Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op beste vriendin (beetje obsessed :-[ )

l
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 128
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: nov 2012
 Hallo allemaal,

Ik heb  echt een probleem: ik ben namelijk heel erg verliefd op mijn beste vriendin. En ik denk zij niet op mij. Toen ik besefte dat ik verliefd was dacht ik: laat ik maar niks zeggen, het waait wel over. Maar nu is het een jaar verder en het wordt alleen nog maar erger. Steeds als zij iets met een ander meisje doet voel ik me echt super rot, terwijl ik normaal gesproken totaal geen jaloers persoon ben. Echt vreselijk! We krijgen ook soms ruzie daarom. En als ik haar zou zeggen dat ik verliefd op haar was zou ze waarschijnlijk niet meer bepaalde dingen samen willen doen en alles zou zo gênant worden...

Ik wil mijn vriendschap met haar niet kwijt, maar ik wil me eigenlijk ook niet langer zo ellendig voelen. Weet iemand wat ik moet doen? Of heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat ik niet meer zo ontzettend verliefd op haar ben? Ik heb echt nog nooit zoiets voor iemand gevoeld. Ik kan uren naar haar staren en het liefst zou ik haar de hele dag knuffelen. :(

Help me alsjeblieft

Liefs hopeloos verliefde en verdrietige lover1999
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Gewoon eerlijk zijn. Vooral omdat jullie BESTE vriendinnen zijn. Ik weet het is lastig, en natuurlijk ben je bang dat je dingen breekt. Maar eerlijkheid is netzo belangrijk. Niet meer verliefd op der worden is geen optie, het is je gevoel. Tenzij zij niks voor je voelt, dan moet je het los laten. Maar ga er eerst gewoon over praten, geloof me dat is het beste. Succes!
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

R
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • 34 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Tja ik heb zo'n zelfde geval gehad. Erg lastig maar uiteindelijk is het beter om het te vertellen.
Probeer het op een originele manier te vertellen en het niet te dramatisch te maken.  ;)

Bij mij is het uiteindelijk gelukt en ik heb het via een anonieme manier gedaan. Waardoor ik kon zien of het goed aan kwam bij haar. Ik stuurde haar een doosje chocolade met een anoniem berichtje erin. Het berichtje was vrij grappig/droog en ze zei dat ze het best een kans wou geven.

Via de site kun je mensen anoniem chocolade toesturen met een berichtje.  :thumbs: http://www.chocoladepassie.com/

Je zou ook anoniem SMS'en kunnen proberen, maar dan kan ook weer anders opgevat worden en dan ben plots een stalker.  ??? Dus kijk uit hoe je de boodschap brengt.

Kortom houd het luchtig en origineel.  ;)

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal