Skip to main content

Auteur Topic: littekens in gezicht

E

Elize

littekens in gezicht
OP: 21-02-2008, 02:18
Door 2 ongelukken, heb ik twee littekens in mn gezicht. Ze waren behoorlijk groot, maar zijn gelukkig kleiner geworden. Ze zijn nu zo'n 2cm per stuk lang denk ik.  (Ik heb trouwens nog een litteken op mn voorhoofd, maar die is klein en zit er al sinds dat ik 2 jaar oud ben.)

Een van de twee is een lelijk litteken en zal nooit goed genezen. Het zit er nu ruim 2 jaar en is nogsteeds ontzettend lelijk. Die andere zie je iets minder maar nog steeds wel goed. Nu kan ik het opzich met makeup wel een beetje bedekken, maar je blijft het zien.
Zijn er meer mensen met (grote) littekens in het gezicht? En heb je misschien goede (make-up) tips om het beter weg te werken? (Het is niet dat ik me er voor schaam, en ik draag zeker niet altijd make-up er over maar voor sommige gelegenheden vind ik het gewoon heel vervelend om te blijven uitleggen hoe het komt..)

Alvast bedankt!
  • IP logged

t

totalwar

Re: littekens in gezicht
#1: 21-02-2008, 13:16
Ik had een grote litteken in me gezicht, maar die is gelukkig een heel stuk kleiner geworden. Alleen als je het weet kan je hem zien. En je kan hem goed voelen :P

Maar ik doe er niet echt iets aan, littekens horen bij het leven en ik zal er niet overdreven veel last van hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

Re: littekens in gezicht
#2: 21-02-2008, 14:05
Ja ik weet dat het bij het leven hoort, zo veel problemen heb ik er ook niet mee. Het is soms alleen vervelend met sommige gelegenheden, of al de vragen die mensen stellen.
  • IP logged

t

totalwar

Re: littekens in gezicht
#3: 21-02-2008, 16:53
Tja als je kleren half verscheurt zijn zullen ze ook nieuwschierig zijn. Mensen zijn nu eenmaal nieuwschierig, daar is weinig aan te doen. Maar zolang je met het antwoord aardig om kan gaan, dan is er toch niks aan de hand?

Of kan je er niet mee omgaan?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

riwi

Re: littekens in gezicht
#4: 21-02-2008, 18:04
ik heb een litteken bij mijn wenkbrouw je ziet het redelijk goed maar ik heb er niet egt last van soms kleur ik wel is meetn een oogpotloodje mijn wenkbrouwen wat zwarter dat het neit zo op valt maar over het algemeen doe ik er nx aan
  • IP logged

f

fishguy

Re: littekens in gezicht
#5: 21-02-2008, 18:11
mijn gezicht is één groot litteken
  • IP logged

N

Nibs

Re: littekens in gezicht
#6: 21-02-2008, 22:22
oei, dat is niet best
  • IP logged

E

Evarella

Re: littekens in gezicht
#7: 09-05-2008, 14:45
Toen ik nog waterpokken had, krabte ik er altijd aan!
Dat was niet zo slim, want nu heb ik een (klein) litteken boven mijn rechterwenkbrauw.
Das natuurlijk niet zo erg als bij sommige andere van jullie!!!!!
Dat was het

Kuziies mij

P.s. Is het zo goed(met de kleuren bedoel ik)?
  • IP logged

r

roosje

Re: littekens in gezicht
#8: 09-05-2008, 16:52
de kleuren zn goe ze ;)
maar gebruik aub geen geel..
is nogal moeilijk te lezen
  • IP logged

E

Elize

Re: littekens in gezicht
#9: 09-05-2008, 17:34
kleuren zijn goed hoor.. en bedankt voor jullie berichtjes;)
Als er meer mensen met reacties zijn hoor ik het alsnog graag hoor!
  • IP logged

a

ambieee

Re: littekens in gezicht
#10: 03-02-2010, 18:20
ik heb zelf nu ook 2 jaar al littekens.
Ze zitten ook in me gezicht.
iedereen zegt altijd dat ze er niks van zien maar zelf zie je het natuurlijk wel ik heb er niet heel veel last van maar ik had ze liever niet willen hebben.
voor make up doe ik altijd een beetje foundation en dan van dat powder eroverheen het ziet er gewoon heel natuurlijk uit. En zoals bij jou omdat jij een best groot litteken hebt zou ik het af laten leiden met andere make-up dus misschien een zwart lijnt je boven je oog en blush op je wangen ziet er ook altijd mooi uit!

groetjes :D


  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal