Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Weten jullie het?

s

shyguy

Re:Weten jullie het?
#15: 23-07-2007, 19:41
omg, helemaal vergeten!!! T_T"
  • IP logged

M

MeiisjjeMeiisjje

Re:Weten jullie het?
#16: 21-08-2007, 12:26
ik vind wel de liefde en het innerlijk vind ik tog het belangrijkst want iedereen is op zijn eigen manier speciaal en sommigen zien dat niet maar toch is iedereen op sijn eigen manier een goede partner ;) k hoop dat je hier wa aan hebt.

my
  • IP logged

S

Suzanne__

Re:Weten jullie het?
#17: 21-08-2007, 18:20
Ik heb op de liefde gestemd, maar dat was niet mijn keuze want ik vind er meer heel goed..
Hoe je tot de jongen betrokken voelt en als je hem leuk vind en echt iets voor hem voelt, betekend heel erg veel.
Iedereen voelt 'liefde' weer anders..
De personen betekend dit hoe hij/zij is of hoe zijn/haar vrienden(innen) zijn?

De omgang met elkaar houd ook je relatie in stand.. TEVEEL bij elkaar is niet goed, maar eens gezellig leuk uit eten, bios, lekker avondje alleen met zn 2en thuis en filmpje kijken (of weet ik veel hoe jullie het leuk vinden :P) dat heeft ook erg veel invloed.. maar als je teveel met elkaar omgaat kun je aan elkaar gaan irriteren (kan ik weten 5x per week je vriend zien is een ramp)

Als je wat ouder bent, en op leeftijd bent en er klaar voor bent speelt Sex ook behoorlijk veel vind ik..
Heb je geen goeie sex, dan is vaak ook de relatie minder.. Je kijkt dan beetje tegen de sex op..
Daarom vind ik ook dat je in zo'n relatie daar over moet praten en kunnen lachen onder de sex niet overdreven ofzo maar niet dat je je gaat schamen als een ding niet helemaal lukt, zo hou je het leuk en spannend.. En dat is dan ook goed voor je relatie..  

De intimiteit met elkaar zal ook wel een rol spelen.. ik weet even nu niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen :P

En het uiterlijk als laaste.. Ik denk niet dat het al te veel uit maakt hoe je er uit ziet, als jij op het INNTERLIJK van de jongen valt en het uiterlijk is hij niet knap ofzo dan vind ik het geen probleem.. Vaak word er wel naar het uiterlijk gekeken op het eerste gezicht maar dat betekend niet dat het in een relatie er anders aan toe gaat.. misschien kun je nog wel beter met zo'n jongen overweg dan met een super hunk..

En het innerlijk gaat ook heel veel met je relatie...
Eigenlijk vind ik alle keuzes hieruit heel wat met je relatie te maken hebben, er is nou niet echt 1 ding wat je relatie in stand houd.. Je moet je er goed bij voelen, en jezelf kunnen zijn en elkaar eens verwennen en die dingen maar niet teveel bij elkaar maar ook weer niet te afstandelijk.
Ik weet niet precies hoe ik moet zeggen hoe je een relatie stand houd maar ik denk vooral als je goed met elkaar kunt praten en daardoor bij alles je op gemak voelt kom je heel erg ver.

*ps: ik gebruik heel veel Hij omdat ik zelf een meid ben, maar die hij kan ook een zij dus zijn.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Weten jullie het?
#18: 21-08-2007, 19:46
Je heb een grote deel gelijk, maar wat ik wel vind is dat als je echt verliefd ben de sex later altijd goed is en niet slecht kan gaan, want op dat tijdstip voelt het het beste aan met degene van wie je houdt. Ik heb zat jongens en meiden dit horen zeggen en ben zelf met die mening eens.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal