Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Pro ana

s

shalala

Pro ana
OP: 31-07-2009, 21:46
Peeps reageer plzz en als je er wat aan toe tevoegen hebt over proana  reactie =]
  • IP logged

A

A17

Re: Pro ana
#1: 01-08-2009, 11:34
pro ana is van de ene kant slecht,
maar de meisjes (/jongens) die daarop zitten
kunnen de vrienden in hun eigen omgeving, hun gevoelens niet toevertrouwen, omdat ze hun toch niet zullen snappen.
dus zoeken ze steun op die sites
en die meisjes bieden hun die steun.
ze voelen zich veilig daar
het is voor hun gevoel hun enige thuis

enja, er staan ook tips op om te kotsen enshit
maar er zijn genoeg meiden
die tegen elkaar zeggen
'dit is te slecht voor je wat je doet'
'dit is goed'

zoiets allemaal

jaa dat is mijn menig erover ;D

xje
  • IP logged

t

totalwar

Re: Pro ana
#2: 01-08-2009, 11:58
Tja met die mening ben ik het niet helemaal eens.. Maar Pro ana is niet zo erg, zolang het in de hand wordt gehouden, maar er zijn soms te veel neigingen naar anorexia toe en dan vind ik het niet goed.

Ik weeet genoeg over hoe et lichaam werkt en het is niet echt de beste oplossing om af te vallen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: Pro ana
#3: 01-08-2009, 15:05
flink sonja e helpt ook goed.
mijn mening pro anna(weet niet zkr of ik het goed begrijp) lijkt mij to gniet zo gezond+ dat er betere, gezondere manieren zijn, een gezond dieet met wat sport bijv.
grtz
verk
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Pro ana
#4: 02-08-2009, 23:14
Tja,,

Ik vind pro-ana niet zo overdreven slecht,, als je dat hebt kan je teminste bij iemand terecht. Sommige meisjes hebben dat niet, en over dat in de hand houden Totalwar, tja dat moet je inderdaad wel kunnen. Anders krijg je Anorexia.
  • IP logged

n

nobody

Re: Pro ana
#5: 04-08-2009, 20:04
ik vind het niet slecht..
like ik eet zelf vaak ook gwoon een week fsoo nauwelijks(alleen avond eten omdat me ouders het anders doorhebben)
dus tja..  ik ga niks negetiefs er over seggen..
hugs<33
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Pro ana
#6: 05-08-2009, 17:15
Ik vind dat pro-ana site gewoon moet blijven,
want wat je ook doet, die mensen zoeken toch
een oplossing om bij elkaar te komen. Dus het heeft geen zin om het te gaan verbieden.
Maarja..ik vind het best wel een erge site
maargoed..die mensen kiezen er zelf voor en ze weten wat ze doen ..maar de manier vind ik niet zo oke,
want je kan ook veel afvallen door gezond te eten..
maar ik begrijp ze ookwel want dit wat ze doen geeft ze controle ect. ghehe..mijn gevoel is best wel dubbel.
want ik vind het een erge site maar aan de andere kan is het ookwel oké...:P ::)

x
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Pro ana
#7: 05-08-2009, 19:15
die mensen zoeken geen oplossingen...
die maken t alleen maar erger..
die pro ana site moet verboden worden
  • IP logged

v

veraaa

Re: Pro ana
#8: 05-09-2009, 12:52
zo'n site verbieden helpt niks.
dan zoeken ze wel andere manieren,
of ze spreken elkaar via msn.
echte pro-ana's weten zo ongeveer die hele lijst met tips uit hun hoofd dus maakt het echt geen verschil. Die tips vertellen ze ook zo weer door aan anderen dus het zal niet helpen.
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Pro ana
#9: 07-09-2009, 10:30
dan moeten we ze allemaal maar tegen de muur zetten
  • IP logged

v

verkauft

Re: Pro ana
#10: 07-09-2009, 15:32
tja hier ben ik t wel een beetje mee eens, hooligan.
maarja je zou zoveel mensen tege de muur kunnen zetten voor vanalles. zal trouwens niet gebeuren vanwege amnesty international enzo.
grtz
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Pro ana
#11: 07-09-2009, 18:03
daar heb je een puntxD
  • IP logged

D

DeadRose

Re: Pro ana
#12: 05-10-2009, 18:56
ik vind pro-ana gewoon de hel!
Ik zat er op (nu niet meer) maar oke

Mensen die er op zitten kennen vaak de rem niet meer en slaan door(maarja ik hou teveel van eten dus tja xD)

Maarja... ik ben er tegen en ik denk dat verbieden wel nut heeft want dan krijgt het niet nog meer meisjes en som ook joingens in haar greep

Xx
  • IP logged

s

ssven

Re: Pro ana
#13: 12-10-2009, 18:28
mijn zus heeft een eetstoornis.. nu nog steeds..
al 3 jaar lang heb ik een K*T leven gehad door die stomme anorexia.. en dan die klote pro anna sites nou zout toch op jonge!

sorry voor het boze en negatiefe gedrag :D

zeg het alleen maar.. iedereen is wel onzeker maar maak het niet erger, en betrek er geen andere mensen mee in.. dan maak je je eigen en hun leven kapot..
  • IP logged

C

Ciela

Re: Pro ana
#14: 13-10-2009, 08:52
Mijn vriendin had anorexia.
Het was vreselijk om haar zo te zien! Ze leek wel een wandelende uitgemagerde zombie.
Uiteindelijk eet ze nu wel meer dan ooit, maar nog steeds moet ze soms bij de kinderafdeling staan omdat een S-je gewoon weg te groot is voor haar.
Vreselijk.
Urgh.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal