dan kan je namelijk (als je het zelf ook wilt) eventueel via de verzekering een borstverkleining laten doen.

Kleine borsten is niet fijn, overdreven grote ook niet. maar geloof niet dat er geen jonge op de aarde voor je is alleen maar omdat je borsten anders zijn ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

totalwar

hoezo dan? omdat ik zei vast wel? of wat?

dat zei ik omdat het niet bestaat dat alle problemen die er bestaan opgelost zijn en dat het niet kan dat alle meisjes opeens probleemloos zijn snappie :D

Alle problemen zijn nooit opgelost, maar je kan niet eisen (waar het een beetje op lijkt) mensen hier te posten, als ze zelf een topic aanmaken of op een andere manier hier een oplossing vinden is het ook goed. Het gaat niet alleen om deze topic ;)

(andere manieren kunnen net zo effectief zijn)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
op erg veel andere fora waar ik zit hebben ze voor bepaalde onderwerpen 'hoofdtopics' die gewoon algemeen zijn voor een bepaald onderwerp. En dit is er zo een, deze is bedoeld voor ALLE problemen die te maken hebben met borsten (ook van jongens maar die komen zelden voor).
En dat houd het forum een beetje geordend, dat je niet 10 verschillende topics onder elkaar hebt staan waarin telkens hetzelfde word gevraagd...:P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

mich

als je er bijvoorbeeld ernstige rugklachten van krijgt, of je houdt er andere vervelende dingen aan over zou je, zoals steffen zei, een borst verkleining kunnen krijgen. maar dat is heel erg duur, en zeker als je 100% zeker wilt zijn dat het goed gaat!

Succes!

als je een goede reden hebt zoals bijv ernstige rugklachten dan kan je het ook laten verzekeren mr het moet egt iets medisch zijn omdat je ze bijv te klein vind zal je nooit verzekerd krijgen
  • IP logged

t

totalwar

Die ordening zit er al aardig in :P daarom zijn de uiterlijk algemeen, sex, praat maar raak topics opgezet ;) als het nog ordelijker zou moeten dan zou ik zulke koppen nog extra aanmaken. Ik vind het zo wat makkelijker, want ieder heeft een ander probleem. Als je te veel problemen van vele personen in 1 topic krijg is het niet makkelijk doorlezen ;) (doordat de topic in princiepe elke keer opnieuw begint).

Groeten,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
tja das ook weer waar, maar het leek me gewoon handig, dan kunnen ze ook bijvoorbeeld gewoon zoeken in dit ene topic of hun probleem door iemand anders al voorgelegd is... dan kunnen ze daar hun antwoord bij zoeken :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal