Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Je lichaam (mening)

l

linn,

Re: Je lichaam (mening)
#75: 03-07-2010, 13:44
Ik geef een 3,
komt ook wel omdat ik onzeker ben,
Maar ook omdat ik littekens op mijn been heb.
En ik ben ook niet tevreden over mijn gewicht.
  • IP logged

x

xxxEvaaxxx

Re: Je lichaam (mening)
#76: 08-07-2010, 06:26
ik geef mijn lichaam een drie, ik ben laatst door een motor aangereden dusja
  • IP logged

D

DorisMm

Re: Je lichaam (mening)
#77: 11-09-2010, 23:42
Ik denk dat het cijfer ligt aan mn bui, want ben ik bv chagerijnig dan zie ik er ook niet uit. Mijn enige blijvende irritaties zijn mijn lengte, ik ben 14 en 1.62 (niet heel klein maar toch, ik groei ook niet veel meer) en mijn een beetje ronde hoofd en wangen, veel mensen vinden het schattig, maar ik wil wel eens wat meer zijn dan schattig.
  • IP logged

M

Muse

Re: Je lichaam (mening)
#78: 12-09-2010, 06:22
Na vannacht ??.. Tien  ;) ;D ( bn trouwes nie vroeg op bn pas net thuis vanwege..<<). ^^
  • IP logged

v

verkauft

Re: Je lichaam (mening)
#79: 12-09-2010, 09:07
8.4 waarom? omdat een 8 weer niet echt zo vrolijk klinkt en een 9 wel erg hoog is  >:D
grtz
verk
  • IP logged

P

PaulieenOnTheRadio

Re: Je lichaam (mening)
#80: 20-09-2010, 20:41
Eerlyk gezgt heb ik een 3 gegeven , voor de moete die ik doe als ik make up op heb nzo
maar Neen ik ben nie tevreden met me lichaam das wel duidlyk ö
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: Je lichaam (mening)
#81: 26-09-2010, 11:47
Ik geef mezelf een 8.
Dat is uiterlijk en innerlijk bij elkaar opgetelt.
Ik heb, vind ik, hele mooie en bijzondere ogen en mijn haar is heel zacht. Daar ben ik heel trots op, want als je mooi haar hebt betekent dat meestal dat je gezond bent.
Ik heb wel ietsje meer een buikje dan ik zou willen, maar wat geeft dat? Ik zit lekker in m'n vel en daar gaat het om :)
Ik ben gewoon blij met wat ik heb en wat ik niet heb maakt me niet zo veel uit.

Zo was ik eerst niet hoor, ik heb het ook geleerd. Voor mij hielpen toneellessen heel veel, het heeft me een enorme zelfvertrouwen boost gegeven. :)

Iedereen zou wel wat anders willen aan zichzelf. Ik zou willen dat ik wat beter kon plannen en wat minder lui was en dat ik wat meer aan spieren en conditie trainen zou doen. Maar verder ben ik gewoon echt heel blij met wie ik ben.
  • IP logged

M

Myanna

Re: Je lichaam (mening)
#82: 18-11-2010, 13:54
Ik heb mezelf een 4 gegeven,
ik vind mezelf tedik, en ook ik heb veel littekens door mij snijen en open temaken.
Mijn karakter?
een 4 denk ik ook.
Bij mijn vriendinnen ben ik best leuk.
Maar ik denk altijd veel te negatief, en zit dan ook in een depresie is er uit gekomen bij therapie.
Dat nu ongeveer al 4 jaar duurt.
zelf ben ik ook heel onzeker. maar andere denken altijd dat ik arrogant ben
  • IP logged

.

...

Re: Je lichaam (mening)
#83: 19-11-2010, 15:36
Citaat
Ik begrijp wel wat je voelt.
Ik voel hetzelfde..
Die kullo's met een charmante lach en een slecht hart doen het veel beter bij de vrouwen dan iemand die het goede met een meisje voorheeft..................

Dat is grappig. Ik ben een meisje en ik denk juist altijd dat jongens alleen maar op meisjes met blond haar / blauwe ogen / grote tieten / dun / grote billen / lange benen / hakken / veel make-up / (dom) vallen. Ik heb dus zo ongeveer geen van die eigenschappen. Had dus niet gedacht dat jongens dachten dat meisjes altijd "op een charmante lach en een slecht hart" vallen. Ik niet in ieder geval. Een jongen mag best wat gevoel en brains hebben.
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: Je lichaam (mening)
#84: 29-11-2010, 20:48
Dat is grappig. Ik ben een meisje en ik denk juist altijd dat jongens alleen maar op meisjes met blond haar / blauwe ogen / grote tieten / dun / grote billen / lange benen / hakken / veel make-up / (dom) vallen. Ik heb dus zo ongeveer geen van die eigenschappen. Had dus niet gedacht dat jongens dachten dat meisjes altijd "op een charmante lach en een slecht hart" vallen. Ik niet in ieder geval. Een jongen mag best wat gevoel en brains hebben.

Absoluut mee eens!
Vaak zie je dat van die meiden die lang, dun, grote borsten, veel make up, sexy kleren, laatste trends precies volgen op modegebied en zo de  'populaire meiden' op school zijn. In iedere klas zitten wel een paar van die typetjes. Wat mij opvalt is dat de 'populaire jongens' in de klas ook alleen op de 'populaire meiden' vallen en zichzelf veel te goed vinden voor 'normale' mensen. Voor de meiden geld overigens hetzelfde.

Hoewel ik net zoals iedereen toch wel op uiterlijk let, gaat het mij vooral om de binnenkant. Mijn huidige vriend heb ik via een vriendin ontmoet, en we hebben eerst alleen maar via msn gepraat, dus zonder een idee van hoe de ander er uit zag. En hij was zo grappig en lief en slim en we leken in heel veel opzichten ontzettend veel op elkaar.
Zonder dat ik hem ooit had gezien ben ik helemaal verliefd geworden op hem, en ik vind hem persoonlijk een ontzettend mooie, knappe jongen, zowel van binnen als van buiten. :)

Trouwens, wat ik vaak merk is dat ik mensen die over het algemeen als 'knap' worden gezien, helemaal niet knap vind, omdat hun karakter helemaal niet zo leuk of goed is. Je karakter straalt door je uiterlijk heen, dus wat je ziet is een combinatie van die twee.
  • IP logged

I

Ikhouvanje

Re: Je lichaam (mening)
#85: 08-03-2011, 17:54
Een 4...
Ben te dik, lelijk, krassen op mn hele lichaam..
Maarja xD
En ik heb ook met de populairste jongen van de klas gehad, maar ik weet ook niet hoe dat is gekomen..
Dat lag niet echt aan mij volgens mij..
xxxx
  • IP logged

h

hhhamster

Re: Je lichaam (mening)
#86: 08-03-2011, 17:57
kutkop de rest wel goed
  • IP logged

J

Janneman

Re: Je lichaam (mening)
#87: 14-03-2011, 20:58
Dikke 10+

Wie zich niets verbeeld is niks he :P

haha, gewoon tevreden.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • There will be always hope if you believe in it
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: mei 2010
Re: Je lichaam (mening)
#88: 14-03-2011, 21:32
Een 9
lichte sixpack brede schouders dunne(niet extreem dun maar mooi dun) benen gespierde armen brede borstplaat.
alleen heb ik een lelijk gezicht als ik lach vind ik en ik wil mijn tanden witter.
Ik ben heel tevreden over mezelf ken genoeg mensen die jaloers zijn op me en heb een beetje eigendunk(A)
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Je lichaam (mening)
#89: 15-03-2011, 06:52
een 8 :D

Wil alleen een strakkere buik,
Ben een sixpack aant trainen,
Ja, als meisje zijnde  :P

xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal