Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: hoeveel weeg jij?

r

riwi

Re: hoeveel weeg jij?
#105: 15-04-2008, 17:19
haha wle omt er af te krijgen ( alleen werken ze bij mij niet en ik weet dat ik neit te dik ben maaro mdat het beter is voormijn schouder voor nu ff  wil ik naar de - 50 met judo xd )
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: hoeveel weeg jij?
#106: 17-04-2008, 17:13
en je bent dan ook slanker, en misschien wel aantrekkelijker voor de jongens :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

riwi

Re: hoeveel weeg jij?
#107: 17-04-2008, 17:26
maar tis vooral omdat het beter voor me is xd

haha en danke voor de stiekem verkochte tip hoowr
  • IP logged

E

Elize

Re: hoeveel weeg jij?
#108: 17-04-2008, 18:20
en je bent dan ook slanker, en misschien wel aantrekkelijker voor de jongens :P

Ik ken zat jongens die voller juist aantrekkelijker vinden, dus het kopt niet als je zegt aantrekkelijker voor de jongens;)
  • IP logged

n

nickozzz

Re: hoeveel weeg jij?
#109: 17-04-2008, 19:16
ik hou niet van graten pakhuizen das eng man als je die ribben kan tellen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: hoeveel weeg jij?
#110: 18-04-2008, 13:47
Ik ken zat jongens die voller juist aantrekkelijker vinden, dus het kopt niet als je zegt aantrekkelijker voor de jongens;)

nou bij mij op school loopt een negerin in de eerste rond en die is wel 1 meter breed ofso, die loopt nog geeneens degelijk.... nou dat is toch niet aantrekkelijk.... of ligt het aan mij
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

D

Dom blondje

Re: hoeveel weeg jij?
#111: 18-04-2008, 13:54
1 meter breed, oke dan ben je wel wat te zwaar  :o, maar even om terug te komen op die poll.
Ik ben 13, 1.61 meter en ik weeg 46 kilo
  • IP logged

E

Elize

Re: hoeveel weeg jij?
#112: 18-04-2008, 13:59
1 meter breed, oke dan ben je wel wat te zwaar  :o, maar even om terug te komen op die poll.
Ik ben 13, 1.61 meter en ik weeg 46 kilo

Das mooi gewicht!:)

En om terug te komen op die meter breed, geloof me er zijn mensen die dat aantrekkelijk vinden. Er zijn zelfs mannen die vrouwen knapper vinden als ze extreem dik zijn. Fat Fettish wordt dat genoemd. Die mannen vallen echt op vrouwen van rond de 200 kg of nog meer.. Als je me niet geloofd, er zijn veel documantaires over, kan je op internet wel eens zoeken!:)
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: hoeveel weeg jij?
#113: 18-04-2008, 14:05
oow neeh ik heb wel eens zo'n programma  gezien en toen kreeg ik de slappe lach. Ze kon haast niet opstaan en dat mannen dat leuk vinden, oké.
Persoonlijk vind ik dat er niet uitzien
  • IP logged

E

Elize

Re: hoeveel weeg jij?
#114: 18-04-2008, 14:09
het is ook best ziek.. maar het is eigenlijk net als mensen die maar blijven af vallen... deze mensen nemen drankjes om dikker en dikker te worden.. dan vindt iedereen het vies, en eng.. en ranzig... maar als iemand telkens maar dunner wordt wordt je steeds mooier... Ik vind dat totaal niet kloppen. Naar mijn mening is het beide niet goed. En dan zeggen mensen soms van ja anorexia is een ziekte daar kan je niets meer aan doen op een gegevemoment, dat is waar. Maar emotie eten of gewoon eten, is ook een ziekte.. een verslaving waar je niet meer mee kunt stoppen...
Nogmaals het is beide niet goed..
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: hoeveel weeg jij?
#115: 18-04-2008, 14:20
Jah het is ook beide niet gezond, maar naar mijn mening hoef ik van iemand die zo mager is die botten niet te zien en ik vindt het er ook niet uitzien als iemand gewoon haast niet kan lopen door overgewicht. Ik vind het beide er lelijk uitzien en het is niet gezond dus.. blijf er maar lekker tussenin met je gewicht  ;)
  • IP logged

r

riwi

Re: hoeveel weeg jij?
#116: 19-04-2008, 11:10
nou dc-p maak je geen zorgen als er 3 kilotjes afgaan ( 48 xd me judopak weegt ook ng mee natuurlijk  ) kan je me ribben echt niet tellen hoor
  • IP logged

X

X_patriciiaa_X

Re: hoeveel weeg jij?
#117: 08-05-2008, 22:50
jullie sijn echtt niett te dik ik ben wel te dik want ik weeg 65 kilo en ik ben 1.62 enn ik benn 13 duss Tjaa Vergeleken met mij zijn jullie echt niet dik of zwaarr

Groetjuuss patriciiaaa
  • IP logged

M

Mira

Re: hoeveel weeg jij?
#118: 25-05-2008, 18:31
jullie sijn echtt niett te dik ik ben wel te dik want ik weeg 65 kilo en ik ben 1.62 enn ik benn 13 duss Tjaa Vergeleken met mij zijn jullie echt niet dik of zwaarr

Groetjuuss patriciiaaa

eerlijk gezegd wou ik dat ik jou gewicht had!! ik moet nu nog zo'n 17,9 kilo moeten afvallen eer ik jou gewicht bereik ;).
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal