Skip to main content

Auteur Topic: gepest omdat je anders bent

S

Sasha_20

Re:gepest omdat je anders bent
#15: 01-11-2007, 09:05
Hoi  :)

IK BEN DOL OP VREEMDE, APARTE, UNIEKE MENSEN!

meelopen is zó not done :o!

Als je nu eenmal anders bent, probeer er dan ook niet bij te horen en zoek mensen die in jouw ogen ook anders zijn. Mensen, die je anders nooit zou aanspreken. Waarschijnlijk kun je dan een hele mooie vriendschap sluiten :D

Sasha
  • IP logged

c

catwomen

Re:gepest omdat je anders bent
#16: 05-11-2007, 22:12
ik ben dik volwasse voor me leeftijd en ik ben totaal tegen de stroom in als de stroom links gaat ga ik rechts kan het met weinig mensen goed vinden omdat ze allen maar denken dat zoals zij zijn iedereen moet zijn ,
als je ouder wordt wordt het anders zoals iemand anders al zij in haar /zijn reactie
afz catwomen
  • IP logged

f

fear-angell

Re:gepest omdat je anders bent
#17: 08-11-2007, 17:36
iedereen word gepest de meeste mensen pesten omdat ze zelf macht nodig hebben en dat is zielig. gewoon het zwakke punt van de ander zoeken. geloof me die krijg je wel hoor duurt alleen even. ik word gepest omdat ikn grotere cup heb dan anderen en omdatk nogal vrouwelijk ben voor mn leeftijd en dat is egt bullshit laat mensen je accepteren zoals je bent en sloof je niet uit :D
  • IP logged

t

timD

Re:gepest omdat je anders bent
#18: 27-12-2007, 18:35
 ik heb rood haar sproeten en ik word nooit gepest ik denk omdat ik er bij hoor bij de populaire uit de klas probeer gewoon grappig te sijn tegen de populairste en als ze je acepteren is het gepest meteen voorbij bij mij was het suces vol (aleen dag 1 midelbare gepest darnah nie meer)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 27-12-2007, 18:36 door timD »

t

triiesja

Re:gepest omdat je anders bent
#19: 27-12-2007, 21:46
kijk ik wordt welis gepest op school in men klas werd ik dan omdat ik altijd heel stil ben enso
hadde we laatst paar maanden geleden sgoolfeest en ja dan ben ik de egt triiesja die los gaat nou sindsdien hebben s eme nooit meer gepest hoor ;)
als je ze gewoon 1 X bij mij dna laat zien hoe je ook kan zijn en over die huisdkleur ik voel me juist enen domme kaaskop ik zou egt erg graag een kleurtje willen hebben maarja ik pest ook nie :P
  • IP logged

N

Nickozzz

Re:gepest omdat je anders bent
#20: 27-12-2007, 23:12
wrom een kleurtje??
wat is er mis met blanke huidskleur?
  • IP logged

t

triiesja

Re:gepest omdat je anders bent
#21: 28-12-2007, 02:09
de ris niks mis mee hoor ik vind een kleurtje gewoon wat natuurlijker nie altijd so een bleeksgete kop alsik altijd heb :P
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:gepest omdat je anders bent
#22: 28-12-2007, 15:07
nou srry hoor maar ik bn blij dt ik blank ben:o niet lullig bedoelt ofao hoor
  • IP logged

N

Nickozzz

Re:gepest omdat je anders bent
#23: 28-12-2007, 15:10
tss ik ben juist blij dat ik blank ben(niet denegerend tegenover de niet blanken)
ik zou niet anders willen
  • IP logged

t

triiesja

Re:gepest omdat je anders bent
#24: 28-12-2007, 23:03
ennik vind een licht kleurtje mooi ;)
ik seg niet dka nie blij ebn dak blank ben ;)
  • IP logged

N

Nickozzz

Re:gepest omdat je anders bent
#25: 28-12-2007, 23:08
je doet wel anders vermoeden.
maar voor deze ene x zie ik t door de vingers:P
  • IP logged

N

Nibs

Re: gepest omdat je anders bent
#26: 20-02-2008, 14:21
werd vroeger ook gepest, omdat ik het niet pikte van de soort ''baas van de jongens'' en nadat ik gepest werd (groep 7 en 8 ) ben ik een meer zelfvetrouwde persoon geworden, pesten is natuurlijk slecht, maar het heeft ook een voordeel en daar moet je aan denken als je gepest word
  • IP logged

E

Elize

Pesten om jongens kleding, dat ken ik helemaal, En dan dat van Shyguy met lang zijn, ook. Precies het zelfde hier. Ik was altijd heel erg lang, vooral toen ik op de basisschool zat. Ben gelukkig vroeg gestopt met groeien (toen ik 12/13 was) Ben nu 1.81m dus niet zo extreem lang meer.
Verder zie ik meiden nu lopen in jongens broeken omdat het mode is en omdat ze het stoer vinden, zelfs de meiden die mij daar toen mee hebben gepest. Wees gewoon je zelf met wat je draagt, en draag het met zelf vertrouwen! Wees blij met wie je bent, op een dag zullen de anderen dat ook doen.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-02-2008, 18:55 door Elize »

D

Danischa ;;

Re: gepest omdat je anders bent
#28: 01-04-2008, 18:12
Ik alleen toen ik dikopgemaakte ogen had..
  • IP logged

g

gothic-love

Re: gepest omdat je anders bent
#29: 21-04-2008, 08:02
gabbo dat heb ik nou ook maar ik draag het nog steeds en ik vind het mooi en ik wil ook graag een jongen zijn maar ik wil niet onder al die naalden en messen enz. weet je wel
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal