Skip to main content

Auteur Topic: gepest omdat je anders bent

D

Dyala

gepest omdat je anders bent
OP: 24-07-2007, 20:06
Hoi,
Ik wordt wel gepest door anderen om mijn uiterlijk want ik ben half indonesisch en daarvoor heb ik een tip : denk ze zijn gewoon jaloers op me niet iedereen is zo.
En bijv. je heet Denise en je bent stevig in de bouw en ze zeggen DD dan zeg ik gewoon leuk dat je me Donald Duck noemt maar ik lijk er totaal niet op (dan lig ik meestal in een deuk).
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 29-07-2007, 12:43 door redactie »

s

shyguy

vanwege nerd en omdat ik lang ben werd ik vroeger gepest, nu kijken ze juist op bij het lang zijn...
  • IP logged

D

Dyala

vanwege nerd en omdat ik lang ben werd ik vroeger gepest, nu kijken ze juist op bij het lang zijn...
Kijk dat heb ik nou ook gehad maar ze zeggen tegen mij heel vaak DDD en dan zeg ik vindt je het leuk dat je Donald Duck dik vindt?
Dan zeggen ze nee en lach ik kei hard.
en kijk ik heb zelf een bril en dan zeggen ze ook nerd en ben bijna de langste van de klas maar ik denk dat straks krijgen hun een bril en zijn hun lang en zeg ik nerd dan denken ze had ik dat nou maar niet gezegd
  • IP logged

G

Gabbo

mij peste ze vroeger omdat ik (volgens hun) mannen kleren droeg dus ik werd de hele tijd gepest met manwijf. >:(
  • IP logged

s

shyguy

wat een ******* zeg...
  • IP logged

b

britt

vroeger peste ze mij omdat ik anders was dan de anderen ( een probleem altijd trager zijn probleem met concentreren enz) ze noemden me altijd lelijke enz en deden me vaak pijn ik negeerde dat gewoon en nu is dat een stuk minder een stuk he
  • IP logged

d

de colin

Re:gepest omdat je anders bent
#6: 03-08-2007, 19:27
heej ik ben behoorlijk slim en ook nog dik dus men heeft er vaak een handje van om me vaak te pesten . alleen gaan ze daar niet te ver in omdat ik behoorlijk snel begin te meppen:P
advies.......
sla 1 keertje iemand dan is het voorbij;)
(niet doen hoor;))
  • IP logged

M

MichaelNicht

Re:gepest omdat je anders bent
#7: 07-08-2007, 17:19
heej ik ben behoorlijk slim en ook nog dik dus men heeft er vaak een handje van om me vaak te pesten . alleen gaan ze daar niet te ver in omdat ik behoorlijk snel begin te meppen:P
advies.......
sla 1 keertje iemand dan is het voorbij;)
(niet doen hoor;))

:S je zegt eerst : als advies geef ik om 1keertje iemand te slaan en daarna moet ze het niet doen , wat is het nou ?
  • IP logged

t

totalwar

Re:gepest omdat je anders bent
#8: 07-08-2007, 17:24
Hij bedoelde het als geintje.

Groeten,

Steffen

p.s.

dus uiteindelijk moet je dat niet doen.
  • IP logged

s

steunend

Re:gepest omdat je anders bent
#9: 06-09-2007, 02:00
je word gepest omdat je anderz bent.
of de harde realitijd volgens hun een buitenlander.
onzin geloof me de mensen die jou pesten hebben zelf een minderwaardigheid complex en uiten dat tegen jou omdat jij iets heb waar ze jarloers op zijn.
wees trot,s op wat je bent  en laat ze maar praten,
mijn lieve meid is ook half indo en ze is supper.
zelfs het eten is heerlijk nu ben ik jarloers dus minderwaardig ;)
  • IP logged

A

Anneee

Re:gepest omdat je anders bent
#10: 15-09-2007, 16:10
Heee..

Ik word in de klas ook heel vaak geplaagt omdat ik rood/oranje haar heb. Ze zeggen de hele tijd van Rooie en dat ik op zee op de uitkijktoren enzo moet gaan staan. Zelf word ik ook geplaagt omdat ik de langste ben en om mijn schoenmaat 44 omdat ik pas 13 jaar ben en een meisje. Of als ik een domme opmerking maakt. Ze zeggen dan wel dat je het moet negeren maar het is wel je eighen klas die het zegt. Zelf vind ik dat ik een rot klas heb. Maar blijf lachen wat er ook gebeurt!

xLML
  • IP logged

A

Anne^^

Re:gepest omdat je anders bent
#11: 18-09-2007, 20:15
Ik zou denk ik niet ' leuk dat je me donald duck noemt ' zeggen, dat komt een beetje kneuzig over.
gewoon doen alsof het je niks kan schelen, en gewoon kutopmerkingen terug maken over hun zwakke plekken.
en anders een keer op de vuist gaan ;D
haha, alleen in geval van nood; schrikt ze waarschijnlijk wel af ;)
x
  • IP logged

j

jacqueline

Re:gepest omdat je anders bent
#12: 28-09-2007, 18:35
ik word nu nog gepest
maar op de bassisschool pesten se me altij omdat ik volgens hun nadere kleren had ook al had ik merk se bleven me afkraken
ma ik bleef gwn sterk en nergeerde se
en nu word ik gespest omdat ik sproeten heb


gr jacqueline
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 02-10-2007, 20:10 door magiclover »

g

goldielock

Re:gepest omdat je anders bent
#13: 03-10-2007, 21:17
weet je dat  vrouwen met een getinte huid bijzonder zijn en heel veel meisjes jou kleurtje zeker weten wel willen hebben. :)

ze zijn gewoon jaloers

Gr goldielock:d
  • IP logged

p

persoon

Re:gepest omdat je anders bent
#14: 19-10-2007, 18:46
ik snap hoe het is om gepest te worden omdat je anders bent ikword zelf ook gepest.

ik omdat ik kleiner ben dan de andere jongens van de klas en de meiden uit mijn klas. hierom pesten de andere jongens mij.

en ik word hierom ook afgewezen door de meisjes uit mijn klas
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal