Skip to main content

Auteur Topic: Een bril!

M

MadelonX

Een bril!
OP: 23-08-2007, 20:02
Hallo,

K ben 12 jaar. Ik ging voor de eerste dag naar de middelabare school en toen stond er iets op t bord wat ik moest overschrijven maar ik kon t niet lezen en ik zat best wel vooraan ( tweede rij ) ik de hele tijd bij mijn vriendin kijken. toen ik thuis kwam zei ik dat tegen ons mam en we gingen toen gelijk naar de oogarts. T bleek dus dat ik -1.75 heb. kei slecht dus. Ik krijg nu een bril ( ook lenzen alleen die mag ik nog geen hele dag in om dat ik pas 12 ben. en ik moet t opbouwen eerst 1 uur per dag dan 2 uur. enz. ) Maar het probleem is. Ik ken me eigen zonder bril! dus ik vind mezelf met bril derhelemaal niet uitzien! Maar ook heb ik  zo als ik uit school kom ik hoop dat ik vandaag de bril op moet halen ( want die bril moest nog gemaakt worden ) ik snap t niet waarom weet ik dat een bril mij niet staat ( ik weet dat ik er nog aan moet wennen ) maar toch denk ik als ik uit school kom . ik hoop dat de oogarts heeft gebeld dat ik de bril mag!?

weten iemand dat misschien of heb jij dat zelf ook ( gehad )

x Madelon

p.s Als ik te onduidelijk ben geweest zeg t dan ff dan zeg ik t nog wel een keer alleen dan duidelijker en korter.  ;)
  • IP logged

m

magiclover

Re:Een bril!
#1: 24-08-2007, 15:15
het is raar als je iemand gewens bent zonder bril die dan ineesn met te zien maar het went. dus zoals je zeg eht is wennen ne met die lensen probeer het eerst gewoont huis door de weeks en in het weekend op te bouwen na een tijdje kun je je lenzen dragen en heb je geen bril meer nodig. da nben ej er weer van af.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

M

MichaelNicht

Re:Een bril!
#2: 25-08-2007, 17:13
ons mam ?
  • IP logged

t

totalwar

Re:Een bril!
#3: 25-08-2007, 18:48
is een dialecttaal michaelnight.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

DruifJee7

Re:Een bril!
#4: 27-08-2007, 21:00
Ik heb ook een bril, Maar bij mij staat hij superlelijk en ik zet hem ook nooit op! Alleen als ik ga computeren of tv ga kijken ofzo maar absoluut niet op school! Zal mijn vriend ook niet zo blij mee zijn denk ik... Maarja succes ermee

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

r

roosjelieff

Re:Een bril!
#5: 29-08-2007, 20:41
ik kan ook niet echt goed zien maar ik wil echt absolut geen bril, maar ik ging een keer mn ogen laten opmeten en de ene was -1,75 en de ander -1,25
maar als ik lenzen mag vind ik het niet erg maar een bril wil ik echt niet, ik heb namelkijk ook al een beugel dan zie ik er al helemaal neit uit
dus nu heb ik geen bril en geen lenzen
als ik echt halfblind word ga ik nog wel een keer naar de oogarts
  • IP logged

M

MadelonX

Re:Een bril!
#6: 30-08-2007, 15:28
Ons mam haha ; ja weet ik veel wat jullie zeggen  ;)
Ja ik heb nu dus die bril.
Veel mensen zeggen dat ze het leuk vinden staan.
Morgen krijg ik lenzen  :D

Dankjewel die hebben geantwoord.

x Madelon
  • IP logged

t

totalwar

Re:Een bril!
#7: 30-08-2007, 17:20
Graag gedaan ;) meestal zijn dingen neit zo erg als ze lijken, je maakt ze alleen erg in je gedachten ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DruifJee7

Re:Een bril!
#8: 02-09-2007, 17:34
Het is niet zo goed om lenzen te dragen eigelijk...
En vooral niet als je jonger dan 18 bent...
Wand dan groei je nog, heb ik tenminste gehoord dat het slecht was...

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

t

totalwar

Re:Een bril!
#9: 03-09-2007, 15:50
Je moet om de zoveel tijd nieuwe lenzen hebben, daar wordt rekening mee gehouden dat je jonger bent en in de groei bent, dus ik denk niet dat het al te veel schade kan doen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Een bril!
#10: 04-09-2007, 19:08
een bril kan ook hip zijn 8)
  • IP logged

M

MadelonX

Re:Een bril!
#11: 18-09-2007, 17:00
Hee,

Volgens mij kun je niet veel schade krijgen.
Mijn broer heeft ook lenzen en mijn ouders ook.
En mijn broer had ze ook al vroeg.
En verder zijn er nog meer mensen uit de familie die lenzen hebben en ik heb nog niet echt gehoord dat ze schade brengen. Dus volgens mij valt dat wel mee.

x Madelon
  • IP logged

A

Anne^^

Re:Een bril!
#12: 18-09-2007, 19:58
Hey!
Ik heb ook lenzen ;)
en ben 14.
ik ken iemand die op z'n 10e al lenzen had.
en dat opbouwen gaat heel snel hoor,
ik moest de eerste dag 6 uur en dan elke dag een uur erbij.
dat is het probleem niet, en je went er heel snel aan!
x
  • IP logged

j

jacqueline

Re:Een bril!
#13: 30-09-2007, 20:14
je meot gwn nog wenen
aan het feit dat je een bril krijgt
maar je zou hem egt wek nodig hebben anders sou de oogasrts dat neij zeggen

gr jacqueline
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:Een bril!
#14: 14-10-2007, 17:11
heej ik heb ook eeen bril en ik vind het helemaal niet erg het is btr dn niks kunnen lesen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal