Skip to main content

Auteur Topic: zin hebben!!

s

simoon

zin hebben!!
OP: 12-08-2007, 13:56
het is raar maar ik heb zin in seks met een jongen. soms als ik in bed lig dandoe ik net of ik iemand aan het zoenen ben of dat ik hem aan het pijpen ben!
Dan zeg tegen 'hem' ik hou van je.

wat moet ik doen?
ik vind het fijn om dat te doenmr ik wil echte seks hebben.
maarja dat kan nog heel lang duren.
wat moet ik doen?????????? ????
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 12-08-2007, 13:58 door simoon »

l

laura96

Re:zin hebben!!
#1: 12-08-2007, 18:03
er zijn veel meer die er zin in hebben zelfs ik maar zou ik migen weten hoe uod je bent je meg het zeggen meer dat hoeft niet?
  • IP logged

t

totalwar

Re:zin hebben!!
#2: 13-08-2007, 14:45
Ik denk meer dat je gedachten in je hoofd haal hoe het zal moeten gaan en dat je die een beetje uitwerk voor je eigen plezier. Het nadeel hiervan is dat als je het uiteindelijk ook echt met een jonge doet, dat je teleurgesteld kan zijn of er uiteindelijk achter kom dat je het nog niet echt wou.

Ik hou mezelf al bezig met sex (dus lezen, fantaseren enzovoorts) vanaf me 13e. Dit betekend niet dat omdat ik eraan dacht met meisjes te doen en erover te fantaseren (dingen netzoals jij nu doe), dat het ook goed was gelijk met een meisje te doen. Ik ben nu 20 en ik ben blij dat ik zo lang gewacht heb, anders weet ik bijna zeker dat ik met de verkeerde reden of met de verkeerde meid in bed gedoken was. Die spijt zal ik nu nevernooit kunnen hebben, want ik heb de perfecte meid al gevonden (in ieder geval :P ze heeft tot nu toe nog goed bewezen de perfedte meid te zijn :D :D )

Hou dus een scheiding tussen fantasie en wat je werkelijk wil.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:zin hebben!!
#3: 17-08-2007, 22:02
Ik heb je een lang bericht gestuurd!!

Maar ga ook even naar deze link:

http://www.tienerproblemen.nl/index.php?board=32;action=display;threadid=866

Dan help je mij  :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal