Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Weten jullie het?

t

totalwar

Weten jullie het?
OP: 26-06-2007, 23:47
Tja maar 1 antwoord mogelijk deze keer :P

Ik zag toevallig een reclame op het internet van axe en kwam op de vraag die ik me allang afvroeg.

Ikzelf, afgezien dat ik weinig relatieervaring heb, weet aardig wat er in een relatie hoort en hoe ik om moet gaan in een relatie en wat ik precies moet doen, hoe dit komt :P tja dats de grote vraag. Maar dat is niet de vraag die ik me afvraag.

De vraag is:

Weet jij wat jij moet doen (of je nou een jonge of een meisje bent), hoe je een relatie moet houden, wat er belangerijk is in een relatie en natuurlijk hoe je je vriend(in) blij moet houden in de relatie (zowel als gewoon als in bed (als je oud genoeg bent ;) ).

Ik hoor veel mensen zeggen dat ze weten hoe ze een meisje of een jonge moeten verwennen, maar toch zie ik vaak zat een relatie in de soep lopen. En meestal is het: Hij doet iets wat ik niet leuk vond, of zij doet iets wat niet hoorden enz enz enz. Maar soms vraag ik me af, als je partner de interesse verliest, heb je het zelf dan wel goed aangepakt? Of wilde je hem verliezen en had je gewoon niet genoeg over voor je relatie.

Geef maar antwoord op de poll, wat het belangrijkst is in het lijstje en vertel daarna maar eens wat jij denk dat het belangrijkst is in een relatie. Want er zijn altijd een aantal standaard regels.

Ik zal zelf wel reageren :P maar mijn antwoord blijft geheim, ik wil zien of velen dezelfde gedachten (jah meerdere antwoorden zijn mogelijk) hebben als mij.

Groetjes en ik hoop veel antwoorden,

Steffen

P.S.
ik heb het in dit onderwerp staan, omdat zowel gewone als sexuele antwoorden mogelijk zijn (dit ligt eraan wat ieder vind) en sinds ik het sexuele gedeelte in dit gedeelte van de onderwerpen wil laten, staat hij hier.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 26-06-2007, 23:49 door totalwar »

t

totalwar

Re:Weten jullie het?
#1: 27-06-2007, 23:30
Tja schijnbaar wilt niemand antwoorden :P hahahaha. Misschien is de vraag te moeilijk. Achja, was jammer :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:Weten jullie het?
#2: 29-06-2007, 10:19
Ja steffen de vraag is inderdaad zeer moeilijk.Ik weet mijn antwoord wel maar ik kan niet echt uit leggen waarom het dat antwoord is, want het is eigenlijk meer mijn gevoel.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

M

Miss sam

Re:Weten jullie het?
#3: 29-06-2007, 11:06
mij is het belangrijkste relatie is de liefde  :-*
en van elkaar houden en eerlijk tegen elkaar zijn tog..?
voor zoveer weet ik dat je eerlijk moet zijn tegen elkaar en over dingen praten zoals:zoenen enzovoort
en je moet elkaat natuurlijk wel wat zien dus niet te vaak als je hem/haar te vaak ziet dan ga je op den duur elkaar niet meer leuk vinden in te relatie het is ook het zelfde met elkaar heel weinig te zien dus wissel het af
en doe wta je moet doen ;)

Grtzz Miss sam :-*
  • IP logged

M

Miss sam

Re:Weten jullie het?
#4: 29-06-2007, 11:08
oja en het gaat om de innerlijk en duss NIET om het uitrerlijk het innerlijk is het mooiste wat bestaat daar kan de uiterlijk niet aan tippen!(was vergeten bij te zetten) ;D
alweer GRtzzz: Miss sam
  • IP logged

m

mieke900

Re:Weten jullie het?
#5: 18-07-2007, 09:49
het belangrijkste is de lievde of diej goed is
als het niej goed gaat kan je beter geen sex doen als je beter gaat in de relatie  vraag je gewoon aan elkaar of je het wild ??
  • IP logged

t

totalwar

Re:Weten jullie het?
#6: 18-07-2007, 19:59
Toch is et vreemd, mensen zeggen liefde, maar liefde is een woord en een gevoel die je niet kan beschrijven. Voor de ene is het de drang om bij iemand zijn, voor de ander de vlinder in je buik gevoel. Dus liefde is eigenlijk et vaagste antwoord dat je kan geven. Net als houden van :P

In ieder geval, dat is mijn mening :p

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

F

Fairy

Re:Weten jullie het?
#7: 18-07-2007, 20:09
ik heb intimieteit, omdat dat voor mij liefde inhoudt ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re:Weten jullie het?
#8: 18-07-2007, 20:20
Het echte antwoord dat ik vind gelden staat er niet echt tussen :P maarja, het is wel leuk jullie antwoorden te weten :D

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:Weten jullie het?
#9: 18-07-2007, 21:00
dat vind ik nou ook steffen daarom geef ik ook geen antwoord :P

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-07-2007, 21:06 door Totalwar »

f

fph

Re:Weten jullie het?
#10: 19-07-2007, 09:18
hej is de vraag hoe je een relatie goed behoud of zo ??? ???
  • IP logged

t

totalwar

Re:Weten jullie het?
#11: 19-07-2007, 19:04
Meer wat het belangrijkste is in een relatie, want ieder persoon vind iets anders belangrijk. De meeste zeggen wel liefde, maar liefde is een woord dat voor iedereen weer wat anders is, bij de een is liefde intimiteit, bij de ander weer een kriebel in de buik.

Daarom was ik benieuwd van wat vind jij het belangrijkste in een relatie dat hij (of zij) je minstens moet geven.

Groetjes,

Steffen

P.S.

Charelle, wat vind jij dan het belangrijkst? Want je heb geen antwoord gegeven :P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 19-07-2007, 19:04 door Totalwar »

s

shyguy

Re:Weten jullie het?
#12: 19-07-2007, 19:39
ooooh zo, nou ik denk ten eerste interesses, en gewoon voor jezelf een fijn karakter. dar kun je super mee omgaan.
  • IP logged

M

MegaMindy

Re:Weten jullie het?
#13: 23-07-2007, 15:18
heey
wat ik belangrijk vind is eerlijkheid en betrouwbaarheid!! dat moet al aan de basis van je relatie staan! ook moet je elkaar accepteren hoe de ander is.. je kan een persoon misschien wel een beetje veranderen, maar nooit helemaal! je moet je ook een beetje informeren in de interesses van je vriend(in), kan altijd handig zijn ;) spreek af en toe eens af, maar zie wel dat dit niet te vaak wordt!!! anders gaat het jou of je vriend(in) op den duur vervelen!! dat is zo wat mijn mening  :P

Baabaaj... Xx..Mega Mindy..xX
  • IP logged

t

totalwar

Re:Weten jullie het?
#14: 23-07-2007, 17:53
komt aardig in de richting van mijn gedachten MegaMindy.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal