Skip to main content

Auteur Topic: Hoe Het Moet

t

totalwar

Hoe Het Moet
OP: 06-07-2007, 19:20
Ik weet niet of iemand de spits leest, maar ik las daar vandaag over de internetsite www.HoeHetMoet.nl

Ik heb er even gekeken en je moet tenminste 16 jaar of ouder zijn om daar op te mogen (voor andere vragen kan je altijd hier op de forum vragen).

Wat kan je daar doen? Heel makkelijk, zoals de intro al zegt, je kan er dingen leren over sec, hoe dingen precies moeten. Je kan dan een aanvraag sturen door via het menu te gaan en dan betaal je via een sms voor het filmpje en laten ze een uitlegfilmpje zien hoe hetgene moet wat jij geselecteerd heb.

Ook hebben ze daar een forum waar je sexvragen kwijt kan of andermans vragen kan lezen (net las hier zeg maar).

Misschien is het voor sommige die hier op de forum rondhangen interessant om bepaalde info dingen te weten komen.

Let er wel op, zoals ik al zei, je moet 16 jaar of ouder zijn, ben je dat neit en wordt je betrapt krijg je een flinke boete en daar zal je niet blij mee zijn.

Groetjes,

Steffen

(Gewoon even ter info, als je opmerkingen heb over die site, laat ze hier achter, andere opmerkingen mogen ook ;) )
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Hoe Het Moet
#1: 07-07-2007, 06:57
ik wist er ook van via zo scholieren blad
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hoe Het Moet
#2: 07-07-2007, 09:44
Tja die krijg ik niet meer :P en ik zit op de leeftijd dat ik niet echt meer daar hoef te kijken.

Zo ie zo vind ik het leuker om zelf te ontdekken hoe het moet of wat het fijnst is dan vanalles na gaan doen. Een beetje expirimenteren bij sex is leuker dan alles doen zoals je het geleerd heb.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

Michaelnicht

Re:Hoe Het Moet
#3: 29-07-2007, 18:48
Ik weet niet of iemand de spits leest, maar ik las daar vandaag over de internetsite www.HoeHetMoet.nl

Ik heb er even gekeken en je moet tenminste 16 jaar of ouder zijn om daar op te mogen (voor andere vragen kan je altijd hier op de forum vragen).

Wat kan je daar doen? Heel makkelijk, zoals de intro al zegt, je kan er dingen leren over sec, hoe dingen precies moeten. Je kan dan een aanvraag sturen door via het menu te gaan en dan betaal je via een sms voor het filmpje en laten ze een uitlegfilmpje zien hoe hetgene moet wat jij geselecteerd heb.

Ook hebben ze daar een forum waar je sexvragen kwijt kan of andermans vragen kan lezen (net las hier zeg maar).

Misschien is het voor sommige die hier op de forum rondhangen interessant om bepaalde info dingen te weten komen.

Let er wel op, zoals ik al zei, je moet 16 jaar of ouder zijn, ben je dat neit en wordt je betrapt krijg je een flinke boete en daar zal je niet blij mee zijn.

Groetjes,

Steffen

(Gewoon even ter info, als je opmerkingen heb over die site, laat ze hier achter, andere opmerkingen mogen ook ;) )

he :S ik zat er voor de grap vanmiddag op met een vriend en we zijn 14 maar we zeiden gwoon dat we 16 waren daarvoor ken je toch geen boete krijgen of wel ;s en hoe wilden ze erachter komen dat we 14 zijn ?

mzzl

maikol
  • IP logged

s

shyguy

Re:Hoe Het Moet
#4: 29-07-2007, 20:17
is nou ook op MTV een reclamespotje erover...
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hoe Het Moet
#5: 06-08-2007, 01:42
Tja ik ga niet uitleggen hoe ze erachter komen, maar als ze erachter komen, tja dan kan je een boete verwachten.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

M

MichaelNicht

Re:Hoe Het Moet
#6: 12-08-2007, 16:31
waarom wil je dat niet uileggen ?:o dus alles wat ik op internet post kan iemand bijvoorbeeld achter mijn huisnummer komen en telefoonnummer enzo ..
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hoe Het Moet
#7: 14-08-2007, 08:59
Kan. Maar niet door posten. Door ergens ingelogd te zijn (op sites die niet overdreven veilig zijn). Hoe denk je dat hackers aan je gegevens komen als je door hun gehacked wordt.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nibs

Re:Hoe Het Moet
#8: 19-08-2007, 17:50
ze kunnen er achterkomen, dat is een privacy schending volgens mij, maar als dat in the forum ToS (of EULA) staat dat mogen ze dat doen. ze mochen zeggen in hun ToS of EULA wat ze willen maar dat maakt het nog niet legaal
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hoe Het Moet
#9: 19-08-2007, 22:54
Privacy schending is pas als ze jou gegeven aan andere bedrijven (ookwel derden genoemd) geven voor reclame werk of andere info, ze kunnen je dus wel aanklagen dat jij niet aan de wettelijke leeftijd heb gehouden omdat dat bij hun site hoord en hun bedrijf en niet een ander bedrijf. + als jij je niet aan de regels heb gehouden, dan overtreed je de wet en geld de privacy schending niet echt meer.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal