Skip to main content

Auteur Topic: jong maar toch zin in sex

i

ipodnano

jong maar toch zin in sex
OP: 18-03-2007, 19:46
ik weet niet wat te doen, ik ben pas 13 maar ik heb al heel veel zin in sex. eerst had ik ik een vriendin we deden wel wat dingen, maar nu kunen we niets meer doen want ze woond ver weg en als ik er heen ga met me ouders is er geen tijd aleen met mij en haar. wat kan ik doen? ??? ??? ??? ???
  • IP logged

i

ipodnano

Re:jong maar toch zin in vriend
#1: 18-03-2007, 19:51
sorry in het onderwerp staat vriend er nog achter, had niet gemoeten :-\ :-\
  • IP logged

S

Something.else

Re:jong maar toch zin in vriend
#2: 18-03-2007, 21:23
Ik snap je niet helemaal..
Zou je het misschien iets beter kunnen uitleggen?
Alvast Bedankt. xx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-03-2007, 21:23 door Something.else »

i

ipodnano

Re:jong maar toch zin in vriend
#3: 19-03-2007, 19:38
ik weet niet wat te doen, ik ben pas 13 maar ik heb al heel veel zin in (sex). eerst had ik ik een vriendin we deden wel wat dingen, maar nu kunen we niets meer doen want ze woond ver weg en als ik er heen ga met me ouders is er geen tijd aleen met mij en haar. wat kan ik doen?    

sorry van het eerste bericht iets mis ge gaan
  • IP logged

l

lydje

Re:jong maar toch zin in vriend
#4: 20-03-2007, 20:01
Heey, ik vind niet dat je heel erg jong bent voor een vriend. Ik ben zlef ook 13 en ik wil ook wel een vriend. Je bent dus niet abnormaal ofzow. Veel succes met zoeken in ieder geval.  

Kiissiz Lydd.
  • IP logged

t

totalwar

Re:jong maar toch zin in vriend
#5: 20-03-2007, 22:32
Sommige woorden zijn hier geblokkeerd. Maar waar ze dus zin in heeft is het omgekeerde van dit woord: xes

Ik snap wat je heb, doordat je in het begin al veel gedaan heb, wordt je nieuwschierigheid en verlangen naar de rest steeds meer. Alleen het lijkt mij niet wijs het te doen. Want veel jongens kunnen de verantwoordelijkheid niet aan als het mis gaat en gaan weg. En het is niet slim een alleenstaande tienermoeder te worden, je ouders zijn er ook niet blij mee dan.

En zeg niet dat je het altijd veilig zal doen, want hoe je het ook doe je krijg nooit 100% veiligheid. De veiligste manier is het niet doen. Dat raadt ik je ook aan.

Als je gewend ben iets met je vriend of vriendin te doen, dan mag dat. Maar zorg ervoor dat je op jonge leeftijd niet te ver gaat, want je kan de problemen die ervan komen nog niet ondersteunen en meestal blijf je alleen achter. Wat een persoon je ook belooft, geloof het niet!!!

Groeten,

Steffen

(Dit was even om de "(vriend)" betekenis uit te leggen)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-05-2007, 13:09 door totalwar »

I

Ilse

Re:jong maar toch zin in vriend
#6: 21-03-2007, 15:41
Hoi,

Een vriend is normaal als je 13 jaar bent, maar 'xes' vind ik ook wat vroeg. Je kan er wel al klaar voor zijn, maar je moet wel weten wat de gevolgen ervan kunnen zijn. En volgens mij ben je ook nog niet volledig op de hoogte van alles. Probeer er nog wat mee te wachten.

Grtz Ilse
  • IP logged

b

bente

Re:jong maar toch zin in vriend
#7: 30-03-2007, 19:50
hee! Ik snap het niet..    heb je zin om  "het" te doen
of wil je gewoon een vriendje ...  ??? :-\    



in groep 5 had ik met iemand en in groep 7 met iemand dus..     ik vind dertien heel oud voor vriendje  
maar als je "het"  wil doen dan vind ik het een beetje jong  ;)      
  • IP logged

I

Ilse

Re:jong maar toch zin in vriend
#8: 31-03-2007, 11:33
Hoi,

Als er staat dat je zin hebt in vriend wil dat zeggen dat je zin hebt in het omgekeerde van xes. Maar dat word hier veranderd in vriend.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:jong maar toch zin in sex
#9: 16-05-2007, 21:15
wil je het eigelijk wel al doen of is het een opwelling? denk daar maar eerst eens overna en als j het k*t vind dat ze zo ver weg woont en je haar dus niet vaak kan zien enzo moet je r maar eens overna denken of dit wel is wat je wilt...
groetjes X ROsie
  • IP logged

m

magiclover

Re:jong maar toch zin in sex
#10: 16-05-2007, 21:30
13 lijkt me erg vroeg maar je moet wel de verantwoordelijkheid aan kunnen zo als steffen al zei het kan altijd mis gaan hoeveilig je het ook doet

groetjes charelle
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:jong maar toch zin in sex
#11: 16-05-2007, 21:46
dat is idd zo het kan altijd mis gaan... nog niet zo lang geleden maakte ik een grapje met een vriend van me over met elkaar naar bed gaan dat is behoorlijk serieus geworden ik voelde me heel erg in de war omdat ik hem best leuk vond... zijn beste vriend waar ik ook veel mee praat wist van dit en heeft hem gevraagt of hij gek was omdat hij gevraagt had of ik meth em naar bed wilde... opeens was er een hele opwelling en ik wist niet meer wat te doen, dus van een stom grapje kwam een heel serieus probleem... ik heb beslotne het niet te doen. als ik het had gedaan hadden sowiezo al mijn vriendinnen me afgeschoten:P. en als het miss was gegaan wat dan... ik wil nog echt geen kind uit mijn *** persen:P of zomaar met iemand naar bed gaan... ik d8 altijd dat als zoiets mij zou overkommen dat ik hier nooit op in zou gaan, maar als je erin zit dan is het toch best moeilijk...

groetjes X Rosie
  • IP logged

t

totalwar

Re:jong maar toch zin in sex
#12: 17-05-2007, 13:16
Voor alles is zijn tijd, de een doet het niet omdat die lichamelijk er niet klaar voor is, de ander omdat hun geestelijk er nog niet klaar voor zijn en de laatste omdat de omgeving het niet zou accepteren.

Wat is zelf weet is dat je zeker niet te vroeg moet beginnen, als jonge zie je de problemen niet zo snel (dat merk ik bij de meeste) en bij hun veranderd xes al snel in iets normaals, maar toch is het iets waar je goed over na moet denken, want hoe veilig je het ook doe 100% veilig is het nooit, dat is het alleen als je het niet doe.

Voor de jongens een tip. Dat je opgewonden raak betekend niet meteen dat je sex wil. Het is een naturlijke reactie van het lichaam en als je jong bent kan je er moeilijker mee om gaan dan als je ouder bent, dus verwar het niet dat je zin heb in sex, want als je niet weet wat iets is of hoe het aan voelt, hoe kan je er dan zin in hebben.

En maak het de meisjes niet te lastig door dingen van ze te eisen die ze niet willen en/of kunnen geven. Xes is niet iets dat zomaar is en een relatie draait al helemaal niet om xes. Als dat zo zou zijn dan zou iedereen met een jaar of 6 al met elkaar naar bed gaan. Zorg er dus voor dat je met de goede redenen met een meisje verkering neem en niet met de reden dat je alleen maar xes wil.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MiHa

Re:jong maar toch zin in sex
#13: 19-05-2007, 14:19
Je kan met de trein of met de bus naar haar toegaan

xx
Isjee
  • IP logged

P

Peacemakerr__

Re:jong maar toch zin in sex
#14: 14-06-2007, 17:52
Je zit in je puberteit , tuurlijk heb je zin in seks !
Maar nu hoef je nog de toestemming van die vriendin hebben , maar je bent nog jong , wil je echt luk raak iemand pakken ?  
  • IP logged

t

the akster

Re:jong maar toch zin in sex
#15: 29-06-2007, 18:51
nou spreek eens een keer af om naar de bios te gaan of te gaan zwemmen, mijn zus woont in almelo(overijssel) en haar vriendje in utrecht zij spreken gewoon een keer af voor de bios ofzo
veel geluk
  • IP logged

y

yuri

Re:jong maar toch zin in sex
#16: 24-07-2007, 12:53
ik ben een jongen van 12 en denk veel aan sexs maar heb het nog nooit gedaan maar nu ff de vraag van welken leeftijd kan je beginen met sexs
  • IP logged

m

magiclover

Re:jong maar toch zin in sex
#17: 24-07-2007, 13:47
er is geen leeftijd voor het beginnen met sex maar 12 is wle nog erg jong.  als ik jou was zou ik wachtne tot je er klaar voor bent dat kan met 15 zijn maar ook pas met 18. wacht gewoon af
  • IP logged

t

totalwar

Re:jong maar toch zin in sex
#18: 24-07-2007, 19:02
Zoals charelle zegt er is gen leeftijdsgrens wanneer je kan beginnen, het mag wettelijk wel pas na 16/18 jaar.

Daarnaast zou je moeten uitkijken, want als je te veel aan sex ga doen en je nieuwschierigheid (want dat is wat je nu ervaar) te groot wordt en je met te veel meisjes iets uitspook, je later minder betrouwbaar bent, want meisjes vinden zulke type jongens meestal niet leuk.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:jong maar toch zin in sex
#19: 20-08-2007, 16:51
Ik zelf vind 14 een hele jonge leeftijd. Het gemiddelde jaar waarop jongeren sex hebben is 16 tot 18 jaar. Dan hebben de meeste hun eerste sex.

e vroeg sex kan ook heel veel nadelen hebben. Je moet er ook op letten dat de vrouw niet zwanger word! :P Ben je opeens vader!! ;D

Als ik jou was zou ik tog nog effe wachten. Maar je hebt eigenlijk ook geen kans, als je vriendin zo ver weg woont.

xx lieneu :-*
  • IP logged

N

Nibs

Re:jong maar toch zin in sex
#20: 21-08-2007, 01:38
euhm elke jongen van 12-18 ofzo heeft 24/7 zin in sex, heel normaal:D
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-08-2007, 08:54 door Totalwar »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal