Skip to main content

Auteur Topic: Een bril!

n

nickozzz

Re: Een bril!
#30: 21-04-2008, 19:03
kheb -1.00 links en -0.75 rechts
  • IP logged

A

AtroX

Re: Een bril!
#31: 22-04-2008, 04:40
ik draag ook een bril sinds het 1ste middelbaar.
toen had ik nog -0.75 en -1.75, nu na 3 jaar is het -3 en -3.5 geworden...
in het begin was het wel ongewoon, maar dat kom je wel gewend ;)
  • IP logged

r

riwi

Re: Een bril!
#32: 22-04-2008, 18:08
ik ben een raaaaaaar geval

ik zie alles prima van 10 cm tot 2m afstand

ik zie alles prima van 10 meter tot 25 meter

alles wat er tusseninzit is een wazige vlek
  • IP logged

a

anoniem007

Re: Een bril!
#33: 12-05-2008, 16:56
trouwes - 1.75 is helemaal nie slecht ik heb zelf - 2.25 en ik zie alles prima zonder bril    op letters en kleine details na dan
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: Een bril!
#34: 18-05-2008, 21:29
ikheb een bril sinds me 4 de want er was ietd misgegaan bij mij geboorte toen moest mijn moedre ook bril en ik vanaf me 4 de tot groep6 heb ik het gedrage en toen droeg ik het niet meer alleen thuis als ik tv kijk of achter de p.c en boek lezen nu zit ik in de 1ste en ben pas geleden naar de oogarts geweest en heb -3 en -2.75 heel slecht dus heb ik een nieuwe bril genomen droeg ik de eerste dag alen in de klas als ik in de gang was dee ik het af en als ik pauze had dee ik het oo kaf en vijdag eergister dus ging ik met me bril door heel de school lopen ik kreeg van een doent wel een onaardig opmerking over me bril en toen keek ik kwaad en zei die gelijk ik maake maar een grapje maar derest vroegen mensen waarom draag je bril of draag jij een bril en van andere docenten en leerlingen uit me klas zeiden ze allemaal dat het stoer stond enzo.. zu durf ik ermee buiten te lopen en op school en ik schaam me er nu helemaal er niet meer voor ik wil goed zien later op me 18de en geen bril dan dragen en daarmee moet ik wel iedere dag me bril ophebben.
denk aan later of wil je later slechtere ogen en met lens worden je ogen niet beter je ziet er wel beter mee maar je ogen worden daar door slechter. neem deze tip maar van me aan ;)
wil jij later niet goeie ogen.
en niet dnken dat het je niet staat dat zei ik ook altijd nu vind ik het bij me staan.
groetjes strawberry
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: Een bril!
#35: 27-07-2008, 17:39
ik heb ook een bril de rechter is -1,70 en de linker is -1,00
  • IP logged

r

riwi

Re: Een bril!
#36: 27-07-2008, 17:44
xd om met links goed te kunnen zien zou ik +5,6 nodig hebben en rechts helemaal niks
met lenzzen halen we dat niet dus tja ik heb nju gwoon niks enk zie het ook prima
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal