Skip to main content

Auteur Topic: verkrachten

J

Just.Katja

verkrachten
OP: 25-05-2007, 18:10
Ik heb laatst bij iemand opgepast.
de kinderen lagen te slapen en de vrouw was op vakantie met een gewone vriendin.
de vader van de kinderen kwam de woonkamer binnen en begon mij te zoenen.
hij ging verder dan alleen zoenen en begon mij te verkrachten.
ik wou dit natuurlijk helemaal niet.
en ik ben gevlucht.
wat moet ik doen?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 26-05-2007, 00:20 door redactie »

r

rotjonk

Re:seks
#1: 25-05-2007, 19:18
ik raad je aan om naar je ouders tegaan of naar een vertrouws persoon en toch aangifte tedoen wegens poging tot verkrachting en men noemt het ook een zeden delict
  • IP logged

m

magiclover

Re:seks
#2: 25-05-2007, 21:41
je moet het inderdaad tegen iemand vertellen en je kunt ook naar de politie gaan.
  • IP logged

t

totalwar

Re:verkrachten
#3: 27-05-2007, 17:08
Jeps, en zorg ervoor dat je er niet meer zo snel kom, ook niet als je denk of weet dat die vader er niet is, want als hij toevallig thuis kom kan het verkeerd lopen.

Meld het eerst bij je ouders en ga daarna samen met je ouders naar die man toe. Wat hij deed is heel erg ongepast en mag niet (waarschijnlijk had hij een gekke fantasie). Handel op tijd, want wie zegt dat als hij dit bij jou doet hij het niet bij iemand anders doet of zelfs bij zijn eigen kinderen. Doe het goede ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:verkrachten
#4: 02-06-2007, 12:07
Hoi,

Hier moet je echt verder mee gaan. Dat kan zo niet. Zeg het in ieder geval tegen je ouders. Zij weten zeker wat je moet doen.

Grtz Ilse
  • IP logged

-

-meid-

Re:verkrachten
#5: 02-06-2007, 17:39
zeg het tegen z'n vrouw en hopelijk gaat ze met hem scheiden en staat ze aan jou kant als hij scheidt met z'n vrouw heeft hij misschien ook minder kans om die kinderen te verkrachten en hopelijk komen ze in de rechter terecht zodat hij in de cel terecht komt...

en dan is iedereen blij...
  • IP logged

I

Ilse

Re:verkrachten
#6: 03-06-2007, 09:17
Hoi,

Dat zou ik pas doen nadat ik mijn ouders heb ingelicht.

Grtz Ilse
  • IP logged

f

frummel

Re:verkrachten
#7: 23-06-2007, 16:05
je percies licht als je het durft eerst je ouders in dan weten zij ervan en dan kan je met je ouders langs zijn vrouw gaan. en kan jij ustig overwegen om aangifte te doen van sexuweel of hoe je het schrijft misbruik.
kom er iniedergeval niet meer allen

sterkte

groetjes ronald
  • IP logged

I

Ilse

Re:verkrachten
#8: 26-06-2007, 18:39
@Love

Jij bent hier echt niet op je plaats. Als je je voor niets anders geregistreerd hebt, ga dan weg en hou ermee op om anderen uit te schelden en te kwetsen.

Ilse
  • IP logged

k

kleine^meid

Re:verkrachten
#9: 21-07-2007, 20:46
 :onou het was 1 van de laatste dagen van de vakantie ik was bij een vriendin we waren gaan stappen enzo maar de tijd vloog wandt had niet gaten dat het alweer half1 s'avonds was maar gelukkig kwam ik een goede vriend tegen die me wel een stukje wou brengen maar hij moest weer weg dus was ik alleen weer verder gegaan maar opeens hoorde ik geritsel in de bosjes ik dacht is de wind maar maar opeens werd ik ruw de bosjes getrokken ik wou gillen maar hij trok een mes :o
hij begon me kleren uit te trekken en begon me seksueel te misbruiken(door hem ben ik zelfs ontmaagd) :'( :'( :'(
toen ging opeens me mobile af ik zag dat me ma belde
toen liet hij me gaan en rende keihard weg ik nam op en zei dat ik eraan kwam toen hing ik weer op de volgende dag nam ik me moed bijeen en vertelde het me ouders ik had aangifte gedaan en een zwangerschaps test gedaan gelukkig wasd het negatief toen wou ik hett me vriendin vetellen maar toen zag ik me goede vriend weer ik wou geen gedag zeggen wandt hij was meet een groep vrienden maar ik bleef eventjes staan en toen vertelde hij aan zijn vrienden :oJA IK HEB DIE ENE CHIK VERKRACHT toen vroegen ze wie toen zei hij JA JE WEET WEL DIE ENE ZE HEET (mijn naam hou ik privé) :o :oik was spraken loos maar ik belde toch de politie maar niemand nam op toen zag ik 2 agenten op de fiets ik vroeg als ze wilde stoppen en vertelde alles maar ze gelovden me eerst niet maar toen kwam er weer een vriend van me GOEDE VRIEND bij en vertelde alles nog een keer toen hebben ze hem opgepakt hij zit nu ik de gevangenis  :o :o :o :o


ik  ga nu wel weer met jongens om maarhet liefst niet s'avonds

groetjes:kleine^meid
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-07-2007, 20:48 door kleine^meid »

f

fph

Re:verkrachten
#10: 21-07-2007, 22:41
het beste is er met iemand over praten een verstouwings persoon of zo en de bij de politie aangivte doen want dit is srafbaar
  • IP logged

t

totalwar

Re:verkrachten
#11: 21-07-2007, 23:50
Ben blij dat hij gestraft is en ik hop dat je goeie jongens weer ga vertrouwen zodat je ook 's avonds met hun kn gaan lopen. Sommige jongens zijn slecht en daar is niks aan te doen, enige wat ik kna doen is hopen dat meisjes slim genoeg zijn om wel goed op te letten en weten wat je kan of moet doen in zo'n situatie, want ik zou willen dat ik elk meisje die dat overkomt kon redden, maar ben helaas geen superman :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:verkrachten
#12: 22-07-2007, 16:30
maar denk wel:
alleen 1.24% van de mannen zijn zo iemand die verkrachten.
ga alsjebleift wel verder leven, en niet in het verleden blijven hangen...
  • IP logged

k

kleine^meid

Re:verkrachten
#13: 23-07-2007, 16:19
ik ben zo blij dat ik me hart hier heb kunnen luchten  en dat jullie me begrijpen :D ;) ::)
  • IP logged

k

kleine^meid

Re:verkrachten
#14: 23-07-2007, 16:21
ps steffen heel jmmr dat je geen superman bent ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re:verkrachten
#15: 23-07-2007, 17:56
Hahaha geloof me, soms vind ik het ook jammer :P ben wel et typetje dat dames in nood wil beschermen :P maarja, helaas kom ik niet van een andere planeet :P gelukkig ook weer niet, want superman kon geen kindjes krijgen met een aardbewoner :P (wat ik dus wel van plan was over heeeel wat jaartjes).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

k

kleine^meid

Re:verkrachten
#16: 26-07-2007, 17:48
hallo je bent 20 vind ik best een goede leeftijd maar jij moet kiezen 8) ;D :D ;) :)
  • IP logged

t

totalwar

Re:verkrachten
#17: 06-08-2007, 01:39
een goede leeftijd voor wat :P hahahahaha

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Claudia

Re:verkrachten
#18: 06-08-2007, 19:27
ben je nu aangeradn of verkracht?
  • IP logged

M

MichaelNicht

Re:verkrachten
#19: 12-08-2007, 16:33
een goede leeftijd voor wat :P hahahahaha

Groetjes,

Steffen

om je chikkie ff keihard te batse bedoelt ze denk
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal